Już we wtorek 8 marca 2022 r. o godz. 11:00 zapraszamy do udziału w webinarze HRlink i Goldenline podczas którego porozmawiamy z ekspertami na temat wykorzystywania Social Mediów w efektywnej rekrutacji i działaniach Employer Branding
Rekrutacja i EB a social media: poznaj ekspertów
Gośćmi Adama Piwka, we wtorek 8 marca o godz. 11:00 będą:
- Marcin Niezgoda – PZU. Z obszarem EB związany już od kilku lat. Pierwsze doświadczenia zdobywał na studiach, pracował po stronie agencyjnej, a od ponad 3 lat jestem częścią Zespołu Rekrutacji i Marki Pracodawcy PZU. Prowadzi kanały karierowe w mediach społecznościowych, odpowiada za współpracę ze środowiskiem akademickim, kieruje pracą akademickich Ambasadorów, a także współtworzy kampanie wizerunkowe i rekrutacyjne. Lubi pracę z ludźmi, interesuję się digital marketingiem, social mediami, a w wolnych chwilach – pochłania książki
- Bartosz Furtak – Research & Strategic Employer Branding Lead w firmie doradczo-szkoleniowej Socjomania. Ekspert w dziedzinie strategicznego Employer Brandingu i People & Culture. Strateg, badacz, facylitator, trener i konsultant. Projektuje strategie marek pracodawców w tym EVP, persony, cele i mierniki strategiczne czy projekty realizacyjne wspierające wdrażanie strategii. Wspiera firmy w projektowaniu doświadczeń kandydatów i pracowników, wykorzystując techniki Human-Centered Design – Design Thinking czy Service Design. Certyfikowany moderator Design Thinking. W prowadzonych projektach wykorzystuje szereg metod i technik badawczych – od klasycznych, takich jak badania ilościowe technikami CAWI, CATI, PAPI, przez jakościowe (wywiady indywidualne, grupowe, obserwacje), analizy treści, komunikacji, rynku do badań digitalowych jak social listenning czy analizy dostępnych danych z narzędzi i rynku.
O czym porozmawiamy podczas webinaru?
- Czy da się bezkosztowo prowadzić efektywne działania w social mediach wspierające rekrutację i EB?
- Jak rekruter powinien budować silną markę osobistą w mediach społecznościowych?
- Co i jak mierzyć, aby sprawdzić, że nasze działania SM są skuteczne?
– Już teraz zapraszam na nasz webinar we wtorek 8 marca podczas którego wspólnie z gościmi porozmawiamy o tym, jak odszukać złoty środek między komunikacją na profilach marki a działaniami personal brandingowymi. Nie zabraknie również praktycznych tipów i okazji, aby spojrzeć na różne aspekty prowadzenia mediów społecznościowych także z perspektywy rekrutera, a także budowania pozytywnego wizerunku pracodawcy – mówi Adam Piwek, gospodarz webinaru HRlink i Goldenline.
. prasówka benefity bezpośrednie poszukiwania biznes candidate experience CSR direct search eb employer branding goldenline goldenline.pl hr HRlink human research IT kandydat kariera konferencja konkurs marka pracodawcy nowości nowość ogłoszenia praca pracodawca pracownik prasówka przegląd mediów raport rekrutacja rekruter rozwój rynek pracy scena hr serwis social media trendy trendy hr webinar wizerunek wizerunek firmy wynagrodzenia wyszukiwarka kandydatów zatrudnienie zmiany