Scena HR: Monika Woźnica – Future Processing

Jak sprostać nadchodzącym wyzwaniom w branży HR? Jakie korzyści dla firmy mogą przynieść zaplanowane działania Employer Brandingowe? Na te i wiele innych pytań odpowiedziała Monika Woźnica z Future Processing, której projekt zajął I miejsce w konkursie People Innovation

Największe wyzwanie HR w 2022 roku to…

wybudować pomnik trwalszy niż ze spiżu… 😉

Jak planować procesy HR, aby nadążyć za dynamicznie zmieniającym się rynkiem pracy?

Dla mnie to przede wszystkim:

– rozmowy: z innymi działami w firmie i wspólne uświadamianie sobie istniejących przeszkód,

– bardzo dobra znajomość Persony, czyli grupy odbiorców

– niezmiennie wiedza o tym, co dzieje się na rynku

elastyczność

Ale i rdzeń tego wszystkiego, czyli partnerskie relacje w zespołach i dystans… 😉 To bardzo ważne antidotum w tym kolejnym trudnym HR-owo roku, który nas czeka.

Pięć najważniejszych korzyści dla firmy wynikających z działań Employer Brandingowych:

Różne firmy w różny sposób chwytają się działań Employer Brandingowych. EB praktykowane w Future Processing daje nam przede wszystkim:

– autentyczną i spójną twarz marki pracodawcy

– jeden z kręgosłupów kultury organizacyjnej

pielęgnowanie relacji z pracownikiem wew. organizacji

– większa konkurencyjność

Jak działania Employer Brandingowe mogą motywować pracowników?

Oj bardzo. To także duża rola samych charakterów w zespole. Jeśli jest fajna energia, to jakoś nieświadomie przenosimy ją na innych. Tworzymy akcje wewnętrzne i robimy wszystko, aby dobrze się pracowało i fajnie spędzało dzień w pracy. Tutaj nie musi być fajerwerków w działaniach, ja jako klucz widzę relację i szczerość, otwartość i życzliwość względem innych 😊

Jak zrealizowany w ramach People Innovation projekt, wpłynął na funkcjonowanie organizacji?

W działach HR-owych przyniósł wiele szczęścia. Tylko tyle i aż tyle.

W jaki sposób holistyczne podejście może zmienić procesy HR i EB?

Myślę, że może odświeżyć głowy. Zmiana procesów byłaby dla mnie odważnym stwierdzeniem, ponieważ postawiliśmy pierwszy krok, który na ten moment uatrakcyjnił procesy 😊

Monika Woźnica – Employer Branding Implementer w Future Processing. Zwolenniczka prostoty zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Z Employer Brandingiem związana od 6 lat. Ostatnio pochłonięta kreowaniem scenariuszy przyszłości dla organizacji. Laureatka konkursu People Innovation 2021.

Szukasz inspiracji? Zaglądaj regularnie na blog HR i blog HRlink, gdzie piszemy o patentach na skuteczną rekrutację, czy onboarding.

. prasówka benefity bezpośrednie poszukiwania biznes candidate experience CSR direct search eb employer branding goldenline goldenline.pl hr HRlink human research IT kandydat kariera konferencja konkurs marka pracodawcy nowości nowość ogłoszenia praca pracodawca pracownik prasówka przegląd mediów raport rekrutacja rekruter rozwój rynek pracy scena hr serwis social media trendy trendy hr webinar wizerunek wizerunek firmy wynagrodzenia wyszukiwarka kandydatów zatrudnienie zmiany

Pozyskuj, zatrudniaj oraz wdrażaj pracowników!

Sprawdź nasze narzędzia rekrutacyjne