Ostatnia chwila na zgłoszenie: The Best of Wellbeing 2021

Jeszcze tylko do 7 lutego 2022 r. możesz zgłosić swoją firmową praktykę w konkursie The Best of Wellbeing 2021. O czym pamiętać, przygotowując zgłoszenie? Sprawdź teraz i przygotuj je skuteczniej

Czy powinniśmy zgłosić nasz projekt w konkursie? To pytanie zadaje sobie wielu HR, EB czy PR Managerów. Poprosiliśmy organizatorów konkursu The Best of Wellbeing 2021 o kilka podpowiedzi przydatnych w procesie aplikowania i decyzji, czy się zgłosić.

Działasz – zgłoś się!

Oto lista wskazówek, jeżeli choć na jedną z nich odpowiadacie tak, to koniecznie zgłoście swoją inicjatywę do konkursu The Best of Wellbeing 2021:

  • Celem tego, co robicie jest poprawa zdrowia, samopoczucia, jakości pracy i jakości doświadczeń Waszych pracowników?
  • Inicjujecie działania zgodne z potrzebami Waszych pracowników?
  • Robicie to wszystko, bo chcecie, aby Wasza organizacja była dobrym miejscem pracy?

Nieważne, czy Wasze inicjatywy są bez kosztowe, czy też wydajecie duże budżety. Nieważne, czy jesteście małą, czy dużą organizacją. Nieważne, czy zrobiliście tylko jedną, czy kilkadziesiąt inicjatyw. Ważne, że chcecie mieć #pozytywnywpływ. Dajcie się docenić i wyróżnić. W tym przypadku chwalić się po prostu trzeba. Zapraszamy do udziału w konkursie – mówi Agata Pelc, Chief Managing Director Wellbeing Institute, Przewodnicząca Jury.

Konkurs przewiduje 3 kategorie zgłoszeń wydzielone ze względu na wielkość firmy:

  • mała, do 50 pracowników
  • średnia, od 51 do 250 pracowników
  • duża, powyżej 251 pracowników.

Laureaci zostaną wyłonieni w każdej z 3 kategorii w następujący sposób: jedna nagroda główna oraz po 2 wyróżnienia. W Konkursie wybierana jest Najlepsza Pro-Wellbeingowa Inicjatywa wpisująca się w minimum 1 z 6 obszarów modelu wellbeingowej organizacji:

  • Świadomość
  • Zdrowie
  • Relacje
  • Miejsce pracy
  • Systemy i procesy
  • Kultura organizacyjna.

Jeśli inicjatywa/inicjatywy dotyczą kilku obszarów, należy wybrać jeden obszar główny, którego dotyczy, a w treści zgłoszenia opisać także wpływ na inne obszary.

Prezentacja konkursowa: o czym pamiętać?

Każde zgłoszenie powinno zawierać odpowiedzi na poniższe punkty:

  • Nazwa inicjatywy
  • Temat przewodni inicjatywy
  • Do kogo inicjatywa była kierowana i dlaczego do tej grupy?
  • Jaki był cel główny inicjatywy?
  • Jakiego obszaru/obszarów dotyczyła?
  • Na czym polegała inicjatywa (OPIS)?
  • Jakie były efekty inicjatywy?
  • Dlaczego można uznać, że inicjatywa była udana?

Przy ocenie projektów Jury zwróci szczególną uwagę na to:

  • Czy firma zmierzyła poziom wellbeingu, rozumiany szeroko jako zdrowie, samopoczucie, równowaga?
  • Czy firma zbadała potrzeby pracowników przed wdrożeniem danej inicjatywy?
  • Czy firma konsultowała wyniki diagnozy oraz proponowane rozwiązania z pracownikami?
  • Czy powstał formalny plan działania: terminy, kalendarz, komunikacja, osoby odpowiedzialne, rodzaje działań?
  • Czy zostały ustalone kluczowe czynniki sukcesu (KPI)?
  • Czy monitorowano bieżące efekty projektu w trakcie wdrożenia?
  • Czy wprowadzano zmiany w trakcie inicjatywy zgodnie z potrzebami wynikającymi z monitorowania? (oczywiście jeśli zasadne).
  • Czy po wdrożeniu projektu zostało zmierzona efektywność?
  • Czy zbadano poziom wellbeingu po zakończeniu projektu? Jaki był rezultat?
  • Czy zostały wyciągnięte wnioski na przyszłość?

Poznaj Jury

Zgłoszenia oceni kapituła ekspertów pod przewodnictwem Agaty Pelc, Chief Managing Director Wellbeing Insitute. 

  • Agata Pelc, Chief Managing Director Wellbeing Institute, Przewodnicząca Jury
  • dr hab. Dorota Molek-Winiarska, psycholog, doktor hab. nauk społecznych w zakresie nauk o zarządzaniu
  • Anna Berczyńska, Executive Director Schaeffler Global Services Europe
  • Beata Kuler, Dyrektor HR, Europa Wschodnia Region EMEA Aliaxis Group
  • Anna Józefczyk, Employee Benefits & Wellbeing Office Director Mentor Benefit. MENTOR SA
  • Izabela Chocianowska, Wellbeing Manager z Orange Polska.

Na zgłoszenia organizatorzy czekają do 7 lutego 2022 roku. Ogłoszenie wyników nastąpi 28 lutego, zaś wielka gala finałowa została zaplanowana podczas hybrydowej konferencji Wellbeing w praktyce 23 marca 2022 r.

Goldenline i HRlink są partnerami konkursu.

Zapisz się na newsletter Goldenline, a otrzymasz bezpłatnie raport

„Human Relations Trends 2025”


Pozyskuj, zatrudniaj oraz wdrażaj pracowników!

Sprawdź nasze narzędzia rekrutacyjne