Raport ekspercki: Idealny Employer Branding

Jak stworzyć przyjazne miejsce pracy? Czym jest Employee Advocacy? Jak marka pracodawcy wpływa na rekrutacje? Tego wszystkiego i jeszcze więcej dowiesz się na niemal 50 stronach raportu eksperckiego HRlink i Goldenline

Poznaj tematy i ekspertów raportu Idealny Employer Branding

  • Zacznij strategicznie: Małgorzata Wojciekiewicz, HRlink & Goldenline
  • Persona a marka pracodawcy: Magdalena Urbańska, HRK S.A.
  • Wybór KPIs, czyli mierników efektywności marki pracodawcy: Anna Macnar, HRM Insitiute
  • Rekrutacja a marka pracodawcy: Magdalena Zabłocka-Tutka, Technologie Tworzyw Sztucznych
  • Onboarding zakończony sukcesem: Jakub Schalczewski, HRlink
  • Employee Advocacy: Angelika Urbaniak, Nordea
  • Nowe technologie a marka pracodawcy: Michał Wiśniewski, Wandlee
  • Social Media wspierające markę pracodawcy: Adam Piwek, HRlink & Goldenline
  • Marka pracodawcy w administracji publicznej: Kamil Rodzik
  • Zarządzanie zmianą: Katarzyna Zadrożna, Joy! Communications
  • Zwinna organizacja: Kinga Matysiak, Mindstream
  • Coaching i mentoring: Anna Niziołek, Hilti
  • Przyjazne miejsce pracy: Piotr Ługowski, MarkaPracodawcy.pl
  • Pracodawca przyjazny rodzicom: Iwona Napierała, Dr. Maxx
  • Angażowanie pracowników przez mocne strony: Renata Kurpiarz, Credit Agricole
  • Wolontariat pracowniczy: Izabela Dyakowska, Fundacja Instytut Wolontariatu Pracowniczego
  • Zarządzanie różnorodnością: Patrycja Kamionek, Forum Odpowiedzialnego Biznesu
  • Zrównoważony rozwój a marka pracodawcy: Marta Karwacka, Sustainability Consulting Deloitte CE
  • Offboarding – mówimy do zobaczenia: Alina Michałek, HRlink & Goldenline

Zapisz się na newsletter Goldenline, a otrzymasz bezpłatnie raport Idealny Employer Branding

Szukasz kolejnych inspiracji? Zajrzyj to raportu Idealny Onborading oraz e-booka ABC rekrutacji z sukcesem


Pozyskuj, zatrudniaj oraz wdrażaj pracowników!

Sprawdź nasze narzędzia rekrutacyjne

Dodaj komentarz