Tylko do 3 września czekamy na bezpłatne zgłoszenia inicjatyw HR zmieniających polskie firmy. Zwycięzców konkursu poznamy już w październiku podczas konferencji People Innovation. O czym pamiętać przygotowując zgłoszenie konkursowe? Podpowiadamy
– People Innovation to inicjatywa, którą stworzyliśmy we współpracy z firmą SmartLunch, aby docenić wyjątkowe projekty skoncentrowane na pracownikach i zmianach w organizacjach – mówi Alina Michałek, ekspertka HR z HRlink i Goldenline. – To świetna okazja, aby zaprezentować małe-wielkie zmiany ze swojej organizacji, a także docenić trud codziennych wyzwań, na które często nie ma chwili w naszej zawodowej codzienności. Co ważne, udział w konkursie jest bezpłatny. Do wygrania są nagrody o łącznej wartości ponad 200 000 złotych – nie tylko dla organizacji ale też samego koordynatora projektu.
Nie czekaj i zgłoś swój projekt już teraz!
Na co zwrócić uwagę zgłaszając projekt do konkursu People Innovation?
- Nazwa projektu (w tej części do 1 000 znaków ze spacjami wpisz nazwę projektu – może być to nazwa nadana na potrzeby zgłoszenia, jeśli projekt nie posiadał nazwy podczas realizacji projektu. Nazwa projektu nie podlega ocenie)
- Cele i założenia projektu (w tej części opisz do 1 000 znaków ze spacjami, jakie były główne zadania zgłaszanego projektu. Co chcieliście osiągnąć, dlaczego projekt był realizowany w organizacji)
- Mierzalność i owskaźnikowanie projektu (w tej części do 3 000 znaków ze spacjami opisz, jakie cele i działania sobie założyliście, jakie udało się osiągnąć, a jakich nie)
- Przebieg i opis projektu (w tej części do 3 000 znaków ze spacjami opisz, na czym polegał projekt, jak był realizowany, wskaż jego główne części składowe. Wskaż odbiorców projektu. Pamiętaj, że projekt powinien być wdrożony między styczniem 2019 r. a czerwcem 2021 r. lub jego realizacja rozpoczęła się w tym okresie)
- Realny wpływ na organizację wyrażony konkretnymi działaniami czy projektami (w tej części do 3 000 znaków ze spacjami opisz, jak działania podjęte w ramach projektu przełożyły się na funkcjonowanie organizacji; wskaż, co dzięki niemu udało się i nie udało się zmienić; wskaż, na czym z perspektywy organizacji polegała jego innowacyjność)
- Skład zespołu, który pracował nad wdrożeniem działań (w tej części do 1 000 znaków ze spacjami opisz, kto i w jakim zakresie był zaangażowany w projekt, wskaż liczbę osób oraz ich stanowiska/działy/obszary, z których byli jego realizatorzy)
- Wsparcie zewnętrznych ekspertów, firm, organizacji i ich rola w realizacji projektu (w tej części do 1 000 znaków ze spacjami opisz, czy projekt realizowaliście samodzielnie, czy z udziałem zewnętrznych partnerów, ekspertów, czy firm. W przypadku ich udziału wskaż, czym zajmowali się partnerzy bądź wdrożenie jakiego oprogramowania lub narzędzia mu towarzyszyło)
- Zostaw dane kontaktowe i… gotowe!
Pamiętaj, że możesz zgłosić więcej niż jeden projekt ze swojej firmy. Ważne, aby w każdym zgłoszonym projekcie był inny koordynator. Dowiedz się więcej o konkursie People Innovation.
Partnerzy medialni: WP.pl, Personel Plus, ICAN Management Review, HRnews.pl, Brief, Dream Employer.pl, re:post, SeeWidely
Partner wydarzenia: Grupa YAK
Fundatorzy nagród:
- Anna Władyczuk,
- Dwór Elizy,
- Emotivo Sp. z o. o. – prezentmarzen.pl,
- Eureka – Jerzy Fiłonowicz,
- Goldenline,
- Grupa YAK
- Hotel Srebrna Góra ***,
- HRlink,
- ICAN Institute,
- Katarzyna Bilińska Reformat,
- Ludzie z Charakterem,
- Lykeion Academy,
- Magdalena Czubaszek-Nowaczyk,
- Marcus Feigl,
- Nais,
- Path – Szkoła Doskonalenia,
- Personel Plus,
- SmartLunch,
- Subeo,
- Teichert & Partners Psychologia i Biznes,
- True Leader Business Solutions Wojciech Wereszko,
- Zmotywowani.pl – Enpulse.
Szukasz inspiracji związanych ze światem HR? Poznaj raport Human Relations Trends 2025. Zachęcamy także do lektury e-booka Rekrutacyjny Power.