Zgłoś się do People Innovation

Tylko do 3 września czekamy na bezpłatne zgłoszenia inicjatyw HR zmieniających polskie firmy. Zwycięzców konkursu poznamy już w październiku podczas konferencji People Innovation. O czym pamiętać przygotowując zgłoszenie konkursowe? Podpowiadamy

–  People Innovation to inicjatywa, którą stworzyliśmy we współpracy z firmą SmartLunch, aby docenić wyjątkowe projekty skoncentrowane na pracownikach i zmianach w organizacjach – mówi Alina Michałek, ekspertka HR z HRlink i Goldenline. – To świetna okazja, aby zaprezentować małe-wielkie zmiany ze swojej organizacji, a także docenić trud codziennych wyzwań, na które często nie ma chwili w naszej zawodowej codzienności. Co ważne, udział w konkursie jest bezpłatny. Do wygrania są nagrody o łącznej wartości ponad 200 000 złotych – nie tylko dla organizacji ale też samego koordynatora projektu.

Nie czekaj i zgłoś swój projekt już teraz!

Na co zwrócić uwagę zgłaszając projekt do konkursu People Innovation?

  • Nazwa projektu (w tej części do 1 000 znaków ze spacjami wpisz nazwę projektu – może być to nazwa nadana na potrzeby zgłoszenia, jeśli projekt nie posiadał nazwy podczas realizacji projektu. Nazwa projektu nie podlega ocenie)
  • Cele i założenia projektu (w tej części opisz do 1 000 znaków ze spacjami, jakie były główne zadania zgłaszanego projektu. Co chcieliście osiągnąć, dlaczego projekt był realizowany w organizacji)
  • Mierzalność i owskaźnikowanie projektu (w tej części do 3 000 znaków ze spacjami opisz, jakie cele i działania sobie założyliście, jakie udało się osiągnąć, a jakich nie)
  • Przebieg i opis projektu (w tej części do 3 000 znaków ze spacjami opisz, na czym polegał projekt, jak był realizowany, wskaż jego główne części składowe. Wskaż odbiorców projektu. Pamiętaj, że projekt powinien być wdrożony między styczniem 2019 r. a czerwcem 2021 r. lub jego realizacja rozpoczęła się w tym okresie)
  • Realny wpływ na organizację wyrażony konkretnymi działaniami czy projektami (w tej części do 3 000 znaków ze spacjami opisz, jak działania podjęte w ramach projektu przełożyły się na funkcjonowanie organizacji; wskaż, co dzięki niemu udało się i nie udało się zmienić; wskaż, na czym z perspektywy organizacji polegała jego innowacyjność)
  • Skład zespołu, który pracował nad wdrożeniem działań (w tej części do 1 000 znaków ze spacjami opisz, kto i w jakim zakresie był zaangażowany w projekt, wskaż liczbę osób oraz ich stanowiska/działy/obszary, z których byli jego realizatorzy)
  • Wsparcie zewnętrznych ekspertów, firm, organizacji i ich rola w realizacji projektu (w tej części do 1 000 znaków ze spacjami opisz, czy projekt realizowaliście samodzielnie, czy z udziałem zewnętrznych partnerów, ekspertów, czy firm. W przypadku ich udziału wskaż, czym zajmowali się partnerzy bądź wdrożenie jakiego oprogramowania lub narzędzia mu towarzyszyło)
  • Zostaw dane kontaktowe i… gotowe!

Pamiętaj, że możesz zgłosić więcej niż jeden projekt ze swojej firmy. Ważne, aby w każdym zgłoszonym projekcie był inny koordynator. Dowiedz się więcej o konkursie People Innovation.

Partnerzy medialni: WP.pl, Personel Plus, ICAN Management Review, HRnews.pl, Brief, Dream Employer.pl, re:post, SeeWidely

Partner wydarzenia: Grupa YAK

Fundatorzy nagród:

  • Anna Władyczuk,
  • Dwór Elizy,
  • Emotivo Sp. z o. o. – prezentmarzen.pl,
  • Eureka – Jerzy Fiłonowicz,
  • Goldenline,
  • Grupa YAK
  • Hotel Srebrna Góra ***,
  • HRlink,
  • ICAN Institute,
  • Katarzyna Bilińska Reformat,
  • Ludzie z Charakterem,
  • Lykeion Academy,
  • Magdalena Czubaszek-Nowaczyk,
  • Marcus Feigl,
  • Nais,
  • Path – Szkoła Doskonalenia,
  • Personel Plus,
  • SmartLunch,
  • Subeo,
  • Teichert & Partners Psychologia i Biznes,
  • True Leader Business Solutions Wojciech Wereszko,
  • Zmotywowani.pl – Enpulse.

Szukasz inspiracji związanych ze światem HR? Poznaj raport Human Relations Trends 2025. Zachęcamy także do lektury e-booka Rekrutacyjny Power.

Zapisz się na newsletter Goldenline, a otrzymasz bezpłatnie raport

„Human Relations Trends 2025”


Pozyskuj, zatrudniaj oraz wdrażaj pracowników!

Sprawdź nasze narzędzia rekrutacyjne

Dodaj komentarz