Tylko do 15 lipca można zgłosić się do udziału w konkursie Employer Branding Excellence Awards
– Do udziału zapraszamy już po raz dziesiąty – mówi organizatorka Anna Macnar z HRM Insitute. – Mamy nadzieję, że już szykujecie zgłoszenia konkursowe dotyczące projektów realizowanych w ciągu ostatniego roku.
Może się wydawać, że w konkursach startują tylko duże firmy, które dysponują ogromnymi budżetami i mają możliwości przebicia się ze swoimi projektami i dotarcia do szerokiej publiczności.
– Jak pokazuje praktyka ostatnich lat fantastyczne projekty employer brandingowe robią również małe firmy, dysponujące znacznie mniejszymi środkami – dodaje Anna Macnar. – To, że są skierowane do mniejszej ilości osób wcale nie umniejsza ich rangi, pomysłowości i efektywności. Gdyby nie udział w konkursach branża nie dowiedziałaby się o wielu employer brandingowych perełkach. Warto się pochwalić świetnymi pomysłami niezależnie od tego, w jakiej organizacji je realizujemy.