Wiosenne nowości na Goldenline

Goldenline od czasu połączenia z HRlink jesienią ubiegłego roku nieustannie zmienia się zgodnie z oczekiwaniami rekruterów i użytkowników portalu. Co ciekawego pojawiło się w wiosną?

  • W maju (według danych Google Analytics Goldenline) odwiedziło nas 3 540 000 unikalnych użytkowników. To jeden z najwyższych wyników w tym roku. Jest efektem nie tylko zmian na samym portalu, ale także aktywności contentowej, którą prowadzimy na blogu HR z myślą o rekruterach, HRBP i specjalistach od marki pracodawcy oraz w Centrum Kariery, w którym pomagamy znaleźć dobrą pracę – także w ramach stałego cyklu weekendowy przegląd pracy. Dociera on nie tylko do niemal 3 000 000 użytkowników Goldenline ale dzięki innym naszym aktywnościom dodatkowo do ponad 1 000 000 odbiorców.
  • Z kolei dane Gemiusa zbierające dane na podst. grupy badawczej podają, że było to 1 018 494 unikalnych użytkowników.
  • Statystycznie co trzecia wiadomość wysłana na Goldenline spotyka się z zainteresowaniem użytkowników i odpowiedzią na nią
  • Zarówno w kwietniu jak i w maju przybyło nam po niemal 6 000 nowych użytkowników na miesiąc, aby być precyzyjnym były to kolejno 5 952 osoby w kwietniu i 5 736 osoby w maju.
  • W ostatnim dniu maja było z nami dokładnie 2 930 473 zarejestrowanych użytkowników i użytkowniczek Goldenline
  • Co nowego pojawiło się na Goldenline? Nowy sposób prezentacji ofert pracy, lepsze dostosowanie ofert pracy do urządzeń mobilnych, bardziej przyjazny sposób aplikowania na oferty pracy, bardziej przyjazny sposób filtrowania ofert pracy
  • Wiosna to dla nas intensywny czas aktywności conentowych. Przygotowaliśmy nie tylko webinary dla rekruterów ale także w ostatni czwartek miesiąca odbyły się webinary Centrum Kariery Goldenline. Uczestniczy w nich i ogląda je średnio 10 000 widzów. W większości są to Polki, w wieku 30-40 lat, które z pewnością myślą o zmianie swojej kariery bądź rozwoju zawodowym. Nie zabrało także premiery raporów o idealnej rekrutacji i idealnym onboardingu.
  • Wspólnie z HRlink i SmartLunch organizujemy konkurs People Innovation. Realizujecie projekt, który zmienia Waszą firmę i pozytywnie wpływa pracowników? Już teraz bezpłatnie zgłoście go do naszego konkursu. Sprawdź, o czym pamiętać zgłaszając projekt do People Innovation?

Zapisz się na newsletter Goldenline, a otrzymasz bezpłatnie raport

„Human Relations Trends 2025”


Pozyskuj, zatrudniaj oraz wdrażaj pracowników!

Sprawdź nasze narzędzia rekrutacyjne

Dodaj komentarz