Od stycznia 2021 r. oferty pracy pojawiające się na Goldenline dostępne są w formie promowanej w portalu rekrutacyjnym Aplikuj.pl To dla rekruterów świetna okazja do tego, aby jeszcze skuteczniej docierać ze swoimi działaniami pozyskującymi kandydatów
Co jest najważniejsze w rekrutacji? Oczywiście ludzie i ich emocje. Bez kandydatów i rekruterów nic się nie wydarzy, a każda z tych grup ma jasno określone potrzeby i sporo emocji podczas procesu rekrutacyjnego. Platformy, rozwiązania technologiczne, zaawansowane algorytmy mają dostarczyć wartości, które wspierają kandydata i rekrutera w wymianie informacji i znalezieniu idealnego miejsca pracy. Właśnie podniesienie jakości informacji, jakie kandydaci przekazują HR-owcom stanowi jeden z głównych celów wspólnych działań ważnych graczy na polskim rynku portali związanych z rozwojem zawodowym.
– Celem Aplikuj.pl jest dostarczenie kandydatom szerokiego wyboru ogłoszeń przy zachowaniu wysokiej jakości. Już dawno zrozumieliśmy, że kandydat chce otrzymać kompleksową ofertę w jednym miejscu. Dlatego integrujemy naszą bazę ofert z innymi podmiotami. Goldenline jest idealnym partnerem, gdyż dostarcza oferty pracy bardzo dobrej jakości od znanych i prestiżowych podmiotów – mówi Paweł Strykowski z Aplikuj.pl.
Aplikuj.pl i HRlink.pl – spółka przejmująca Goldenline – współpracują ze sobą od kilku lat. Wspólne doświadczenia oraz nastawienie firm na wysoką jakość prowadzonych działań pozwoliły na sprawne przeprowadzenie integracji. Oferty dodawane przez użytkowników Goldenline są szybko publikowane w ekosystemie Aplikuj.pl i promowane na wysokich miejscach na listach ogłoszeń. Firmy zaprojektowały i zbudowały specjalny moduł integracji, który wspiera dopasowanie pracodawców z bazy Aplikuj z firmami, które dodają ogłoszenia w Goldenline. Dodatkowo specjalne działania technologiczne weryfikują kompletność przesyłanych informacji o ogłoszeniu, tak aby utrzymać wysoką jakość publikacji i wzbudzić jeszcze więcej zainteresowania wśród kandydatów.
– W Goldenline chcemy wspierać rozwój zawodowy Polaków, dlatego oprócz możliwości pozyskania użytkowników do naszej społeczności rozwoju kariery znaczenie ma dla nas także jeszcze lepsze wykorzystanie oferowanych tam rozwiązań rekrutacyjnych. Dzięki temu partnerstwu HR-owcy korzystający z rozwiązania Goldenline otrzymują dodatkową promocję ogłoszeń bez żadnych dodatkowych kosztów, zaś potencjalni kandydaci dodatkową wiedzę o organizacjach poszukujących pracowników w różnych sektorach rynku – mówi Arkadiusz Kuchto, prezes Goldenline.
Aplikuj.pl jest szybko rozwijającym się serwisem typu „job board”. Choć pod swoją obecną nazwą funkcjonuje dopiero 3 lata, odwiedza go ponad 600 tys. unikalnych użytkowników rocznie. W 2020 roku ta liczba się podwoiła. Serwis prezentuje oferty z całej Polski, a w zakresie komercyjnym funkcjonuje lokalnie – w województwie śląskim i małopolskim. W 2021 roku firma planuje rozszerzenie promocji i działań komercyjnych na wszystkie województwa. Aplikuj.pl wyróżnia:
- mocna integracja promocji ofert z social mediami i unikalna oferta w tym zakresie, pozwalająca na dotarcie do kandydatów, którzy nie odwiedzają portali ogłoszeniowych;
- abonamentowa forma rozliczeń, którą wybiera około połowa rekruterów – zapewnia prowadzenie procesu rekrutacyjnego przy stałych, niskich kosztach;
- szeroka funkcjonalność dla kandydatów i rekruterów – w ramach portalu można skorzystać z kreatora dokumentów, kalkulatora wynagrodzeń, setek porad i funkcji wspierających rekrutację, wzorów dokumentów, rekrutacji ukrytych czy aplikacji mobilnej;
- darmowe ogłoszenia w większości województw;
- duża efektywność publikacji ogłoszeń, która rośnie wraz ze wzrostem popularności serwisu.
Goldenline to jeden z największych serwisów umożliwiających rozwój kariery Polaków. Aktualnie korzysta z niego ponad 2 miliony Polaków. W ramach Goldenline można nie tylko stworzyć swój profil zawodowy, otrzymać referencje od współpracowników ale także skorzystać z wartościowych treści i rozwijać swoje kompetencje zawodowe. Firmom umożliwia nie tylko budowanie wizerunku wiarygodnego pracodawcy, ale także korzystanie z różnorodnych narzędzi, m.in. zaawansowanej wyszukiwarki kandydatów, czy korzystania z opcji publikacji ogłoszeń. Ta dzięki współpracy z aplikuj.pl bezpłatnie poszerzy także przestrzeń publikacji i dotarcia do określonego grona uczestników rynku pracy.