wykonaliśmy pierwsze kroki w kierunku budowy platformy rozwoju zawodowego, na której – oprócz pracy – użytkownicy znajdą treści i kursy edukacyjne oraz rzetelne informacje o pracodawcach. Zaprosiliśmy do współpracy najlepszych ekspertów i organizacje. Wspólnie z Udemy, Software Development Academy, Wojciechem Herrą oraz Coders Lab zaczęliśmy tworzyć wartościowe treści i kursy edukacyjne z myślą o użytkownikach Goldenline.
Zmianom w Goldenline towarzyszy kampania reklamowa “Zwierzęta pracowe’’, w której zachęcamy użytkowników do zakładania i odświeżania profili. Tu możesz zobaczyć naszych zwierzęcych ambasadorów: Gabrielę, Mariusza i Filipa. Przez najbliższe tygodnie na pewno wiele razy spotkasz ich w mediach społecznościowych i kinach Helios.
Poszerzyliśmy również naszą ofertę narzędzi rekrutacyjnych o usługę Concierge, która spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem przez pierwszych klientów. Więcej na temat naszych produktów skierowanych do biznesu przeczytasz tutaj.
Zmiany wprowadzamy krok po kroku. Nowa identyfikacja wizualna i odmienione główne strony to dopiero początek. W kolejnych tygodniach zobaczysz więcej nowości w serwisie.
Robimy to dla ludzi i organizacji, żeby budować lepsze miejsca pracy, w których dbamy o siebie nawzajem i wspólnie osiągamy fenomenalne wyniki. Polecamy też lekturę artykułu w Business Insider, w którym znajdziesz informacje o naszej strategii. Zachęcamy też do dzielenia się opiniami na temat wprowadzonych przez nas zmian.