Na polskim rynku pracy wciąż przybywa ofert. Dobra koniunktura w świecie sprawia, że coraz trudniej znaleźć dobrego specjalistę. Szansą dla firm może się jednak okazać inwestycja w employer branding już na poziomie uczelni i zatrudnianie ambitnych, pełnych energii studentów! Będą oni wartościowym atutem dla każdej firmy, która włoży wysiłek w dotarcie do nich.
Idealnym miejscem w którym można prowadzić działania budujące wizerunek marki są targi pracy. Jednym z nich są Dni Kariery®. Organizacją wydarzenia od ponad 25 lat zajmuje się AIESEC – największa na świecie organizacja studencka zrzeszająca młodych ludzi z ponad 120 krajów. Dni Kariery® organizowane są w 9 miastach w Polsce.
Podczas poprzedniej warszawskiej edycji Dni Kariery® udział wzięło ponad 50 wystawców zajmując setki metrów kwadratowych powierzchni w trzech strefach: targowej (gdzie prezentują się wystawcy), doradztwa zawodowego (służącej pomocą w sprawdzeniu CV i obieraniu ścieżki zawodowej) oraz Strefie Relaksu.
W targach co roku udział biorą udział zarówno marki lokalne, jak i globalne, poszukujące pracowników głównie z sektorów finansowych, IT oraz handlu B2B i B2C. Każda firma zainteresowana udziałem w Dni Kariery® ma szansę by się zgłosić do końca sierpnia. W tym celu zachęcamy do kontaktu z organizatorami warszawskiej edycji Dni Kariery®.
Więcej informacji na stronie www.dnikariery.pl