Zapraszamy na przegląd newsów branżowych z ostatniego tygodnia – dzisiaj sporo employer brandingu i nieco o kuszeniu młodego pokolenia przez pracodawców.
Employer branding to trudna sztuka
O employer brandingu wciąż dużo się mówi na rynku pracy. Coraz większa liczba pracodawców w Polsce rozumie, że dobry employer branding opiera się na fundamentach badań, dogłębnej analizie i zaplanowanej strategii, odpowiadającej nie tylko na potrzeby grup docelowych, ale również obecnych pracowników, a przede wszystkim biznesu. Podsuwam Wam wskazówki Dyrektora Zarządzającego Pracownią EB – Adama Wąsika – jak uniknąć najczęstszych błędów w EB.
Czym firmy kuszą millenialsów
Trwająca na rynku dobra passa dla pracowników powoduje, że znacząca liczba firm wyrównała ofertę materialnych benefitów pozapłacowych dla pracowników. Karty sportowe, prywatna opieka medyczna czy ubezpieczenie są już standardem. Pracodawcy sięgają po nowe rodzaje świadczeń zarówno materialnych, jak i tych pozapłacowych. Jakie bonusy najbardziej doceniają kandydaci? O tym dowiecie się z artykułu o kuszeniu młodych.
The BSS Tour: Employer branding w usługach
Wszystkich, których interesują tematy związane z budowaniem wizerunku pracodawcy i rekrutacji, a którzy doczytali do końca dzisiejszy przegląd zapraszamy na konferencję The BSS Tour: Employer branding w usługach, która odbędzie się 27.09.2018 w Częstochowie.
Bezpłatne uczestnictwo w konferencji gwarantuje obowiązkowa rejestracja – szczegółowy program oraz formularz zgłoszeniowy są dostępne na stronie wydarzenia.