Zajrzyjcie do nowej prasówki i sprawdźcie, co ciekawego pojawiło się w tym tygodniu w mediach branżowych.
Polacy chcą jawności zarobków
Kandydaci coraz bardziej świadomie podejmują decyzję o tym, na jaką ofertę pracy wyślą aplikacje. Im więcej konkretnych informacji znajdą w ogłoszeniu, tym większe ich zaangażowanie w proces rekrutacyjny. Jak wynika z badań, aż 84% ankietowanych uważa, że informacja o wynagrodzeniu powinna być zawarta w ogłoszeniu. Czy polscy pracodawcy są gotowi do jej ujawniania? Co dzięki temu zyskają? Zapraszam do lektury ciekawego artykułu o tym, że Polacy chcą, żeby wynagrodzenie było określone już w ogłoszeniu o pracę
Jak bardzo Polacy są zadowoleni z zarobków
Zatrudnienie według danych GUS sukcesywnie rośnie. Tym samym pracodawcy muszą zwiększać swoją atrakcyjność, aby nie tylko pozyskiwać najlepsze talenty z rynku, ale również utrzymać tych, których już mają na pokładzie. Czy oferowane stawki wynagrodzeń są satysfakcjonujące? Czy wszyscy jesteśmy tak samo zadowoleni ze swoich zarobków? Odpowiedź na te pytania znajdziecie tutaj
Nowy numer Magazynu Rekruter
Jesteście głodni solidnej dawki wiedzy? Czym jest skuteczny employer branding? Jak się komunikować – szczególnie w procesie zmiany? Czy home office różni się od telepracy? Na te i wiele innych ciekawych pytań znajdziecie odpowiedź w lipcowym numerze Magazynu Rekruter – Zapraszam do lektury :)