Przed weekendem zajrzyjcie do nowej prasówki.
Employer branding na topie
Warto inwestować w działania Employer Branding, które będą korzystne z punktu widzenia wizerunkowego i kosztowego. Budowanie spójnej, wiarygodnej i atrakcyjnej marki pracodawcy to proces. Oznacza to, że im bardziej zwlekamy z działaniami w tym obszarze, tym bardziej oddalamy od siebie pozytywne efekty, jakie mogą one przynieść. W tegorocznym raporcie przygotowanym przez HRM Institute 53 proc. ankietowanych wskazało, że stworzyli strategię kształtowania wizerunku pracodawcy. A ile na niego wydają , szczegóły znajdziesz TUTAJ.
O robotyzacji na rynku pracy
W ciągu najbliższych 10 lat automatyzacja wystąpi na szeroką skalę, a jej stopień będzie zależny od sektora gospodarki i typu działalności. O wyzwaniach na rynku pracy, nieuniknionej robotyzacji, problemach, z jakimi będą musieli mierzyć się menedżerowie, rozmowa z Axelem Parkhouse, prezesem grupy Arthur Hunt znajdziesz tutaj.
Najbardziej nieprawdopodobne zachcianki programistów
Sektor IT cały czas się rozwija, dlatego zapotrzebowanie wzrasta. Na rynku pracy firmy toczą bój o najlepszych, prześcigając się w pomysłach. Firmy IT stają na głowie, żeby zwabić pracowników, kusząc nie tylko wysokimi zarobkami, a programiści robią, co mogą, żeby im tego nie ułatwiać . O najbardziej nieprawdopodobnych zachciankach programistów przeczytasz tutaj.