To ostatni przegląd mediów tego roku i, jak przystało na końcówkę roku, czas podsumowań i rokowań. Sugerując się odpowiedziami na pytanie „czego sobie życzycie na te święta?” życzymy Wam dużo wypoczynku – podobno to towar ekskluzywny ;)
Employer Branding 2017
Wszyscy to gdzieś słyszeli, ale nie każdy miał okazję się z tym zmierzyć. Okazuje się, że 2017 rok i związane z nim zmiany na rynku pracy wymusiły na wielu pracodawców zapoznanie się z tym terminem i w większym bądź mniejszym stopniu zaplanowanie działań i ich realizację. Pracodawcy nadal borykają się z ułożeniem strategii od A do Z, ale widać coraz większe zaangażowanie na tzw. „potrzebę chwili”, które przynoszą całkiem ciekawe rezultaty.
„Houston, mamy problem”
A dokładnie połowa z nas! Tyle firm ma problem z niedoborem kandydatów. Nawet jeśli są pojawia się następny problem – są niedopasowani do potrzeb pracodawców, a gro z nich ma wyższe wymagania finansowe niż założenia na danym stanowisku. Co zatem działa ? Kandydat to obecnie klient, któremu musimy przedstawić rzetelną informację z wszelkimi jej walorami już na etapie podejmowania przez niego decyzji o zaaplikowaniu. Zatem jak w przypadku każdej oferty dobrze jest zawrzeć cenę produktu, w tym przypadku oferowanego wynagrodzenia. Zajrzyj tutaj.
Tup, tup, nadchodzę
To ja 2018 Rok, a wraz ze mną m.in. zakaz handlu w niedzielę, wzrost płacy minimalnej oraz prognozowany duży wzrost zatrudnienia. Gdzie największy? W handlu detalicznym, hurtowym i produkcji przemysłowej. W kontekście regionów prognozy stawiają na największy wzrost na południu Polski. Prawie połowa sektora przemysłowego i nowoczesnych usług dla biznesu postawi również na niezależne od wzrostu płacy minimalnej, podwyżki. Będzie się działo!
Zajrzyj też tutaj:
- Boże Narodzenie: Kto może liczyć na firmową wigilię, a kto na świąteczny prezent od szefa?
- Czy media społecznościowe pomagają w karierze?