Przegląd mediów – grudzień #1

Piątkowa prasówka jak zwykle obfituje w newsy – dziś przeczytacie o tym, czy ogłoszenie o pracę zastąpi rozmowę rekrutacyjną, nowej edycji konkursu EB Kreator i onboardingu pracownika działu komunikacji wewnętrznej. Do dzieła!

Ogłoszenie o pracę czy rozmowa kwalifikacyjna?

Dobrze przygotowane ogłoszenie o pracę to często gwarancja pozyskania dobrego pracownika. Kandydaci oprócz atrakcyjności oferty, dużą wagę zwracają na jej wygląd, jak również znajomości marki i dostępność informacji na jej temat. Kandydaci oczekują, że ogłoszenie o pracę będzie zawierać wszystkie te informacje, których chcieliby się dowiedzieć na rozmowie rekrutacyjnej.

Ale czy ogłoszenie o pracę jest w stanie zastąpić rozmowę rekrutacyjną? Szczegóły znajdziesz TUTAJ.

EB Kreator – zgłoś swój projekt!

Rusza przyjmowanie zgłoszeń do IV edycji konkursu EB Kreator, największego konkursu employer branding, organizowanego przez GoldenLine. Celem jest promocja osiągnięć i dobrych praktyk w dziedzinie employer brandingu, czyli kreowaniu marki pracodawcy.

Co należy zrobić aby wziąć udział w konkursie ? szczegóły znajdziesz TUTAJ.

Onboarding dla pracownika działu komunikacji wewnętrznej

Onboarding to proces adaptacji,  który  ma na celu wprowadzenie pracowników do organizacji w taki sposób, by szybko osiągnęli wysoki poziom efektywności. Czy w każdym dziale powinien wyglądać tak samo? Co jest szczególnie ważne w przypadku onboardingu pracowników działu komunikacji? Przeczytasz o tym tutaj.

Dodaj komentarz