Na przełomie września i października (21.09- 19.10) odbyła się kampania promocyjna GoldenLine w sieci kin Helios. Akcja objęła sampling ulotek, działania ambientowe i reklamę na ekranach kin. Celem akcji była budowa znajomości GoldenLine jako serwisu rekrutacyjnego oraz edukacja jak powinien wyglądać dobrze uzupełniony profil zawodowy.
W trakcie trwania akcji do biletów na seans dołączane były ulotki o GoldenLine wraz z informacją jak poprawnie uzupełnić profil zawodowy w serwisie.
Na korytarzach kin widzowie mogli zetknąć się z ambientową formą reklamową zachęcającą do szukania pracy za pomocą GoldenLine.
Osładzaliśmy również poniedziałki częstując widzów krówkami. W środku cukierka znajdowało się kontekstowe hasło zachęcające do szukania pracy za pomocą naszego serwisu – „Poniedziałek to dla Ciebie horror lub komedia? Dramaty zostaw w kinie a lepszą pracę znajdź na GoldenLine.pl”
Na ekranach kin emitowana była reklama również przygotowana specjalnie pod kino z animacją typograficzną: „Twoja praca to horror lub komedia? Lepszą znajdziesz na GoldenLine.pl”