Weekend za pasem, więc czas na podsumowanie tygodnia. Sprawdź, co działo się w ostatnich dniach w branży HR i EB!
Kandydaci sprawdzają opinie o firmie w internecie
Kandydaci przed podjęciem decyzji o pracy w danej firmie coraz częściej sprawdzają, jak inni oceniają ich potencjalnego pracodawcę. Niemal ⅔ z nich uważa, że zamieszczone w sieci są dobrym źródłem informacji o tym, jak pracuje się w danym miejscu, a ponad połowa aktywnie ich szuka. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.
Wracamy do podstaw employer brandingu
Chociaż o EVP sporo zostało już powiedziane, nie wszystkie firmy mają zdefiniowane wartości, którymi się kierują. Określenie Employee Value Proposition jest niezbędne do prowadzenia skutecznych działań employer brandingowych. Sprawdź, co o EVP opowiedziała Urszula Zając-Pałdyna w wywiadzie z Marcinem Potkańskim.
Pracodawco, czy dbasz o swoją markę?
EVP to jedna z podstaw EB, ale w wizerunku pracodawcy ważna jest również komunikacja. Jest wiele sposobów na to, aby zadbać o swoją markę pracodawcy jak i wiele kanałów, którymi można dotrzeć do swojej grupy docelowej. Sprawdź, co pisze o tym na swoim blogu Maja Gojtowska.
Zajrzyj również tutaj:
- Raport: Monitor Rynku Pracy
- 11 kroków do usprawnienia komunikacji wewnętrznej w firmie [ebook]
- Firmowy survival i bitwa o talenty
- Recruitment Marketing Awards rozdane
- Super kandydat, ale nie pasuje
- Jak wyłonić przywódcę z grupy pracowników?
- Dobry pracodawca, czyli jaki?