Rynek pracy – rynek konsumenta – dzisiaj i za kilka lat. Jak się zachować i jak się przygotować do kolejnych, nadchodzących szybkimi krokami zmian?
Obecnie na rynku pracy przeważającą cześć pracowników stanowią nacechowane niepewnością jutra wynikającą z życiowych i historycznych doświadczeń X oraz wychowane w duchu rozwoju i postępującej globalizacji Y. Do tego grona powoli dołączać zaczynają także zdeterminowane i nastawione na osiąganie celów „zetki” które nowinki technologiczne maja we krwi. Każde z pokoleń ma inne priorytety oraz oczekiwania. Jest to efekt odmiennych czasów, w jakich się wychowali, a także kultur, w jakich dorastali.
To co jest kluczowe i spójne to fakt, że menedżerowie muszą przygotować się na postępującą zmianę pokoleniową i nauczyć się tworzyć dobrze funkcjonujące zespoły, tworzone z „alfabetu generacji”.
Jak połączyć niepewne jutra X z pewnymi siebie, mającymi sprecyzowane cele i plany na przyszłość, nie bojącymi się zmian i chętnie podejmującymi wyzwania Y? Jak płynnie i bez przeszkód zintegrować z nimi żyjące chwilą – tym, co tu i teraz Z? Jakie są wyzwania managerów tworzących zespoły z powyższego alfabetu? Jacy powinni być, jakimi wartościami powinni się kierować, jaka jest kluczowa dla wielopokoleniowej komunikacji rola informacji zwrotnej? W jaki sposób pokazać, że obcowanie ze sobą przedstawicieli różnych pokoleń jest wartością samą w sobie, że każde pokolenie ma swój potencjał i w jaki sposób może być wykorzystany?
W jaki sposób wykorzystać potencjał „alfabetu generacji”? Jak modyfikować i przekształcać biznes, którego konsument ewoluuje? Również ten konsument, który w dniu dzisiejszym jest kilkulatkiem biegającym po podwórku ze smartphonem lub dzieckiem w wieku wczesnoszkolnym – czyli przedstawiciel kolejnego pokolenia – pokolenia ALFA. Na jakich dorosłych wyrosną nasze dzieci? Jak z biznesowego punktu widzenia powinniśmy się przygotować do ich wejścia w świat dorosłych?
O tych i innych aspektach związanych z różnorodnym/wielopokoleniowym społeczeństwem wypowiedzą się zaproszeni na Digital University „Zmiana pokoleniowa, Millenialsi, pokolenie Z” 9 czerwca 2017 eksperci.
Udział w wydarzeniu potwierdzili:
Karolina Małagocka / Regionalna Dyrektor Marketingu F-Secure
Dr hab. Rafał Mrówka / SGH, Katedra Zarządzania
Maciej Kosiorek / Strategic Planner, VML Poland
Anna Rzeźnik / Brand Consultant, CPC Corporate Profiles Consulting
Karol Wyszyński / CEO Los Videos
Marta Pawłowska / Dyrektor Zarządzający w Los Videos, Communications & PR Experienced
Bartłomiej Brach/ Pomysłodawca i założyciel KRÓLICZEJ NORY
Bartek Sibiga /Założyciel Daily Dose Of Beauty
Mateusz Krogulec / Dyrektor zarządzający, Szeri Szeri