Przegląd mediów – maj #2

O długim weekendzie zdążyliśmy już zapomnieć, ale nic straconego – już za dwa tygodnie kolejne wolne. Cztery! dni. W związku z tym, że HR-y nigdy nie śpią, przygotowałam dla Was kilka ciekawostek z branżuni. Let’s go!

Słów mam dużo, mam dużo słów, ale jak ich użyć, sam nie wiem już!

Większość z nas HR-ów i HR-owców, EB-ów i EB-owców spotkała się w swojej zawodowej karierze z postacią Pawła Tkaczyka. Już niebawem podzieli się on swoją wiedzą i powie słów kilka o storytellingu w EB oraz o wykorzystaniu mediów społecznościwych do budowy marki pracodawcy.

Pawła Tkaczyka będziecie mogli spotkać na konferencji Employer Branding Management Summit 2016, już 2 czerwca 2016 r. w Warszawie, gdzie będzie miał dwa wystąpienia:
1. Za co zwolnisz… klienta? Czyli dlaczego rozmowa o wartościach jest najbardziej zaniedbywanym elementem budowy marki pracodawcy.
2. O czym nie tweetować z podróży służbowej? Czyli kilka przerażających i kilka budujących przypadków wykorzystania mediów społecznościowych do budowy marki pracodawcy…

 

Podaj mi dłoń, podaj mi rękę i… chodź!

Statystycznie każdy chodzi na rozmowy rekrutacyjne w godzinach pracy. Statystycznie nikt się do nich nie przygotowuje. Każdy jednak narzeka, że nie może zmienić pracy”. Nowe miejsce na blogowej mapie branżowych osobistości, prezentuje Darek Knyziak. Swego czasu rekruter w GoldenLine i Znanym Lekarzu, dzisiaj rekrutacyjny multitalent i osobowość, która charyzmą, szczerością i olbrzymią wiedzą inspiruje współpracowników. Idźcie z Darkiem na rozmowę!

Najmłodsze dziecko Absolventa

Szanowni Państwo, czy warto inwestować w Employer Branding? Tak, warto inwestować. Dlaczego? Bo dzięki temu będziemy wyróżniać się na tle konkurencji i na pewno pozyskamy same talenty, a większość z nich będzie chciała pracować u nas za darmo lub dla idei. Otóż nie. Tak nie będzie. W związku ze wzrostem znaczenia wizerunku pracodawcy na rynku pojawiła się nowa agencja Employer Brandingowa (EB) – Absolvent Consulting, dedykowana dla firm, które pragną zbudować wizerunek pożądanego pracodawcy w oczach grupy docelowej, jaką są studenci i młodzi absolwenci. Życzymy wielu sukcesów!

Czy to już poza standardem?

A na koniec Webankieta.pl i ogłoszenie rekrutacyjne w formie video oraz Deloitte i..? Ich ogłoszenie rekrutacyjne! Które ciekawsze? I dlaczego? Poddaję Waszej ocenie.

Udanego weekendu! :)

PS: Miesięcznik Benefit – najnowszy numer!

Poza tym:

Dodaj komentarz