Weekend zapowiada się deszczowo, a więc w sam raz, żeby schować się pod kocem i poczytać o branżowych nowinkach. Dzisiaj o tym, jak pracuje się w bankach, wywiad z założycielem „Mordoru na Domaniewskiej, raport na temat employer brandingu i kontrowersyjne ogłoszenie o pracę. Zaczynamy!
Jak pracuje się w bankach?
Do niedawna banki cieszyły się dosyć dobrą renomą jako miejsca pracy. Oferowały stosunkowo wysokie wynagrodzenie, możliwość podnoszenia kwalifikacji i jasną ścieżkę kariery. Ponad 100 tys. pracowników sektora w Polsce związało swoje losy z szybko rosnącym rynkiem. Czy jesteśmy w stanie odpowiedzieć sobie na pytanie, co jest przyczynkiem i dlaczego coraz częściej słychać o ciemnej stronie pracy w bankowości – rosnącym obciążeniu zadaniami, narzucaniu nierealnych planów, stresie i niepewności. Serwis Bankier.pl przygotował infografikę dotyczącą tego, jak pracuje się w bankach. Zapraszam do zapoznania się z wynikami badania.
Raport Employer Branding
Działania employer brandingowe – wszyscy myślą, że je wdrażają, a w rzeczywistości mało kto wie, jak się za nie zabrać. Cierpią na tym firmy, zwłaszcza te, które na co dzień doświadczają deficytu talentów. Pracodawcy dwoją się i troją, by przyciągnąć do siebie kandydatów, ale… o pracowników nie zawsze dbają jak należy. Tymczasem employer branding to nie tylko efektowne akcje rekrutacyjne. Jak powinna wyglądać kompleksowa strategia EB? Z jakich narzędzi korzystać i na kim się wzorować? O tym piszemy dowiecie się z Raport Employer Branding przygotowanym przez interaktywnie.com.
Wideo związku zawodowego aktorów
W warszawskim Teatrze Studio trwa konflikt z jego dyrektorem – Romanem Osadnikiem. Aktorzy zarzucają dyrektorowi złe zarządzanie instytucją. Uważają, że zamiast promować sztukę, dyrektor woli wynajmować sale na branżowe imprezy. Grający w warszawskim teatrze aktorzy założyli związek zawodowy i nagrali prześmiewczy teledysk „To teatr Romana” – Roman tutaj szefem jest. Jeśli interesuje Was dalszy ciąg sprawy zapraszamy tutaj. Warto wyciągnąć wnioski z tego, jak ważna jest komunikacja.
Get a job!
I w sam raz na zbliżający się weekend coś, czego do tej pory nie proponowałam, ale może tylko dlatego, że nie było aż tak lekkie, trochę naiwne… ale w skutkach zupełnie nieszkodliwe. Co więcej PRAWDZIWE. Każdego z Was, kto na co dzień pracuje w korporacji lub do pracy w takiej firmie aspiruje zachęcam do obejrzenia Get a job.
Dodatkowo:
- Zapisy na Wieczór Rekrutera
- Motywacja. Jak robić to skutecznie? – ebook
- EB Masters #10
- 13. rzeczy, o których nikt mi nie powiedział – Basta
- Oświecony korposzczur. Wywiad z założycielem „Mordor na Domaniewskiej”
- Can’t Decide Between Two Great Sales Candidates? This Article is for you
- Gamification: The New-Age Method of Recruiting Candidates
- Personal Branding: Why an Honourable Reputation is Everything in Recruitment
- Kontrowersyjne ogłoszenie o pracę
- Czym jest big data w HR i jakie zmiany w HR oznacza?