Aktywnie budujesz wizerunek swojej firmy jako pracodawcy? Zależy Ci by trafić do możliwie największej liczby potencjalnych kandydatów? Z pewnością ucieszył Cię fakt, że Profile Pracodawców dostępne są teraz również na GazetaPraca.pl. Zobacz, jak potencjalny kandydat może na nie trafić.
1. Strona główna i menu główne
Menu główne, widoczne na każdej podstronie serwisu GazetaPraca.pl. Użytkownik klikając w link „Profile pracodawców” zostanie przeniesiony do Katalogu Pracodawców. Na stronie głównej użytkownikom pojawia się sekcja „Oferty pracy, które mogą Cię zainteresować”. Jest to lista ogłoszeń dopasowanych do użytkownika, nazwa firmy na tej liście jest jednocześnie linkiem do jej Profilu Pracodawcy. Jeżeli firma nie ma profilu – nazwa nie jest linkiem.
2. Wyniki wyszukiwania
Na stronie wyników wyszukiwania ogłoszeń, nazwa firmy również linkuje do Profilu Pracodawcy tej firmy.
Tu również, jak poprzednio działa zasada, że jeśli firma nie ma swojego profilu, nazwa firmy nie jest linkiem.
3. Ogłoszenia
Na stronie podglądu ogłoszenia, w boksie pod nazwą stanowiska nazwa firmy linkuje do Profilu Pracodawcy.
Podobnie jak w pozostałych sytuacjach, tu również nie linkujemy gdy firma nie ma swojego profilu.