GoldenLine wprowadza nową ofertę usług rekrutacyjnych, zawierającą m.in.: produkty GazetaPraca.pl. Rozwiązania proponowane przez oba serwisy uzupełniają się i tworzą jedyną tak kompleksową ofertę dla pracodawców i kandydatów na pracowników dostępną na polskim rynku.
25 stycznia br. Agora S.A. nabyła większościowy pakiet udziałów w GoldenLine Sp. z o.o. Inwestycja ta umożliwiła połączenie potencjału GazetaPraca.pl, serwisu dla kandydatów aktywnie poszukujących pracy oraz GoldenLine.pl, serwisu rekrutacyjno-społecznościowego, który w swojej ofercie posiada m.in. narzędzia do rekrutacji kandydatów pasywnych. W rezultacie klienci obu marek otrzymają dostęp do kompleksowych narzędzi wspierających działania rekrutacyjne oraz z zakresu employer brandingu.
GoldenLine.pl to dynamicznie rozwijający się polski serwis rekrutacyjno-społecznościowy. Posiada m.in. wyspecjalizowane narzędzie do rekrutacji kandydatów pasywnych – Wyszukiwarka Kandydatów pozwala pracodawcom na bezpośredni kontakt z wybranymi przez siebie specjalistami.
Z kolei GazetaPraca.pl to jeden z największych serwisów rekrutacyjnych, którego podstawą są zamieszczane w nim ogłoszenia. Skierowany jest do kandydatów aktywnie poszukujących pracy.
– Razem projekty te uzupełniają się i tworzą unikatowe na polskim rynku, pełne portfolio usług
z zakresu rekrutacji i budowania marki pracodawcy. Dzięki ścisłej współpracy obu serwisów znacznie zwiększamy skalę działalności, a klientom dajemy dostęp do różnorodnych narzędzi wspierających działania rekrutacyjne – mówi Karol Traczykowski, prezes zarządu GoldenLine.
Klienci dotychczas korzystający z usług jednego dostawcy, będą mieli teraz dostęp do rozbudowanego pakietu narzędzi wspierających rekrutację: ogłoszeń rekrutacyjnych w internecie lub prasie, Wyszukiwarki Kandydatów, Profili Pracodawców, rozwiązań marketingu rekrutacyjnego, a także wsparcia ekspertów z zakresu employer brandingu działających w ramach Pracowni EB. Dzięki ścisłej współpracy GoldenLine i GazetaPraca.pl znacznie wzrośnie zasięg działań prowadzonych przez pracodawców – zarówno oferty pracy, jak i Profile Pracodawców będą promowane i widoczne w obydwu serwisach, docierając do ponad 2,6* mln kandydatów aktywnie i pasywnie szukających pracy. Jednocześnie użytkownicy dostaną dostęp do jednej z największych baz ofert pracy.
– Rynek pracy zmienia się bardzo dynamicznie. W niektórych obszarach brakuje specjalistów, co stawia pracodawców przed ogromnym wyzwaniem, jakim jest znalezienie odpowiedniej kadry. Włączenie produktów GazetaPraca.pl do oferty GoldenLine pozwoliło nam stworzyć kompleksową propozycję, której nie posiada żaden inny dostawca na polskim rynku – wyjaśnia Adam Wąsik, dyrektor zarządzający GazetaPraca.pl.
W wyniku transakcji kupna udziałów Agora S.A. posiada łącznie 178 udziałów GoldenLine Sp.
z o.o., co odpowiada 89% kapitału zakładowego spółki. Inwestycja Agory w GoldenLine to ważny krok w kierunku wzmocnienia pozycji spółki w kategorii praca i odpowiedź na zmiany zachodzące na rynku usług rekrutacyjnych.
* źródło: Megapanel PBI/Gemius, listopad 2015.