W ostatnim sierpniowym przeglądzie mediów możecie przeczytać o wideorekrutacji jako narzędziu pracy rekrutera i najważniejszych kompetencjach zawodowych na rok 2020, a przy okazji obejrzycie wywiad ze wskazówkami dotyczącymi działań employer brandingowych.
Wideorekrutacja, jak i dlaczego warto z niej korzystać?
Interesujący wywiad z Kasią Borowicz, która miała do czynienia z wideorekrutacją jako kandydat a obecnie ma okazję doświadczać tego w codziennej pracy rekrutera. Co ciekawe, Kasia mieszka i pracuje w Londynie i w dalszej części wywiadu dzieli się również obserwacjami na temat trendów, które dominują na tamtejszym rynku pracy.
10 najważniejszych kompetencji zawodowych na rok 2020
Andrzej Tucholski jakiś czas temu na swoim blogu zamieścił wpis, który bazuje na opracowaniu Larry’ego Kima odnośnie najważniejszych przyczyn trwających aktualnie zmian a także kluczowych umiejętności, które gwarantują sukces zawodowy w przyszłości. Warto zaznaczyć, że dotyczy to rynku amerykańskiego, ale z pewnością te zjawiska za jakiś czas dotrą również i do nas. Zdecydowanie wartościowa lektura nie tylko z perspektywy kandydata, ale również HRowca, którego rola będzie ulegać zmianie – tak, aby nadążyć za tymi zmianami.
Medallia – „The Reply All”
Kolejna inspiracja, jeżeli chodzi o film rekrutacyjny. Kilka dni temu trafiłem na nagranie autorstwa firmy Medallia, która działa w Dolinie Krzemowej. Jak powszechnie wiadomo, w tym regionie przyciągnięcie kandydatów to nie lada wyzwanie, bo konkurencja jest ogromna. Jak Wam się podoba? :)
Co jest najważniejsze w działaniach employer brandingowych?
Na koniec zachęcam Was do obejrzenia video, w którym Tomasz Polewczyński z agencji MJCC odpowiada na pytania portalu Osobyzasoby.pl. Prawie trzyminutowy materiał zawiera kilka istotnych wskazówek, które warto wziąć pod uwagę przy planowaniu działań employer brandingowych.
Polecamy również:
- Jak szukamy pracy w sieci?
- 5 efektów przeprowadzania kreatywnych rekrutacji
- Wynagrodzenia w pierwszym roku pracy
- Więcej obcokrajowców w firmach
- Publikując zdjęcie zatrudnionego warto mieć jego zgodę
- Firmy doceniają atut aktywnej przerwy w pracy
- Skrzynka pytań – anonimowo czy z nazwiskiem?
- Kobiety na polskim rynku pracy
- Programy ambasadorskie – czym firmy kuszą studentów?
- Jak rekrutować pracowników wewnątrz firmy