W pierwszym sierpniowym przeglądzie mediów przeczytacie o onboardingu, zwiększaniu zaangażowania pracowników przez grywalizację, poznacie sposoby na powitanie nowego pracownika w firmie Ubisoft i zobaczycie niezwykłe filmiki firmy Chipotle pokazujące cele i misję firmy.
Wakacyjne wydanie Magazynu Rekruter
Światło dzienne ujrzało nowe wydanie Magazynu Rekruter. Jest on swoistą niespodzianką – pomimo zapowiadanej przerwy urlopowej Redakcja postanowiła przygotować najnowsze wydanie w trochę innej odsłonie. Oprócz nowych materiałów, m.in. wywiadu z Grzegorzem Turniakiem z Akademii Rekomendacji czy tekstu Joanny Malinowskiej-Parzydło, wybrali wywiady, które już ukazały się w piśmie, ale dla Redakcji mają szczególne znaczenie.
Powitanie nowego pracownika
Nowy członek załogi (w zależności od wielkości firmy) to duże wydarzenie w firmie, dziale lub zespole. Dla nowego pracownika to zawsze stres, ale można zadbać o to by było to też miłe wspomnienie. Zobaczcie jakie powitanie przygotował oddział firmy Ubisoft (firma produkująca gry komputerowe).
Chipotle “The Scarecrow”
Filmy tej marki skradły moje serce. Jest to doskonałe połączenie działań marketingowych i employer brandingowych pokazujących cel i misję firmy.
Polecamy również:
- Jedyna taka szansa, czyli Employee Branding w procesie on-boardingu
- Onboarding, czyli witamy na pokładzie firmy
- Rekrutacja kluczowych osób do nowego zespołu – moje doświadczenia
- Biurko jest passé
- Podniósł pensje i ma przez to kłopoty
- Gorączka pracy po… pracy
- Grywalizacja – sposób na podnoszenie zaangażowania pracowników
- „Rzeczpospolita” pracuje nad ubiorem pracowników. Kobiety w rajstopach, mężczyźni w długich spodniach
- #ProjektBystra – Snapchat w employer brandingu [Case Study]
- In big move, Accenture will get rid of annual performance reviews and rankings
- #ILookLikeAnEngineer challenges stereotypes