Dziś najnowszy przegląd mediów, a w nim o Employer Branding Excellence Awards 2015, erze „post CV”, budowaniu wizerunku rekrutera oraz o tym, w jaki sposób wykorzystać content marketing w działaniach employer brandingowych. Zapraszamy!
Czy nastała era „post CV”?
Nowe technologie całkowicie zmieniły proces rekrutacji, sposoby budowania wizerunku oraz nasze podejście do prywatności. Czy przez rozwój technologii możemy już mówić o erze „post CV”? Czy rekruterowi faktycznie potrzebne jest budowanie wizerunku? Na te pytania odpowiadał Jacek Krajewski z GoldenLine w wywiadzie dla Instytutu Medialnego.
Antal Global Snapshot – 17. edycja
Jak wynika z najnowszego raportu Antal Global Snapshot, badającego dynamikę zatrudniania i zwalniania specjalistów i menedżerów w kluczowych sektorach w Polsce i na świecie, aż 70% polskich pracodawców deklaruje, że w chwili przeprowadzania badania rekrutowało specjalistów i menedżerów, a 67% planuje rekrutacje w ciągu następnych trzech miesięcy.
Wpadki w mediach społecznościowych bolą pracodawców i pracowników
„Kto udostępni pozytywne informacje o firmie, kto polubi post o świetnych wynikach, lub zamieści na swoim profilu wiadomość o nowej rekrutacji? Dobrowolnymi ambasadorami marki zostają osoby, które wierzą w to, co robi firma, którym wytłumaczymy, dlaczego to co robimy jest ważne, które zaangażujemy we wspólne kształtowanie wizerunku, a droga do tego w żadnym razie nie prowadzi przez naciski i wymuszenia” czytamy w artykule o obecności firm w social media.
Sezon nagród employer brandingowych rozpoczęty!
HRM Instutute ogłosił laureatów konkursu Employer Branding Excellence Awards 2015. Statuetki wręczono w kategoriach: Strategia employer brandingowa, Kampania rekrutacyjna offline, Kampania internetowa, Wewnętrzna kampania wizerunkowa oraz Innowacja employer branding. Kto otrzymał wyróżnienie?
Content marketing skierowany do pracowników
Content marketing skierowany do pracowników nie tylko pozwala ujednolicić wewnętrzną komunikację w firmie, ale również przekazać najważniejsze dla marki wartości i zbudować wokół niej społeczność. Warto zerknąć do artykułu, gdzie znajdziecie kilka ciekawych inspiracji jak marketing treści wykorzystać w działaniach EB w waszych firmach.
Jak myślicie?
Czasem nie ma dobrych rozwiązań. Którego typu kandydatów nie lubicie najbardziej?
Polecamy również:
- Raport OECD: Polacy lepiej wykształceni, więcej pracują, mniej zarabiają
- Podwyżki (nie) dla wszystkich
- Panorama HR – podróż przez rekrutację
- Rynek pracy zmienia podejście do szkolnictwa wyższego
- Kreatywna rekrutacja: Tak to robią najlepsi!
- Rekrutacja 3.0, a może… 4.0?
- Rekruterze, czy wiesz jak dbać o swój wizerunek?
- Sezon nagród employer brandingowych rozpoczęty!
- Portale rekrutacyjne pobudzą gospodarkę
- Kto zechce Y-greka?
- Bo każdy manager kogoś nie lubi
- Nowy numer Magazynu Rekruter
- Portal społecznościowy ułatwi zdobycie pracy
- Stop moralnemu molestowaniu pracowników (galeria)