Przegląd mediów – czerwiec #1

 Dziś najnowszy przegląd mediów, a w nim o Employer Branding Excellence Awards 2015, erze post CV”, budowaniu wizerunku rekrutera oraz o tym, w jaki sposób wykorzystać content marketing w działaniach employer brandingowych. Zapraszamy!

Czy nastała era „post CV”?

Nowe technologie całkowicie zmieniły proces rekrutacji, sposoby budowania wizerunku oraz nasze podejście do prywatności. Czy przez rozwój technologii możemy już mówić o erze post CV”? Czy rekruterowi faktycznie potrzebne jest budowanie wizerunku? Na te pytania odpowiadał Jacek Krajewski z GoldenLine w wywiadzie dla Instytutu Medialnego.

Antal Global Snapshot – 17. edycja

Jak wynika z najnowszego raportu Antal Global Snapshot, badającego dynamikę zatrudniania i zwalniania specjalistów i menedżerów w kluczowych sektorach w Polsce i na świecie, aż 70% polskich pracodawców deklaruje, że w chwili przeprowadzania badania rekrutowało specjalistów i menedżerów, a 67% planuje rekrutacje w ciągu następnych trzech miesięcy.

Wpadki w mediach społecznościowych bolą pracodawców i pracowników

Kto udostępni pozytywne informacje o firmie, kto polubi post o świetnych wynikach, lub zamieści na swoim profilu wiadomość o nowej rekrutacji? Dobrowolnymi ambasadorami marki zostają osoby, które wierzą w to, co robi firma, którym wytłumaczymy, dlaczego to co robimy jest ważne, które zaangażujemy we wspólne kształtowanie wizerunku, a droga do tego w żadnym razie nie prowadzi przez naciski i wymuszenia” czytamy w artykule o obecności firm w social media.

Sezon nagród employer brandingowych rozpoczęty!

HRM Instutute ogłosił laureatów konkursu Employer Branding Excellence Awards 2015. Statuetki wręczono w kategoriach: Strategia employer brandingowa, Kampania rekrutacyjna offline, Kampania internetowa, Wewnętrzna kampania wizerunkowa oraz Innowacja employer branding. Kto otrzymał wyróżnienie?

Content marketing skierowany do pracowników

Content marketing skierowany do pracowników nie tylko pozwala ujednolicić wewnętrzną komunikację w firmie, ale również przekazać najważniejsze dla marki wartości i zbudować wokół niej społeczność. Warto zerknąć do artykułu, gdzie znajdziecie kilka ciekawych inspiracji jak marketing treści wykorzystać w działaniach EB w waszych firmach.

Jak myślicie?

Czasem nie ma dobrych rozwiązań. Którego typu kandydatów nie lubicie najbardziej?

whatisworse

Polecamy również:

Dodaj komentarz