W dzisiejszym przeglądzie mediów możecie przeczytać o networkingu, tworzeniu person w strategii Employer Branding, motywacji młodych osób do pracy oraz kolejnej ciekawej akcji rekrutacyjnej. Polecamy!
Magazyn Employer Branding
Najnowszy numer kwartalnika wydawanego przez MJCC zawiera wiele ciekawych artykułów oraz praktycznych porad. W tym wydaniu przeczytacie m.in. o tym, jak wygląda proces rekrutacji do start-upu, sprawdzicie podsumowanie wiosennych targów pracy, a także traficie na tekst o mierzeniu działań EB.
Sieć znajomości czy baza kontaktów – rzecz o networkingu
Rozbudowanie prawdziwego networku wymaga czasu i wysiłku. Ale jest to wysiłek, który się opłaca, pod warunkiem, że podejdziemy do zagadnienia strategicznie – przekonuje Kasia Borowicz w ciekawym tekście na swoim blogu. Lektura obowiązkowa nie tylko dla rekruterów!
Persona w strategii Employer Branding
Czym jest “persona” i dlaczego to narzędzie jest potrzebne w budowaniu marki pracodawcy? Odpowiedzi na te pytania oraz wskazówki dotyczące projektowania person znajdziecie w ostatnim wpisie Darii Siwki na blogu BardzoHR.
Akcja rekrutacyjna Publicis Poland
W tym tygodniu nie mogła również umknąć naszej uwadze kampania agencji reklamowej Publicis z koniem trojańskim w tle. Jesteśmy bardzo ciekawi końcowych efektów tej rekrutacji. Zachęcamy do obejrzenia filmu dokumentującego te przedsięwzięcie. Jak wam się podoba?:)
Polecamy również:
- Piękni dwudziestoletni. Pazury mają, ale drapać nie potrafią
- Konkurs HRcamp – Wygraj wejściówkę na 1 dzień!
- Czego rynek pracy oczekuje od HRowca?
- Elementy marketingu rekrutacyjnego w działaniach firmy Agora SA
- Równowaga jest ważna dla Igreków
- Akademia Employer Brandingu
- Exit Interview, czyli jak z klasą zakończyć współpracę