Zapraszamy na pierwszy w 2015 roku przegląd wiadomości ze świata HR i EB. Nowy rok przyniósł nam informacje o Warszawskich Dniach Rekrutacji, wizerunku korporacji oraz przywiązaniu pracownika do pracodawcy. Dowiedz się więcej!
Zapraszamy na Warszawskie Dni Rekrutacji
Wielkimi krokami zbliża się kolejna edycja Warszawskich Dni Rekrutacji. Co roku to wydarzenie cieszy się ogromną popularnością wśród HRowców – nie tylko z Warszawy, ale z całej Polski. Nie zabraknie tam również nas – z przyjemnością zostaliśmy po raz kolejny Partnerem konferencji. Mamy nadzieję, że znowu licznie odwiedzicie nasze stoisko! Nie możemy się doczekać inspirujących rozmów z wami! Dodatkowe informacje znajdziecie na stronach: HRstandard.pl oraz Warszawskie Dni Rekrutacji.
O korporacji w radiu TOK FM
Jaki jest wizerunek korporacji w kulturze masowej? Temat ten był omawiany w audycji Strefa Szefa w radiu TOK FM pod koniec grudnia. Brał w niej udział Rafał Żak, który udostępnił nagranie na swojej stronie. Nie zabrakło też wzmianek o dziale HR. Warto posłuchać – polecamy!
UBS Kraków o wyjątkowym programie stażowym dla osób niepełnosprawnych
Zachęcamy do lektury wywiadu z Adrianą Grębowiec z firmy UBS Kraków, która opowiada o programie stażowym Ability. Podobnie jak redakcja portalu osobyzasoby.pl, my również trzymamy mocno kciuki za dalszy rozwój i powodzenie tej inicjatywy!
Job seekers are from Mars, Recruiters from Venus
Bill Boorman w swoim artykule pisze o różnicach pomiędzy kandydatami i rekruterami, które szczególnie uwidaczniają się w zakresie korzystania z technologii: „There is a huge difference between how recruiters are using technology to connect with job seekers and how job seekers use similar tech to find opportunities. The gulf seems to be getting wider.”
Us&Them
„Adulation, praise and leisure time. These are a few of our favourite things. Outspoken ‘Gen Y experts’ blame childhoods filled with trophies and constant praise for our fragile egos and aversion to good, old fashioned hard work.” – Ben Slater ciekawie opisuje przedstawicieli pokolenia Y w swoim tekście zamieszczonym w serwisie Medium.
Polecamy również:
- Pracownicy usług i handlu najmniej przywiązani do pracodawcy
- Bony relokacyjne sposobem na zwiększanie mobilności pracowników
- Raport Employer Branding w Polsce 2014
- 6 wróżb HR-owych na 2015