Od początku sierpnia wdrażany jest nowy wygląd Profili Pracodawców. W tym czasie obecni klienci GoldenLine mogli sami zdecydować, czy chcą zmienić design profilu na nowy. Od dziś wszystkie bezpłatne Profile Pracodawców widoczne są już w nowej odsłonie.
Profil Pracodawcy to rozbudowana i dedykowana wizytówka pracodawcy umieszczona w serwisie GoldenLine.pl. Przedstawia istotne dla kandydatów informacje m.in. o działalności firmy, atmosferze i kulturze w niej panującej, a także opinie o pracodawcy.
- 85% użytkowników GoldenLine sprawdza opinie o pracodawcach umieszczone w serwisie.
GoldenLine stanowi dla kandydatów wiarygodne źródło informacji o pracodawcach. Profile Pracodawców dostarczają im wiedzy na temat atmosfery i warunków pracy panujących w firmie. Pozwalają także na aktywną komunikację z firmą poprzez zadawanie pytań i komentowanie aktywności na tablicy Profilu Pracodawcy.
- Ponad 55 000 firm ma obecnie założony na GoldenLine Profil Pracodawcy.
Prezentując firmę na GoldenLine pracodawca ma wpływ na rozpoznawalność firmy na rynku pracy kreując swój pozytywny wizerunek w miejscu, które miesięcznie odwiedzają blisko 4 mln osób. Co ważne, pracodawca ma wpływ na informacje o firmie, które są widoczne dla kandydatów w pierwszej kolejności. Docierając do bardzo szerokiego grona kandydatów pasywnych i aktywnie szukających pracy, pracodawca zwiększa również widoczność ogłoszeń rekrutacyjnych.
- Dla 74% użytkowników oceny wystawiane pracodawcy stanowią źródło opinii o firmie.
Pracownicy chętnie wyrażają opinie o najważniejszych aspektach współpracy z firmą. Badania pokazują, że w większości są to opinie pozytywne. Dlatego w nowych profilach, oprócz kosmetycznej zmiany ich wyglądu i funkcjonalności, uzupełniono system oceniania o oceny gwiazdkowe. Dzięki niemu kandydaci w łatwy i czytelny sposób otrzymają teraz informację o najważniejszych aspektach pracy w wybranej firmie.
Ponad 55 tysięcy firm ma obecnie założony profil w serwisie GoldenLine. Profil Pracodawcy jest istotnym narzędziem wykorzystywanym w działaniach employer brandingowych. Profile ułatwiają kreowanie marki pracodawcy wśród kandydatów pasywnych jak i aktywnie poszukujących pracy. Wspierają widoczność ogłoszeń rekrutacyjnych oraz znacząco wpływają na rozpoznawalność pracodawcy w internecie.
Sprawdź, jak zmieniły się Profile Pracodawców i jak za ich pomocą budować wizerunek firmy.