Z wielką przyjemnością przedstawiamy kolejnego zadowolonego klienta GoldenLine – firmę LIFEAGE Premium Wellness Club. Właściciele firmy, tak jak i wielu innych przedsiębiorców, stanęli przed bardzo trudnym zadaniem, czyli rekrutacją nowych pracowników. Jak firma poradziła sobie z zadaniem zatrudnienia wymarzonego personelu opowiada Kamil Kawecki manager firmy.
Przed jakim wyzwaniem rekrutacyjnym stanęła firma LIFEAGE Premium Wellness Club?
KK: Otwierając LIFEAGE Premium Wellness Club wiedzieliśmy, że za tak ekskluzywną ofertą Fitness, Wellness i SPA musi stać skrupulatnie dobrana kadra specjalistów. Nie wątpiliśmy, że polski rynek pracy pozwoli nam na zrekrutowanie odpowiedniej kadry, ale nie wiedzieliśmy jak dużo czasu nasza firma będzie musiała na to poświęcić.
Jak wyglądał proces rekrutacyjny?
KK: Rekrutacja odbywała się kompleksowo do 6 osobnych, wyspecjalizowanych działów co czyniło cały proces jeszcze trudniejszym. Największym wyzwaniem był ograniczony czas, gdyż każdego rekrutowanego pracownika trzeba było jeszcze odpowiednio przeszkolić. Poza prywatnymi kanałami kontaktów zdecydowaliśmy się zamieścić oferty pracy w znanym serwisie ogłoszeniowym oraz podjąć szeroką współpracę z GoldenLine jako największym i zarazem najbardziej efektywnym narzędziem rekrutującym. Skrupulatność, profesjonalna obsługa oraz ogromna baza pracownicza GoldenLine znacznie przyśpieszyła proces rekrutacji do LIFEAGE Premiumn Wellness Club. Ostatecznie do klubu zostało zrekrutowanych :
- Restauracja – 2 profesjonalnych kucharzy oraz 4 kelnerki
- Recepcja – 6 recepcjonistek w tym kierownik jednostki
- Fitness – 5 trenerów personalnych
- Wellness – 2 saunamanów
- SPA – 2 masażystów oraz 2 kosmetyczki
- Marketing – 1 specjalista ds. marketingu
Jakie trudności napotkała firma w trakcie rekrutacji i jak sobie z nimi poradziła?
KK: Największą trudność, czyli ograniczony czas na rekrutację LIFEAGE Premium Wellness Club pokonał dzięki profesjonalnemu wsparciu pracowników GoldenLine, którzy w aktywny i bardzo efektywny sposób wspierali naszą firmę. Wartym podkreślenia jest fakt, że osoby odpowiedzialne za rekrutacje w LIFEAGE Premium Wellness Club nie posiadały ani kierunkowego wykształcenia oraz wcześniejszego doświadczenia z działami HR. Profesjonalne wsparcie Goldenline pozwoliło na ukończenie rekrutacji w bardzo szybkim czasie. Warto podkreślić, że z zrekrutowanych osób z firmą rozstało się jedynie 2 pracowników z przyczyn osobistych, reszta zrekrutowanej kadry pracuje do dziś.
Jak ocenia Pan współpracę z GoldenLine?
KK: W kontakcie z GoldenLine nasza firma najbardziej ceni sobie profesjonalizm, skuteczność oraz doskonały kontakt z doradcami. GoldenLine gwarantuje, że ogłoszenia publikowane na ich portalu docierają do potencjalnie najlepszej grupy kandydatów. Serwis jest skuteczny, o czym świadczy ogromna liczba CV liczona w setkach, co pozwoliło na wyłonienie najbardziej odpowiednich kandydatów. Ponad 90% zgłoszeń było trafionych, a etap selekcji polegał nie na wyłonieniu odpowiednich osób, lecz na wyborze najlepszych z najlepszych. Jeżeli chodzi o kontakt z firmą GoldenLine to doradcy byli zawsze do naszej dyspozycji, służyli pomocą i radą w najbardziej stresujących chwilach. Od samego początku współpracy doradcy GoldenLine w doskonały sposób dobrali gamę swoich produktów wpasowujących się idealnie w oczekiwania LIFEAGE Premium Wellness Club, dlatego nasza firma śmiało może nazwać GoldenLine odpowiednim partnerem biznesowym!
Dziękuję za rozmowę i życzę wielu sukcesów!
Jak inne firmy oceniają współpracę z GoldenLine? Posłuchajcie sami: