HRcamp już za nami! Co działo się tym razem? Zapraszam na krótką podróż w czasie…
HRcamp zaczęliśmy od debaty pt. Męska strona HR z udziałem panów (nielicznie) reprezentujących HR.
Chwilę potem nastąpiło rozstrzygnięcie konkursu Employer Branding Stars 2014 i wręczono nagrody za najlepsze kampanie employer branding.
Zwycięzcy pozowali do zdjęć jak prawdziwe gwiazdy… HR! :)
Liczni uczestnicy HRcamp pilnie słuchali wykładów.
Na HRcafe Joanna Kamińska poprowadziła dyskusję jak pozyskać akceptację pracowników dla wdrażanych projektów HR.
W przerwach zaglądaliście do strefy relaksu GoldenLine nie tylko na małe co nieco…
ale też popracować czy słodko poleniuchować na pufach. :)
Z żądnymi wiedzy dzieliliśmy się naszą wiedzą i doświadczeniem.
W przerwach zajadaliśmy popcorn. :)
Jak widać panów na konferencji HR nie brakowało.
Między prelekcjami dyskusje w kuluarach nie ustawały…
Najważniejsze – uśmiechy z twarzy nie schodziły! :)
Z ogromnym uznaniem gratulowaliśmy Ani Kosińskiej zdobycia nagrody za najlepszą kampanię employer branding dla firmy Luxoft.
Sami też wręczyliśmy kilka nagród w konkursie wizytówkowym. :)
W piątek trzynastego Grzegorz Albrecht poprowadził panel dyskusyjny pt. Czy HR może być sexy?
W dyskusji udział wzięły: Joanna Kamińska, Karolina Dulnik, Małgorzata Misztal i Marta Pyrzyńska-Mac.
Tego dnia wystąpił również zaproszony przez GoldenLine i Employer Branding Institute – Marcin Mańka, który dał kilka cennych wskazówek na temat autoprezentacji.
Porzucając na chwilę tematykę HR pokazał, że rekruter to przede wszystkim… człowiek. Swoim wystąpieniem zaskoczył na pewno niejednego słuchacza.
np. kiedy poprosił uczestników o okazanie sympatii na trzy różne sposoby.
Przy jednym z ćwiczeń nawet prowadzącemu zrobiło się cieplej… ;)
Brawa należą się dla Organizatorów za świetną realizację motywu tegorocznej konferencji HRcamp!
To były dwa fantastyczne dni! Z przyjemnością spędziliśmy je uczestnicząc w prelekcjach, dyskusjach i tych mniej merytorycznych rozmowach. Dziękujemy za liczne przybycie i odliczamy już dni do kolejnej edycji HRcamp! :)