Umiejętności
Bankowość internetowa
Bankowość detaliczna
Doświadczenie zawodowe
Biuro Bankowości Detalicznej- Menadżer ds. produktów
- analiza potrzeb Klientów w zakresie portfela zarządzanych produktów (rachunków walutowych, kont osobistych, pomocniczych kont osobistych oraz pomocniczych rachunków inwestycyjnych) i procesów na podstawie analizy dostępnych raportów, opracowań, reklamacji oraz zgłoszeń Klientów, w tym wypowiedzi Klientów na Portalach WWW,
- analiza sytuacji rynkowej oraz ofert konkurencji w zakresie portfela zarządzanych produktów,
- opracowywanie wzorów regulaminów, wzorów wniosków, umów produktów, przygotowywanie tabel opłat i prowizji,
- zarządzanie procesem implementacji nowych produktów z zarządzanego portfela,
- ustalanie strategii cenowej w porozumieniu z właściwymi merytorycznie jednostkami,
- monitorowanie podległych produktów w obszarze przychodowości, zyskowności, ponoszonych kosztów i konkurencyjności na podstawie dostępnych raportów i opracowań,
- wspieranie jednostek organizacyjnych Banku w zakresie prowadzenia sprzedaży oraz działalności operacyjnej dotyczącej zarządzanych produktów (wsparcie merytoryczne),
- odpowiedzialność za pełną funkcjonalność systemową w zakresie zarządzanych produktów,
- opracowywanie oraz optymalizacja procedur/procesów sprzedaży, otwierania i obsługi zarządzanych produktów.
- analiza sytuacji rynkowej oraz ofert konkurencji w zakresie portfela zarządzanych produktów,
- opracowywanie wzorów regulaminów, wzorów wniosków, umów produktów, przygotowywanie tabel opłat i prowizji,
- zarządzanie procesem implementacji nowych produktów z zarządzanego portfela,
- ustalanie strategii cenowej w porozumieniu z właściwymi merytorycznie jednostkami,
- monitorowanie podległych produktów w obszarze przychodowości, zyskowności, ponoszonych kosztów i konkurencyjności na podstawie dostępnych raportów i opracowań,
- wspieranie jednostek organizacyjnych Banku w zakresie prowadzenia sprzedaży oraz działalności operacyjnej dotyczącej zarządzanych produktów (wsparcie merytoryczne),
- odpowiedzialność za pełną funkcjonalność systemową w zakresie zarządzanych produktów,
- opracowywanie oraz optymalizacja procedur/procesów sprzedaży, otwierania i obsługi zarządzanych produktów.
Zespół Wspomagania Kanałów Zewnętrznych CF - Kierownik Zespołu
- planowanie i organizacja sprawnej, terminowej i efektywnej realizacji zadań Zespołu,
- ustalanie i egzekwowanie wskaźników produktywności i jakości,
- prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej ilości i jakości wykonywanych prac w Zespole,
- nadzór nad aktualizacją istniejących oraz udział w tworzeniu nowych procedur, instrukcji, wytycznych,
- przygotowywanie i zgłaszanie do właściwych jednostek/komórek organizacyjnych Banku rekomendacji dotyczących działań korygujących, zapobiegawczych, innowacyjnych oraz innych niezbędnych zmian w procesach i systemach.
- ustalanie i egzekwowanie wskaźników produktywności i jakości,
- prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej ilości i jakości wykonywanych prac w Zespole,
- nadzór nad aktualizacją istniejących oraz udział w tworzeniu nowych procedur, instrukcji, wytycznych,
- przygotowywanie i zgłaszanie do właściwych jednostek/komórek organizacyjnych Banku rekomendacji dotyczących działań korygujących, zapobiegawczych, innowacyjnych oraz innych niezbędnych zmian w procesach i systemach.
Biuro Wspomagania CF - Młodszy Specjalista
- wspieranie kanałów sprzedaży w zakresie: obsługi systemów Banku wykorzystywanych do przetwarzania wniosków kredytowych, obowiązujących procesów i procedur,
- wyjaśnianie zgłoszonych wątpliwości dot. procesów, statusu wniosku, itp.
- przygotowywanie rekomendacji dotyczących działań korygujących, zapobiegawczych, innowacyjnych oraz innych niezbędnych zmian w procesach.
- wyjaśnianie zgłoszonych wątpliwości dot. procesów, statusu wniosku, itp.
- przygotowywanie rekomendacji dotyczących działań korygujących, zapobiegawczych, innowacyjnych oraz innych niezbędnych zmian w procesach.
współpracownik
wystawiono
Człowiek z najsympatyczniejszym "głosem telefonicznym". Jeśli do tego dołączymy perfekcyjną wiedzę z zakresu polityki kredytowej, ogromną chęć pomocy i empatię-powstaje nam Błażej Trubak. Polecam go jako pracownik oddziału, który na codzień korzystał z rad i pomocy Błażeja.
Konsultant klienta
- kontakt telefoniczny z klientem związany z obsługą procesu sprzedaży kart kredytowych oraz kredytów konsumpcyjnych,
- wyjaśnianie wątpliwości dotyczących obsługi i warunków karty kredytowej,
- zbieranie informacji dotyczących powodów zamknięcia karty kredytowej,
- udział w całym procesie wydawania karty kredytowej.
- wyjaśnianie wątpliwości dotyczących obsługi i warunków karty kredytowej,
- zbieranie informacji dotyczących powodów zamknięcia karty kredytowej,
- udział w całym procesie wydawania karty kredytowej.
Szkolenia i kursy
"PRINCE 2 Foundation" - zarządzanie projektami wg metodyki Prince 2.
"Brian Tracy International" – sztuka wyznaczania, planowania i osiągania celów (03.2009)
"Greń Comumunication dla CITIBANK HANDLOWY" – techniki sprzedaży (01.2005)
"Brian Tracy International" – sztuka wyznaczania, planowania i osiągania celów (03.2009)
"Greń Comumunication dla CITIBANK HANDLOWY" – techniki sprzedaży (01.2005)
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
jazda na rowerze, motoryzacja, muzyka, nowe technologie, kulturystyka
Inne
Programy MS Office
Systemy operacyjne Windows
Umiejętności
- umiejętność pracy w grupie
- punktualność
- łatwość nawiązywania kontaktów
- odpowiedzialność
- pracowitość
- solidność
Systemy operacyjne Windows
Umiejętności
- umiejętność pracy w grupie
- punktualność
- łatwość nawiązywania kontaktów
- odpowiedzialność
- pracowitość
- solidność
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Deutsche Bank PBC S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Deutsche Bank PBC S.A. oraz grupą kapitałową Deutsche.
http://www.deutsche-bank-pbc.pl/
OBLIGACJE alternatywa dla wymagających
Wszystko, czego jeszcze nie wiesz o obligacjach korporacyjnych
Projektowanie wzornicze w zarządzaniu rozwojem nowego produktu. Design Management.
Grupa studentów i wszystkich zainteresowanych tematyką Studium Podyplomowym „Projektowanie wzornicze w zarządzaniu rozwojem nowego produktu” (Design Management).
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
SUNNY PLANET Tychy agencja turystyczna
Grupa dla osób lubiących podróżowanie, oraz Klientów agencji Sunny Planet. WAKACJE SZYTE NA MIARĘ !
www.sunnyplanet.com.pl
WSPÓŁPRACA W BANKOWOŚCI
Grupa dla osób, które szukają kontaktów i rozwoju swojej kariery w bankowości.