Umiejętności
Komunikacja międzykulturowa
Analiza rynku
Microsoft Excel
Negocjacje
PowerPoint
Optymalizacja procesów
Project Management
Rail Operations
Zarządzanie czasem
Praca za granicą
Microsoft Project
Category Management
Optymalizacja zarządzania procesami w Dziale Realizacji Zakupów
zarządzanie produktem/procesami, wsparcie sprzedaży
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
dobry
chiński
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Project Manager
Odpowiedzialność za realizację projektów w pełnym zakresie, tj. zarządzanie, koordynację, implementację, wykonanie i kontrolę mając na uwadze spójność ze strategią firmy oraz celami Zarządu. Zakres realizowanych projektów:
- usprawnienia procesów biznesowych (ekonomiczność przewozu towarów),
- optymalizacja kosztów (przykłady: stany magazynowe w zakładach naprawczych zapewniając ciągłość procesu przeglądów i napraw pojazdów; budowa profilu zużycia energii spółki instalując liczniki na pojazdach szynowych),
- planowanie strategiczne (proces utrzymania taboru),
- inwestycje taborowe (zakup i wdrożenie symulatorów pojazdu kolejowego; wdrożenie systemu do monitorowania pojazdów szynowych w technologii GPS/GSM),
- innowacje w sektorze kolejowym (praca z projektami we współpracy z Komisją Europejską, np. w programie "Shift2Rail").
Budżet poszczególnych projektów: do 40 mln PLN.
Główne obowiązki:
- określanie celów projektów, zakresu, produktów definiując niezbędne do realizacji zasoby,
- budowanie i zarządzanie zespołem projektowym,
- planowanie i implementacja projektu,
- zarządzanie budżetem, alokacja zasobów, zarządzanie zmianą, interwencje celem zapewnienia osiągnięcia zamierzonych celów,
- harmonogramowanie,
- kontrola osiąganych efektów i dostarczania określonych produktów projektu,
- stałe monitorowanie postępów prac zespołu zapewniając wysokie wskaźniki jakościowe,
- raportowanie, ewaluacja i prezentacja efektów projektów.
- usprawnienia procesów biznesowych (ekonomiczność przewozu towarów),
- optymalizacja kosztów (przykłady: stany magazynowe w zakładach naprawczych zapewniając ciągłość procesu przeglądów i napraw pojazdów; budowa profilu zużycia energii spółki instalując liczniki na pojazdach szynowych),
- planowanie strategiczne (proces utrzymania taboru),
- inwestycje taborowe (zakup i wdrożenie symulatorów pojazdu kolejowego; wdrożenie systemu do monitorowania pojazdów szynowych w technologii GPS/GSM),
- innowacje w sektorze kolejowym (praca z projektami we współpracy z Komisją Europejską, np. w programie "Shift2Rail").
Budżet poszczególnych projektów: do 40 mln PLN.
Główne obowiązki:
- określanie celów projektów, zakresu, produktów definiując niezbędne do realizacji zasoby,
- budowanie i zarządzanie zespołem projektowym,
- planowanie i implementacja projektu,
- zarządzanie budżetem, alokacja zasobów, zarządzanie zmianą, interwencje celem zapewnienia osiągnięcia zamierzonych celów,
- harmonogramowanie,
- kontrola osiąganych efektów i dostarczania określonych produktów projektu,
- stałe monitorowanie postępów prac zespołu zapewniając wysokie wskaźniki jakościowe,
- raportowanie, ewaluacja i prezentacja efektów projektów.
Project Coordinator
1. Zarządzanie projektami optymalizacji procesów i kosztów w Departamencie Zakupów:
- budowanie strategii zakupowych dla poszczególnych grup zakupowych
- definiowanie i konsolidowanie popytu wewnętrznego
- negocjowanie warunków handlowych dla nowych kontraktów i inwestycji (budżet do 60 mln zł)
- przeprowadzanie analiz rynkowych
- audyt dostawców
- budowanie planów zakupowych
- budowa popytu i partycypowanie w procesie zakupów Grupy Zakupowej PKP
- uczestnictwo w postępowaniach zakupowych w ramach ustawy Prawo Zamówień Publicznych
2. Wdrażanie narzędzi elektronicznych wspomagających proces zakupów
- adaptacja i budowa struktur workflow
- tworzenie nowych procedur zakupowych i regulacji dotyczących e-zakupów
- rozszerzanie funkcjonalności elektronicznej platformy zakupowej
- definiowanie i przeprowadzanie aukcji i licytacji elektronicznych
- budowanie strategii zakupowych dla poszczególnych grup zakupowych
- definiowanie i konsolidowanie popytu wewnętrznego
- negocjowanie warunków handlowych dla nowych kontraktów i inwestycji (budżet do 60 mln zł)
- przeprowadzanie analiz rynkowych
- audyt dostawców
- budowanie planów zakupowych
- budowa popytu i partycypowanie w procesie zakupów Grupy Zakupowej PKP
- uczestnictwo w postępowaniach zakupowych w ramach ustawy Prawo Zamówień Publicznych
2. Wdrażanie narzędzi elektronicznych wspomagających proces zakupów
- adaptacja i budowa struktur workflow
- tworzenie nowych procedur zakupowych i regulacji dotyczących e-zakupów
- rozszerzanie funkcjonalności elektronicznej platformy zakupowej
- definiowanie i przeprowadzanie aukcji i licytacji elektronicznych
Sourcing & Procurement Senior Consultant
OptiBuy Procurement Solutions
1. Praca z projektami optymalizacji kosztów oraz strategii organizacji
- budowa strategii zakupowych
- analiza procesowa
- benchmarking
- zarządzanie łańcuchem dostaw
- eliminacja redundancji i wąskich gardeł w procesach organizacji
- optymalizacja zapisów umów
Osiągnięcia:
Przykład 1
- pokryty budżet wydatków: 30 mln zł
- wygenerowane oszczędności w ujęciu rocznym: 13%
- rodzaj kosztów: indirect
- grupa kosztów: logistyka, energia, druk
- sektor: finanse i ubezpieczenia
Przykład 2
- pokryty budżet wydatków: 20 mln zł
- wygenerowane oszczędności w ujęciu rocznym: 17%
- rodzaj kosztów: indirect
- grupa kosztów: usługi profesjonalne
- sektor: medyczny
2. Praca z projektami sourcingowymi dla klientów krajowych i międzynarodowych
- analizy i badania rynku
- identyfikacja i audyt dostawców
- commodity briefiengs
- analiza ryzyka
- negocjacje warunków handlowych i rekomendacje wyboru dostawców
- kontrola i monitorowanie jakości produktów
3. Praca z projektami wdrożeniowymi systemów IT
- kompleksowe systemy wielomodułowe do zarządzania zakupami i dostawcami
- optymalizacja i budowa schematów workflow
- internetowa platforma aukcji i zapytań ofertowych
- budowa strategii zakupowych
- analiza procesowa
- benchmarking
- zarządzanie łańcuchem dostaw
- eliminacja redundancji i wąskich gardeł w procesach organizacji
- optymalizacja zapisów umów
Osiągnięcia:
Przykład 1
- pokryty budżet wydatków: 30 mln zł
- wygenerowane oszczędności w ujęciu rocznym: 13%
- rodzaj kosztów: indirect
- grupa kosztów: logistyka, energia, druk
- sektor: finanse i ubezpieczenia
Przykład 2
- pokryty budżet wydatków: 20 mln zł
- wygenerowane oszczędności w ujęciu rocznym: 17%
- rodzaj kosztów: indirect
- grupa kosztów: usługi profesjonalne
- sektor: medyczny
2. Praca z projektami sourcingowymi dla klientów krajowych i międzynarodowych
- analizy i badania rynku
- identyfikacja i audyt dostawców
- commodity briefiengs
- analiza ryzyka
- negocjacje warunków handlowych i rekomendacje wyboru dostawców
- kontrola i monitorowanie jakości produktów
3. Praca z projektami wdrożeniowymi systemów IT
- kompleksowe systemy wielomodułowe do zarządzania zakupami i dostawcami
- optymalizacja i budowa schematów workflow
- internetowa platforma aukcji i zapytań ofertowych
Category Manager
Zarządzanie kategorią produktów:
- budowanie budżetu kategorii odpowiadając na zapotrzebowanie rynku,
- planowanie: alokacja produktów do sklepów w Polsce, analiza i reagowanie na stany magazynowe w danych lokalizacjach,
- budowa portfolio i zakupy dla danej kategorii produktowej,
- negocjacja warunków handlowych z dostawcami (budżety do 10 mln PLN),
- partycypacja w kampaniach marketingowych i akcjach sprzedażowych w obrębie kategorii produktowej.
- budowanie budżetu kategorii odpowiadając na zapotrzebowanie rynku,
- planowanie: alokacja produktów do sklepów w Polsce, analiza i reagowanie na stany magazynowe w danych lokalizacjach,
- budowa portfolio i zakupy dla danej kategorii produktowej,
- negocjacja warunków handlowych z dostawcami (budżety do 10 mln PLN),
- partycypacja w kampaniach marketingowych i akcjach sprzedażowych w obrębie kategorii produktowej.
Business Development Assistant/Business Development Representative
Stanowisko - Representative: analiza potencjału nowych lokalizacji bankomatów, negocjacja
nowych i renegocjacja obowiązujących umów z właścicielami nieruchomości, koordynacja łańcucha dostaw, zarządzanie projektem instalacji bankomatu w budynku Warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych
Stanowisko - Assistant: analiza rynku i konkurencji, wsparcie działań logistycznych działu
nowych i renegocjacja obowiązujących umów z właścicielami nieruchomości, koordynacja łańcucha dostaw, zarządzanie projektem instalacji bankomatu w budynku Warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych
Stanowisko - Assistant: analiza rynku i konkurencji, wsparcie działań logistycznych działu
Szkolenia i kursy
2011 - UNF S.T.A.R. (Skills to Achieve Results) Certification – Professional Development Program
2010 - kurs "Negocjacje dla zaawansowanych" organizowane przez INFOR Training (Dariusz Rajca)
2007 – kurs „Produkty strukturyzowane”, organizator – Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie wspólnie z Raiffeisen Bank Polska
2010 - kurs "Negocjacje dla zaawansowanych" organizowane przez INFOR Training (Dariusz Rajca)
2007 – kurs „Produkty strukturyzowane”, organizator – Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie wspólnie z Raiffeisen Bank Polska
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Marketing
Zarządzanie produktem
Transport/Spedycja
Inne
Zakupy
Inne
Zainteresowania
Sport (profesjonalna kariera zawodnika tenisa stołowego do wieku 18 lat – członek kadry narodowej, dwukrotny wicemistrz Polski; rajdy samochodowe, formuła 1, wyścigi motocyklowe, tenis, snooker), motoryzacja, geografia, narciarstwo
Organizacje
1. Studenckie Koło Naukowe Finansów - Wydział Zarządzania UW:
- koordynacja promocji konkursu Global Management Challenge – Euromanager 2008 na Uniwersytecie
Warszawskim
- trzykrotne współtworzenie i prowadzenie projektu Dni Inwestycji
- współtworzenie i prowadzenie projektu Turnieju Cashflow
2. Studenckie Forum BCC - 2008
- praca przy wydarzeniach „Festiwal Przedsiębiorczości BOSS” oraz „Najlepsze Zajęcia z Przedsiębiorczości”
3. Akademicki Związek Sportowy UW (sekcja tenisa stołowego)
- koordynacja promocji konkursu Global Management Challenge – Euromanager 2008 na Uniwersytecie
Warszawskim
- trzykrotne współtworzenie i prowadzenie projektu Dni Inwestycji
- współtworzenie i prowadzenie projektu Turnieju Cashflow
2. Studenckie Forum BCC - 2008
- praca przy wydarzeniach „Festiwal Przedsiębiorczości BOSS” oraz „Najlepsze Zajęcia z Przedsiębiorczości”
3. Akademicki Związek Sportowy UW (sekcja tenisa stołowego)
Inne
Umiejętności:
biegła obsługa pakietu MS Office: Project, PowerPoint, Word, Excel, Visio
podstawowa znajomość aplikacji biznesowych IFS, SAP (MM), Enterprise Architect, Adobe Photoshop
podstawowa znajomość języków SQL i modelowania UML
praktyczna znajomość technik zarządzania projektami PRINCE2, AGILE i PMBOK
Prawo jazdy kat. A, B – czynne
Projekty:
1. The Development of New Energy Vehicles in the Chinese Automotive Industry: Current State and Future Prospects - praca magisterska na Fachhochschule Koeln, Germany
2. Korzyści i koszty wprowadzenia waluty euro w Polsce. Ocena potencjalnych
przemian w zakresie polityki finansowej, handlowej i inwestycyjnej. - praca magisterska na Uniwerytecie Warszawskim
Cechy osobowości:
- swoboda w pracy w środowisku międzynarodowym,
- interpersonalne zdolności do pracy w grupie,
- przedsiębiorczość,
- skrupulatność,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- zdolności organizacyjne i prezentacyjne,
- kreatywność.
biegła obsługa pakietu MS Office: Project, PowerPoint, Word, Excel, Visio
podstawowa znajomość aplikacji biznesowych IFS, SAP (MM), Enterprise Architect, Adobe Photoshop
podstawowa znajomość języków SQL i modelowania UML
praktyczna znajomość technik zarządzania projektami PRINCE2, AGILE i PMBOK
Prawo jazdy kat. A, B – czynne
Projekty:
1. The Development of New Energy Vehicles in the Chinese Automotive Industry: Current State and Future Prospects - praca magisterska na Fachhochschule Koeln, Germany
2. Korzyści i koszty wprowadzenia waluty euro w Polsce. Ocena potencjalnych
przemian w zakresie polityki finansowej, handlowej i inwestycyjnej. - praca magisterska na Uniwerytecie Warszawskim
Cechy osobowości:
- swoboda w pracy w środowisku międzynarodowym,
- interpersonalne zdolności do pracy w grupie,
- przedsiębiorczość,
- skrupulatność,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- zdolności organizacyjne i prezentacyjne,
- kreatywność.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Formula 1 i Robert Kubica
F1 to najbardziej prestiżowe wyścigi na świecie, a wsród nich nasz kierowca.
MBA Zone - English / Polish
All the Business Professionals living in Poland - lets change the face of polish business. MBA Zone welcomes you.
Praca i praktyki w konsultingu
Grupa dla osób pracujących bądż zainteresowanych pracą i praktyką w firmach doradczych. Porównania firm, proces rekrutacji, wskazówki i porady - zapraszam.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.