Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Przedstawiciel Handlowy
Asics
-Budowanie struktur sprzedaży produktów firmy ASICS oraz ONITSUKA TIGER na terenie północnej i centralnej Polski
- Tworzenie strategii sprzedaży produktów ASICS oraz ONITSUKA TIGER na wspomnianym wyżej obszarze oraz współpraca przy tworzeniu strategii marketingowych
- Pozyskiwanie nowych partnerów handlowych
- spółpraca z klientami kluczowymi i sieciami, Go Sport,
Marketing Investment Group (Sizeer), City Sport
- Tworzenie strategii sprzedażowych dla kluczowych klientów
- Realizacja planów sprzedażowych w podległym regionie
- Czynny udział w wyborze kolekcji towarów przeznaczonych do sprzedaży na rynku polskim (ASICS, ONITSUKA TIGER)
- Analiza sprzedaży produktów firmy ASICS oraz ONITSUKA TIGER w podległym terenie
- Analiza działań konkurencji
- Organizacja i prowadzenie sezonowych prezentacji kolekcji dla klientów.
- Organizacja imprez sportowych pod egidą firmy ASICS
(Bieg Powstania w Warszawie, Bieg Św. Dominika w Gdańsku)
- Otwarcia z partnerami handlowymi specjalistycznych salonów biegowych w podległym regionie (2 sklepy Biegosfera na terenie Trójmiasta, sklep ERGO w Warszawie)
- Organizacja akcji promocyjnych i marketingowych na terenie sklepów partnerów handlowych (np. badania biomechaniki stóp, organizacja spotkań ze sportowcami ASICS)
- Czynne wsparcie pozostałych przedstawicieli handlowych pracujących w terenie.
- Rekrutacja oraz organizacja pracy przedstawicieli technologicznych na podległym terenie
- Organizacja oraz prowadzenie szkoleń z technologii produktu dla pracowników sklepów sprzedających produkty ASICS
- Stały kontakt i współpraca z centralą europejską firmy ASICS w Holandii oraz innymi przedstawicielstwami europejskimi (Niemcy, Austria, Benelux, Włochy)
- Odpowiedzialność za organizację zamówień sezonowych kolekcji dla ASICS Polska (rodzaj towaru, ilość, wartość) oraz ich realizacja
- Obowiązki Key User jako osoby odpowiedzialnej za system magazynowo-sprzedażowy Navision Attain. Prace nad usprawnianiem działania systemu, dopasowanie do wymogów rynku polskiego, szkolenia pracowników obsługi klienta
- Raportowanie bezpośrednio do szefa sprzedaży ASICS Polska oraz Dyrektora sprzedaży ASICS Europe
- Stała współpraca ze sportowcami oraz klubami i organizacjami sportowymi współpracującymi z firmą ASICS
- Współpraca z firmami zewnętrznymi: dostawcy towaru, agencje reklamowe
- Tworzenie strategii sprzedaży produktów ASICS oraz ONITSUKA TIGER na wspomnianym wyżej obszarze oraz współpraca przy tworzeniu strategii marketingowych
- Pozyskiwanie nowych partnerów handlowych
- spółpraca z klientami kluczowymi i sieciami, Go Sport,
Marketing Investment Group (Sizeer), City Sport
- Tworzenie strategii sprzedażowych dla kluczowych klientów
- Realizacja planów sprzedażowych w podległym regionie
- Czynny udział w wyborze kolekcji towarów przeznaczonych do sprzedaży na rynku polskim (ASICS, ONITSUKA TIGER)
- Analiza sprzedaży produktów firmy ASICS oraz ONITSUKA TIGER w podległym terenie
- Analiza działań konkurencji
- Organizacja i prowadzenie sezonowych prezentacji kolekcji dla klientów.
- Organizacja imprez sportowych pod egidą firmy ASICS
(Bieg Powstania w Warszawie, Bieg Św. Dominika w Gdańsku)
- Otwarcia z partnerami handlowymi specjalistycznych salonów biegowych w podległym regionie (2 sklepy Biegosfera na terenie Trójmiasta, sklep ERGO w Warszawie)
- Organizacja akcji promocyjnych i marketingowych na terenie sklepów partnerów handlowych (np. badania biomechaniki stóp, organizacja spotkań ze sportowcami ASICS)
- Czynne wsparcie pozostałych przedstawicieli handlowych pracujących w terenie.
- Rekrutacja oraz organizacja pracy przedstawicieli technologicznych na podległym terenie
- Organizacja oraz prowadzenie szkoleń z technologii produktu dla pracowników sklepów sprzedających produkty ASICS
- Stały kontakt i współpraca z centralą europejską firmy ASICS w Holandii oraz innymi przedstawicielstwami europejskimi (Niemcy, Austria, Benelux, Włochy)
- Odpowiedzialność za organizację zamówień sezonowych kolekcji dla ASICS Polska (rodzaj towaru, ilość, wartość) oraz ich realizacja
- Obowiązki Key User jako osoby odpowiedzialnej za system magazynowo-sprzedażowy Navision Attain. Prace nad usprawnianiem działania systemu, dopasowanie do wymogów rynku polskiego, szkolenia pracowników obsługi klienta
- Raportowanie bezpośrednio do szefa sprzedaży ASICS Polska oraz Dyrektora sprzedaży ASICS Europe
- Stała współpraca ze sportowcami oraz klubami i organizacjami sportowymi współpracującymi z firmą ASICS
- Współpraca z firmami zewnętrznymi: dostawcy towaru, agencje reklamowe
Koordynator Sprzedaży Detalicznej
- Koordynowanie pracy dziewięciu salonów firmowych oraz sześciu salonów Factory Outlet na terenie całego kraju, rekrutacja pracowników, szkolenia,
- Organizowanie budżetów salonom sprzedaży, ustalanie planów sprzedażowych , analiza sprzedaży.
- Odpowiedzialność za politykę towarową i magazynową sklepów
- Wybór przyszłych kolekcji
- Koordynowanie działań marketingowych i promocyjnych w sklepach Puma
- Prowadzenie zagadnień reklamacyjnych
- Współpraca z partnerami firmy Puma: klientami hurtowymi, klubami oraz organizacjami sportowymi i agencjami reklamowymi
- Udział w planowaniu przyszłych inwestycji detalicznych
- Kontrola i obsługa wynagrodzeń
- Tworzenie nowych systemów premiowych i motywacyjnych
- Okresowa ocena pracowników
- Organizowanie budżetów salonom sprzedaży, ustalanie planów sprzedażowych , analiza sprzedaży.
- Odpowiedzialność za politykę towarową i magazynową sklepów
- Wybór przyszłych kolekcji
- Koordynowanie działań marketingowych i promocyjnych w sklepach Puma
- Prowadzenie zagadnień reklamacyjnych
- Współpraca z partnerami firmy Puma: klientami hurtowymi, klubami oraz organizacjami sportowymi i agencjami reklamowymi
- Udział w planowaniu przyszłych inwestycji detalicznych
- Kontrola i obsługa wynagrodzeń
- Tworzenie nowych systemów premiowych i motywacyjnych
- Okresowa ocena pracowników
Szkolenia i kursy
- Kurs specjalisty ds. oceny jakości i reklamacji obuwia w Centralnym Laboratorium Przemysłu obuwniczego w Krakowie
- Liczne szkolenia z zakresu technik sprzedaży,
- Szkolenie z zakresu coachingu zorganizowane przez firmę Develor Polska
- Szkolenia z technologii oraz produktów firm ASICS, PUMA, NIKE, ADIDAS oraz innych firm sportowych
- Liczne szkolenia z zakresu technik sprzedaży,
- Szkolenie z zakresu coachingu zorganizowane przez firmę Develor Polska
- Szkolenia z technologii oraz produktów firm ASICS, PUMA, NIKE, ADIDAS oraz innych firm sportowych
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Odzież/Dodatki/Biżuteria
Zainteresowania
Sport książki/prasa, design i sztuka, nowoczesne technologie i rozwiązania, turystyka, muzyka, film, telekomunikacja, tematyka sci-fi,
Inne
- Prawo jazdy kategorii B
- Dobra znajomość środowiska Windows oraz pakietu OFFICE (Word, Excell, Power Point)
- Bardzo dobra znajomość programów księgowo-magazynowych: SOFTLAB, RAKS, K2000, K2000 SQL, NAVISION ATTAIN
- Bardzo dobra znajomość sportowego rynku polskiego
- Dobra znajomość środowiska Windows oraz pakietu OFFICE (Word, Excell, Power Point)
- Bardzo dobra znajomość programów księgowo-magazynowych: SOFTLAB, RAKS, K2000, K2000 SQL, NAVISION ATTAIN
- Bardzo dobra znajomość sportowego rynku polskiego