Błażej Goraj

CEO Goraj.com
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Project Management Scrum Prowadzenie szkoleń zarządzanie zmianą Zarządzanie projektem metodą Agile Zarządzanie zespołem Agile Zarządzanie Sprzedażą Agile Project Management Foundation Certificate

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Goraj.com
Twórca i Dyrektor Zarządzający
Zarządzamy międzynarodowymi projektami. Koncentrujemy się na projektach IT, zwinnych transformacjach i zmianach organizacyjnych. Jesteśmy ekspertami w budowaniu Biur Zarządzania Projektami (PMO) dopasowanych do potrzeb klienta w modelu outsourcingu (unikalny stosunek kreowanej wartości dla klienta w stosunku do ponoszonych kosztów)
Logo
Portfolio Manager
Hewlett-Packard International
Mój zakres obejmował wszystkie Programy i Projekty outsourcing’u usług IT dla nowych klientów z Europy Centralnej i Wschodniej (CEE). W szczególności były to duże kontrakty outsourcingu infrastruktury IT oraz usług. W zakresie moich kompetencji leżała rekrutacja i budowanie zespołu kierowników programów i projektów oraz zespołu wsparcia zarządzania projektami (PMO). Mój zespół składał się z 20 ekspertów i specjalistów z krajów Europy Centralnej i Wschodniej. Głównym wyzwaniem było efektywne wsparcie procesu sprzedaży, tak aby po pomyślnym podpisaniu kontraktu była możliwość wdrożenia usług i przekazania do działu utrzymania. Portfel obejmował programy o łącznej wartości >$100.000.000.
EDS
Senior Project Manager
EDS
Odpowiadałem za złożone projekty dla dużych korporacji międzynarodowych. Między innymi rozwój technologii i wymianę sprzętu na całym kontynencie europejskim (zakres: 350 serwerów, >5000 komputerów, >200 urządzeń sieciowych). Zarządzałem programem złożonym z 20 projektów oraz 12 osobowym zespołem kierowników projektów i personelu wsparcia technicznego.

Specjalizacje

Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Zarządzanie produktem
Zarządzanie jakością
QA

Zainteresowania

W czasie wolnym lubię w gronie przyjaciół pójść w góry. Kiedyś wspinałem się po pionowych ścianach tatrzańskich szczytów, a teraz preferuje osobiste impresje podczas pokonywania szlaków w Sudetach. Poza tym pasjonuję się ruchem. Porywają mnie tańce latynoskie oraz solidna dawka treningu crossfitowego. Gdy czasem potrzebuję wytchnienia słucham muzyki filmowej i praktykuję mindfulness.

Grupy

ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Balanced Scorecard BSC
Balanced Scorecard BSC
Zrównoważona Karta Wyników/Strategiczna Karta Wyników (ang. Balanced Scorecard). Jak zamienić strategię na działania. The Balanced Scorecard is the concept of Robert S. Kaplan and David P. Norton.
Business Case Studies
Business Case Studies
Jak oceniasz strategie firmy "XXX" ... Co ty zrobił byś w tej sytuacji biznesowej...? Twór rynek się kurczy, co zrobić...? Masz przed sobą dwa murowane lata prosperity... jaką strategię przyjmie
COBIT
COBIT
COBIT 4.1 & 5.0. Control Objectives for Information and related Technology (COBIT)
Global Project Management
Global Project Management
Are you working on global projects or programmes, and looking for ways to improve the efficiency of your team? This area presents a framework of good practices that can improve the effectiveness o
Gry decyzyjne i symulacje
Gry decyzyjne i symulacje
Celem grupy jest integracja, wymiana informacji i doświadczeń osób, zajmujących się grami decyzyjnymi oraz symulacjami procesów biznesowych.
ISO 20000
ISO 20000
ISO/IEC 20000 is the first international standard for IT Service Management. It is based on and is intended to supersede the earlier British Standard, BS 15000
ISO 21500
ISO 21500
ISO 21500 - nowy standard zarządzania projektami.
IT Project Management
IT Project Management
Grupa dla osób zainteresowanych zarządzaniem projektem w szczególności zarządzaniem projektem IT.
IT Service Management .. ITSM
IT Service Management .. ITSM
ITSM - IT Service Management - Zarządzanie Usługami IT - is a discipline for managing information technology (IT) systems. ITIL, COBIT, MOF
PMI Poland Chapter Poznan Branch
PMI Poland Chapter Poznan Branch
Oficjalna Grupa PMI PC PB - jeśli chcesz się dowiedzieć o tym co PMI będzie robił w Zachodniej Polsce - koniecznie dołącz!
PRINCE2 Skuteczne Zarządzanie Projektami
PRINCE2 Skuteczne Zarządzanie Projektami
PRINCE2 (Projects in Controlled Environments) metodyka zarządzania projektami opublikowana przez brytyjską agendę rządową Office for Government Commerce (OGC). PRINCE2 P2 jest obowiązkowym standardem