Beata Woszczyńska

Directeur Projet Marketing Client Direction Marketing Clients GSB
Lille, zagranica

Języki

angielski
biegły
francuski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

ADEO
Directeur Projet Marketing Client Direction Marketing Clients GSB
Lojalnosc, E-reputacja, sluchanie i znajomosc klienta, badania marketingowe i Glos Klienta, angazowanie pracownikow i klientow, animacja Kultury Klienta w przedsiebiorstwie
Leroy Merlin  Polska
Menedżer ds. Relacji z Klientami i Usług

Szkolenia i kursy

Konferencje handlu detalicznego, Konferencje Badaczy Rynku, obsługa klienta, lojalność - kilka od 2003
Motywacyjny system wynagrodzeń dla sprzedawców, Employeeship, Konferencja Reklamy Zewnętrznej, Konferencja dot. Planowania i zakupu mediów, Style komunikacji, Prezentacja jako narzędzie sprzedaży, Time Management, Profesjonalna sprzedaż reklam, Negocjacje, Zarządzanie kluczowymi klientami, Profesjonalne przywództwo, Rodzaje badań rynku, Polityka socjalna we Francji – stypendium 1, 5 miesiąca, prawo jazdy, Przewodnik po Warszawie, Młodzieżowy Organizator Turystyki, Żeglarz jachtowy

Edukacja

Logo
Zarządzanie, MBA
European University z siedzibą w Montreaux
Logo
Wydział Pedagogiki Specjalizacja Organizacja i Zarządzanie Działalnością Oświatową, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Zainteresowania

Pedagogika Zabawy
Żeglarstwo
Organizacja imprez
Psychologia dorosłych

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
LIDERZY OBSŁUGI
LIDERZY OBSŁUGI
Wymiana opinii z zakresu sprzedaży i obsługi klienta, budowania długotrwałych relacji z klientami, zarządzania doświadczeniem klienta.
Top Manager
Top Manager
Zapraszam do dyskusji kadrę zarządzającą i młodych ludzi na początku kariery zawodowej.