Beata Wieczorek

Hotelarz z zamiłowania

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Sabre Polska Sp. z o. o.
Shift Leader at Customer Relations Department at lastminute.com
Sabre Polska Sp. z o. o.
Starszy Konsultant ds. Obsługi Klienta/ Customer Relations Executive
• Telefoniczna i koresondencyjna obsługa klientów, którzy mają zastrzeżeenia do zakupionego produktu
• Kontakt z klientem w celu upewnienia się, że są zadowoleni ze świadczonych usług
• Podstawowym celem jest rozwijanie i utrzymywanie relacji z klientem
• Obsługa opinii klientów otrzymywanych za pośrednictwem wszystkich kanałów zgodnie ze standardami i polityką firmy
• Miesięczne śledzenie i zestawianie raportów generowanych na podstawie komentarzy klientów
• Odpowiadanie na skargi i zażalenia klientow w profesjonalny i skuteczny sposób
• Rozwiązywanie problemów
• Regularne uaktualnianie wiedzy na temat sprzedawanych produktów
• Proponowanie nowych strategii i komunikowanie pragnień klientów do innych zespołów w celu rozumienia potrzeb i celów klientów
• Przedstawianie nowych propozycji w celu zwiększenia skuteczności i efektywności w zakresie obsługi klienta, aby wyprzedzać oczekiwania naszych klientów
• Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta
• Wsparnie operacyjne i administracyjne dla innych komórek
• Praca w zespole oraz pomoc pozostałym pracownikom
Sheraton Kraków Hotel
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
• Obsługa klientów bezpośrednio i telefonicznie
• Obsługa korespondencji z klientem
• Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi Klienta zgodnie z obowiązującymi procedurami
• Budowanie pozytywnych relacji z klientami
• Ścisła współpraca z pozostałymi działami funkcjonującymi w hotelu
• Odpowiadanie na korespondencję
• Spełnianie próśb i oczekiwań gości hotelowych
• Drukowanie porannych i wieczornych raportów
• Wpisywanie wszystkich incydentów, defektów oraz próśb gości do programu Star Guest i na bieżąco ich uaktualniane
• Pomoc gościom przy organizacji czasu wolnego
• Utrzymywanie pozytywnego wizerunku hotelu
Logo
P.O. Kierownika Hotelu
Crown Piast
• Kierowanie i zarządzanie hotelem oraz nadzór nad pracownikami
• Dobór personelu i kadry kierowniczej
• Ścisła kontrola i nadzór kierowników wszystkich działów
• Tworzenie i rozliczanie rocznego budżetu
• Wyrywkowa kontrola zasadności ponoszonych kosztów w hotelu i restauracji
• Zarządzanie dostępnością pokoi
• Działania zmierzające do podnoszenia efektywności sprzedaży działu rezerwacji i recepcji
• Odpowiedzialność i nadzór nad prawidłowym i sprawnym funkcjonowaniem hotelu, zgodnie z wymogami kategoryzacyjnymi
• Odpowiedzialność za podpisywanie i treść umów marketingowych, reklamowych i barterowych
• Weryfikacja obecności hotelu na portalach internetowych i umieszczanie go na nowo powstałych portalach
• Odpowiedź na skargi Gości
Logo
Reservations Manager
Jurys Inn Southampton***
• Koordynacja oraz nadzór pracy Działu Rezerwacji i Marketingu
• Przygotowywanie harmonogramów pracy dla pracowników
• Nadzór nad prawidłowym przebiegiem konferencji (kierowanie zespołem osób odpowiedzialnych za ustawienie sal i podłączenie sprzętu)
• Tworzenie pakietów I ofert dla klientów indywidualnych i grupowych
• Promowanie obiektu na różnych płaszczyznach oraz dbanie o jak najlepszy wizerunek hotelu
• Nawiązywanie i utrzymywanie długo-terminowych relacji z kontrahentami, branie udziału w spotkaniach z przedstawicielami biur podróży i firm
• Dokonywanie rezerwacji grupowych i indywidualnych
• Działania związane z promocją hotelu, tworzenie bazy danych potencjalnych klientów, wykonywanie mailingu
• Przedstawiciel Health & Safety
Logo
Kierownik Recepcji
Forest Lodge Hotel
• Proces check in/check out
• Rozwiązywanie problemów związanych ze skargami Gości
• Koordynacja oraz nadzór pracy Recepcji, dbałość o wysoką jakość obsługi
• Przygotowywanie harmonogramów pracy dla Recepcji i Portierów
• Odpowiedzialność za błędy pracowników, pisanie wyjaśnień, wystawianie korekt rachunków
Logo
Recepcjonistka
Hotel Ibis
• Witanie oraz żegnanie Gości
• Odbieranie telefonów oraz przełączanie rozmów do odpowiednich działów i osób
• Proces check in/check out
• Rozwiązywanie problemów związanych ze skargami Gości
• Odpowiadanie na przychodzącą korespondencję
Logo
Recepcjonistka
Weinberg Hotel & Restaurant, Germany
• Odbieranie telefonów
• Dokonywanie rezerwacji
• Proces check in/check out

Specjalizacje

Obsługa klienta
Usługi profesjonalne

Inne

znajomość systemów: Fidelio, Plaza, ProHOTT i ProBANN oraz Hogatex

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Active English
Active English
Goldenline's forum in English for professionals with a passion to learn and share their knowledge. :o) We are not limited to British or American English but all the varieties of the language are welc
agroturystyka, rolnictwo ekologiczne
agroturystyka, rolnictwo ekologiczne
organizacja, rozwój i promocja turystyki wiejskiej; popularyzacja rolnictwa ekologicznego
Anglosphere
Anglosphere
Goldenline's international English-speaking group. English with native speakers of English.
Baza Najlepsze Hotele w Polsce
Baza Najlepsze Hotele w Polsce
Grupa kierowana dla sympatyków i właścicieli hoteli w Polsce i na świecie. Tu możemy rozmawiać o hotelach a hotele mogą się reklamować!
BRANŻA GASTRONOMICZNA i HOTELARSKA
BRANŻA GASTRONOMICZNA i HOTELARSKA
Gastronomia i Hotelarstwo:Rekrutacje i Pracownicy
***FITNESS***
***FITNESS***
Instruktorzy i miłośnicy fitness łączmy się! Zapraszamy dietetyków i trenerów sportowych. Tworzymy również bazę instruktorów fitness.
Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.
HoReCa
HoReCa
Hotelarstwo, gastronomia, catering
Hotel & Hotelarze
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu. Zaproś znajomych.
Hotel Marketing
Hotel Marketing
Jak skutecznie promować hotel? Jakie są potrzeby klientów hoteli, jak je spełnić?
Hotelarskie ciekawostki
Hotelarskie ciekawostki
Informacje , ciekawostki, najnowsze newsy ze świata hotelarskiego. Najświeższe fakty, nowe otwarcia i coś na wesoło - humor hotelarski.
Hotelarze
Hotelarze
Zapraszam wszystkich dla których hotelarstwo jest pasją. Zaprasza http://www.radosnyhotelarz.pl