Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Human Resources
DP Polska S.A. (Domino's Pizza)
Regionalny Doradca ds. Zasobów Ludzkich/Specjalista ds. Szkoleń na Region Europy Północno–Wschodniej
Kuehne+Nagel (pierwsza nazwa firmy Hays Logistics, poprzednia nazwa ACR Logistics Poland)
- Tworzenie opisów stanowisk oraz profili kompetencji pracowników na różne stanowiska dla regionu.
- Rekrutacja, dobór i selekcja pracowników wśród kandydatów wewnętrznych i zewnętrznych dla regionu (umieszczanie ogłoszeń, analiza i weryfikacja aplikacji i CV, organizowanie i prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, współpraca z rekrutacyjnymi firmami zewnętrznymi).
- Koordynacja wolnych etatów w regionie (tworzenie raportów, zbieranie informacji, umieszczenie ogłoszeń na stronach internetowych firmy oraz zewnętrznych).
- Przygotowywanie raportów HR (konkurencja, fluktuacja kadr, statystyki i zestawienia, regularne raportowanie dla głównego zarządu firmy).
- Przygotowywanie, zgodnie z prawem pracy, dokumentów HR (umowy o pracę, bonusy, premie, listy intencyjne, referencje).
- Koordynacja treningów i szkoleń (wewnętrznych i zewnętrznych) dla pracowników w regonie.
- Planowane i koordynacja osobistego rozwoju personelu (w porozumieniu z Dyrektorami Działów), oceny wyników i postępów w pracy, ocena potencjału, planowanie ścieżek kariery zawodowej pracowników.
- Koordynacja systemów motywacyjnych.
- Uzyskiwanie pozwoleń na pracę dla obcokrajowców oraz koordynacja międzynarodowych i lokalnych przeniesień/transferów pracowników (np. w związku z awansami, zmianami stanowisk, wyjazdami zagranicznymi).
- Koordynacja jubileuszy i urodzin pracowników (nagrody, prezenty, kartki, listy gratulacyjne).
Osiągnięcia:
Zbudowanie bazy opisu różnorodnych stanowisk wraz z profilem kompetencji pracowników na dane stanowisko z możliwością wykorzystywania jej przez wszystkie kraje w regionie.
Stworzenie i zastosowanie procedury monitorującej regularnie wolne etaty w firmie w celu zaspokajania na bieżąco oraz planowania potrzeb personalnych firmy oraz zastosowania odpowiedniej procedury rekrutacji dla danego projektu.
- Rekrutacja, dobór i selekcja pracowników wśród kandydatów wewnętrznych i zewnętrznych dla regionu (umieszczanie ogłoszeń, analiza i weryfikacja aplikacji i CV, organizowanie i prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, współpraca z rekrutacyjnymi firmami zewnętrznymi).
- Koordynacja wolnych etatów w regionie (tworzenie raportów, zbieranie informacji, umieszczenie ogłoszeń na stronach internetowych firmy oraz zewnętrznych).
- Przygotowywanie raportów HR (konkurencja, fluktuacja kadr, statystyki i zestawienia, regularne raportowanie dla głównego zarządu firmy).
- Przygotowywanie, zgodnie z prawem pracy, dokumentów HR (umowy o pracę, bonusy, premie, listy intencyjne, referencje).
- Koordynacja treningów i szkoleń (wewnętrznych i zewnętrznych) dla pracowników w regonie.
- Planowane i koordynacja osobistego rozwoju personelu (w porozumieniu z Dyrektorami Działów), oceny wyników i postępów w pracy, ocena potencjału, planowanie ścieżek kariery zawodowej pracowników.
- Koordynacja systemów motywacyjnych.
- Uzyskiwanie pozwoleń na pracę dla obcokrajowców oraz koordynacja międzynarodowych i lokalnych przeniesień/transferów pracowników (np. w związku z awansami, zmianami stanowisk, wyjazdami zagranicznymi).
- Koordynacja jubileuszy i urodzin pracowników (nagrody, prezenty, kartki, listy gratulacyjne).
Osiągnięcia:
Zbudowanie bazy opisu różnorodnych stanowisk wraz z profilem kompetencji pracowników na dane stanowisko z możliwością wykorzystywania jej przez wszystkie kraje w regionie.
Stworzenie i zastosowanie procedury monitorującej regularnie wolne etaty w firmie w celu zaspokajania na bieżąco oraz planowania potrzeb personalnych firmy oraz zastosowania odpowiedniej procedury rekrutacji dla danego projektu.
Kierownik ds. Administracji i Personelu
Kuehne+Nagel (pierwsza nazwa firmy Hays Logistics, poprzednia nazwa ACR Logistics Poland)
- Zarządzanie sprawami kadrowymi i płacowymi firmy (współpraca z ZUS, PIP, PFRON).
-Tworzenie i wdrażanie, zgodnie z wymogami polskiego prawa, regulaminów i procedur (Regulamin Funduszu Świadczeń Socjalnych, Regulamin Pracy, Regulamin Wynagradzania).
-Koordynacja spraw związanych z korzystaniem z usług pracowników tymczasowych (spotkania z firmami zapewniającymi usługi pracowników tymczasowych, negocjacje warunków współpracy, sprawdzanie i wdrażanie nowych możliwości oraz monitorowanie jakości usług).
- Prowadzenie projektów rekrutacyjnych.
- Koordynacja zakupów dla firmy (organizowanie i prowadzenie przetargów, negocjacje umów z dostawcami).
- Koordynacja zakupów biletów lotniczych i rezerwacji hoteli (negocjacje długoterminowych korzystnych kontraktów).
- Zarządzanie biurem.
- Bieżąca współpraca z kancelariami prawnymi i notarialnymi.
- Organizowanie spotkań i konferencji.
Osiągnięcia:
Zbudowanie korzystnej, pod względem finansowym i jednocześnie zapewniającej wysokiej jakości usługi, współpracy z firmami zapewniającymi usługi pracowników tymczasowych (dla 3 centrów dystrybucyjnych).
Wynegocjowanie bardzo korzystnych dla firmy warunków współpracy przy zakupach ubrań roboczych, mebli biurowych, artykułów magazynowych.
Sprawne przeprowadzenie procesu zmiany właściciela i nazwy firmy (współpraca z kancelarią prawną, komunikacja dla pracowników, klientów i kontrahentów, rejestracja zmian w urzędach, zmiana logo, koordynacja PR, organizacja uroczystości).
-Tworzenie i wdrażanie, zgodnie z wymogami polskiego prawa, regulaminów i procedur (Regulamin Funduszu Świadczeń Socjalnych, Regulamin Pracy, Regulamin Wynagradzania).
-Koordynacja spraw związanych z korzystaniem z usług pracowników tymczasowych (spotkania z firmami zapewniającymi usługi pracowników tymczasowych, negocjacje warunków współpracy, sprawdzanie i wdrażanie nowych możliwości oraz monitorowanie jakości usług).
- Prowadzenie projektów rekrutacyjnych.
- Koordynacja zakupów dla firmy (organizowanie i prowadzenie przetargów, negocjacje umów z dostawcami).
- Koordynacja zakupów biletów lotniczych i rezerwacji hoteli (negocjacje długoterminowych korzystnych kontraktów).
- Zarządzanie biurem.
- Bieżąca współpraca z kancelariami prawnymi i notarialnymi.
- Organizowanie spotkań i konferencji.
Osiągnięcia:
Zbudowanie korzystnej, pod względem finansowym i jednocześnie zapewniającej wysokiej jakości usługi, współpracy z firmami zapewniającymi usługi pracowników tymczasowych (dla 3 centrów dystrybucyjnych).
Wynegocjowanie bardzo korzystnych dla firmy warunków współpracy przy zakupach ubrań roboczych, mebli biurowych, artykułów magazynowych.
Sprawne przeprowadzenie procesu zmiany właściciela i nazwy firmy (współpraca z kancelarią prawną, komunikacja dla pracowników, klientów i kontrahentów, rejestracja zmian w urzędach, zmiana logo, koordynacja PR, organizacja uroczystości).
Asystentka Dyrektora Generalnego/Prezesa Zarządu
Kuehne+Nagel (pierwsza nazwa firmy Hays Logistics, poprzednia nazwa ACR Logistics Poland)
- Współpraca z kancelariami prawnymi i notarialnymi, dotycząca bieżących spraw prawnych firmy (nadzwyczajne zgromadzenia wspólników, zgromadzenia zarządu, akty notarialne etc.).
- Monitorowanie i uaktualnianie umów z klientami i kontrahentami.
- Tłumaczenia w języku polskim i angielskim.
- Prowadzenie sekretariatu Dyrektora Generalnego/Prezesa Zarządu (kalendarz, planowanie i organizowanie spotkań biznesowych, korespondencja w języku polskim i angielskim, przygotowywanie prezentacji).
- Pomoc przy tworzeniu budżetu firmy.
- Legalizacja pobytu i zatrudnienia obcokrajowców na terenie Polski.
- Planowanie i organizowane firmowych spotkań i uroczystości.
Osiągnięcia:
Zbudowanie solidnej bazy dokumentacji prawnej spółki oraz bieżące jej monitorowanie i uaktualnianie (przy merytorycznym wsparciu Radców Prawnych).
Zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Dyrektora Generalnego/Prezesa Zarządu firmy.
- Monitorowanie i uaktualnianie umów z klientami i kontrahentami.
- Tłumaczenia w języku polskim i angielskim.
- Prowadzenie sekretariatu Dyrektora Generalnego/Prezesa Zarządu (kalendarz, planowanie i organizowanie spotkań biznesowych, korespondencja w języku polskim i angielskim, przygotowywanie prezentacji).
- Pomoc przy tworzeniu budżetu firmy.
- Legalizacja pobytu i zatrudnienia obcokrajowców na terenie Polski.
- Planowanie i organizowane firmowych spotkań i uroczystości.
Osiągnięcia:
Zbudowanie solidnej bazy dokumentacji prawnej spółki oraz bieżące jej monitorowanie i uaktualnianie (przy merytorycznym wsparciu Radców Prawnych).
Zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Dyrektora Generalnego/Prezesa Zarządu firmy.
Asystentka Dyrektora Operacyjnego
- Przygotowywanie raportów operacyjnych.
- Pomoc w analizowaniu i rozpatrywaniu reklamacji klientów dotyczących usług importowych i eksportowych.
- Koordynacja Działu Operacyjnego (organizowanie spotkań wewnętrznych, sporządzenie notatek ze spotkań, pomoc w ustalaniu planów działania, przygotowywanie prezentacji, pomoc w dotrzymywaniu terminów).
- Prowadzenie sekretariatu (kalendarz dyrektora, przygotowywanie pism wewnętrznych i zewnętrznych, tłumaczenia w języku polskim i angielski, uzupełnianie materiałów biurowych, korespondencja, wsparcie Pionu Operacyjnego).
- Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji importowej i eksportowej (kontakty z klientami, współpraca z Urzędem Celnym)
- Współpraca z innymi działami firmy (Odpraw Celnych, Finansowym, Sprzedaży, Obsługi Klienta, Marketingu) w celu dostarczenia jak najlepszych usług.
- Pomoc w analizowaniu i rozpatrywaniu reklamacji klientów dotyczących usług importowych i eksportowych.
- Koordynacja Działu Operacyjnego (organizowanie spotkań wewnętrznych, sporządzenie notatek ze spotkań, pomoc w ustalaniu planów działania, przygotowywanie prezentacji, pomoc w dotrzymywaniu terminów).
- Prowadzenie sekretariatu (kalendarz dyrektora, przygotowywanie pism wewnętrznych i zewnętrznych, tłumaczenia w języku polskim i angielski, uzupełnianie materiałów biurowych, korespondencja, wsparcie Pionu Operacyjnego).
- Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji importowej i eksportowej (kontakty z klientami, współpraca z Urzędem Celnym)
- Współpraca z innymi działami firmy (Odpraw Celnych, Finansowym, Sprzedaży, Obsługi Klienta, Marketingu) w celu dostarczenia jak najlepszych usług.
Recepcjonistka/Przedstawiciel Obsługi Klienta
- Prowadzenie recepcji (prowadzenie kasy, odbieranie telefonów, obsługa klientów).
- Nadawanie do wysyłki międzynarodowych listów i paczek kurierskich (przygotowywanie listów przewozowych, przygotowywanie faktur).
- Przygotowywanie dokumentacji przesyłek importowych do odprawy celnej.
- Kontakty z klientem w celu skompletowania dokumentacji importowej.
- Współpraca z Urzędem Celnym w porcie lotniczym.
- Nadawanie do wysyłki międzynarodowych listów i paczek kurierskich (przygotowywanie listów przewozowych, przygotowywanie faktur).
- Przygotowywanie dokumentacji przesyłek importowych do odprawy celnej.
- Kontakty z klientem w celu skompletowania dokumentacji importowej.
- Współpraca z Urzędem Celnym w porcie lotniczym.
Szkolenia i kursy
Epping Forest College w Londynie, UK
Nauka języka angielskiego – Advanced English/University of Cambridge
Business School w Warszawie
Studium Marketingu i Reklamy
Specjalizacja – organizator reklamy
Nauka języka angielskiego – Advanced English/University of Cambridge
Business School w Warszawie
Studium Marketingu i Reklamy
Specjalizacja – organizator reklamy
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Zainteresowania
Film, teatr, literatura, sztuka, gotowanie, jazda na rowerze, podróże, malowanie i rysowanie w wolnych chwilach.
Inne
MOCNE STRONY
- rozumienie ludzi, intuicja, brak uprzedzeń
- komunikatywność, otwartość, kreatywność
- jestem dokładna, konkretna, konsekwentna, odpowiedzialna i lojalna
- rozumienie ludzi, intuicja, brak uprzedzeń
- komunikatywność, otwartość, kreatywność
- jestem dokładna, konkretna, konsekwentna, odpowiedzialna i lojalna
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Coaching online
Regularne spotkania online - Skype - zadaj pytanie, zgłoś propozycję, omów plan coachingowy
***Film***
Zapraszam do wymiany pogladów na temat różnych twórców i filmowych przebojów. Jaki jest Twój ulubiony film i dlaczego?
Gdy zmęczyłem się szukaniem nauczyłem się znajdować
Grupa dla chcących szybko znaleźć kompetentnych pracowników
SMAKOWITY
Tak od lat se gotujemy :D Przyjmujemy TYLKO pełne profile, więc bez fotki nie wpuścimy !!!!!!! a co ? ;)
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Klub Menedżerów HR
Dyskusje na temat strategii personalnej, rekrutacji, szkoleń, ocen, motywowania i wynagradzania, karier, zwolnień, itp. Grupa w której nie publikujemy ogłoszeń komercyjnych i ofert pracy.
Magnetyzmmiasta
Badanie Siedmiu Wymiarów
Magnetyzmu Polskich Miast
Kompleksowe badanie wizerunku i kondycji marek polskich miast
nigella po prostu gotuj
dla miłośnikow nigelli lawson, wielbicieli jej kuchni i sympatyków jej "angielskich muffinów" :)