Doświadczenie zawodowe
Dyrektor handlowy
GlobalCosmed
przygotowuje i monitoruje budżet dla sprzedaży i marketingu,
* analizuje statystyki sprzedaży w celu ustalenia polityki sprzedaży,
* dokonuje analizy rynku, aby określić potrzeby klienta, cennik, rodzaj i znaczenie konkurencji,
* zarządza działalnością działu sprzedaży poprzez rekrutację oraz szkolenie pracowników,
* monitoruje sprzedaż w jednostkach terenowych poprzez zarządzanie menedżerami na dany region,
* współpracuje i utrzymuje relacje w zarządzaniu i podejmowaniu kluczowych decyzji w firmie,
* współpracuje z działem produktu w celu dostosowania strategii marketingowej do sytuacji rynkowej,
* kieruje rozwojem i badaniami dot. produktu,
* rozwija strategie marketingowe, planuje i ustala linie każdego produktu,
* prowadzi wymianę informacji z menedżerami poszczególnych produktów i grup produktów w celu rozwoju wspólnej strategii sprzedaży i marketingu.
* analizuje statystyki sprzedaży w celu ustalenia polityki sprzedaży,
* dokonuje analizy rynku, aby określić potrzeby klienta, cennik, rodzaj i znaczenie konkurencji,
* zarządza działalnością działu sprzedaży poprzez rekrutację oraz szkolenie pracowników,
* monitoruje sprzedaż w jednostkach terenowych poprzez zarządzanie menedżerami na dany region,
* współpracuje i utrzymuje relacje w zarządzaniu i podejmowaniu kluczowych decyzji w firmie,
* współpracuje z działem produktu w celu dostosowania strategii marketingowej do sytuacji rynkowej,
* kieruje rozwojem i badaniami dot. produktu,
* rozwija strategie marketingowe, planuje i ustala linie każdego produktu,
* prowadzi wymianę informacji z menedżerami poszczególnych produktów i grup produktów w celu rozwoju wspólnej strategii sprzedaży i marketingu.
dyrektor rynki zachodnie Ukraina
przygotowuje i monitoruje budżet dla sprzedaży i marketingu,
* analizuje statystyki sprzedaży w celu ustalenia polityki sprzedaży,
* dokonuje analizy rynku, aby określić potrzeby klienta, cennik, rodzaj i znaczenie konkurencji,
* zarządza działalnością działu sprzedaży poprzez rekrutację oraz szkolenie pracowników,
* monitoruje sprzedaż w jednostkach terenowych poprzez zarządzanie menedżerami na dany region,
* współpracuje i utrzymuje relacje w zarządzaniu i podejmowaniu kluczowych decyzji w firmie,
* współpracuje z działem produktu w celu dostosowania strategii marketingowej do sytuacji rynkowej,
* kieruje rozwojem i badaniami dot. produktu,
* rozwija strategie marketingowe, planuje i ustala linie każdego produktu,
* prowadzi wymianę informacji z menedżerami poszczególnych produktów i grup produktów w celu rozwoju wspólnej strategii sprzedaży i marketingu.
* analizuje statystyki sprzedaży w celu ustalenia polityki sprzedaży,
* dokonuje analizy rynku, aby określić potrzeby klienta, cennik, rodzaj i znaczenie konkurencji,
* zarządza działalnością działu sprzedaży poprzez rekrutację oraz szkolenie pracowników,
* monitoruje sprzedaż w jednostkach terenowych poprzez zarządzanie menedżerami na dany region,
* współpracuje i utrzymuje relacje w zarządzaniu i podejmowaniu kluczowych decyzji w firmie,
* współpracuje z działem produktu w celu dostosowania strategii marketingowej do sytuacji rynkowej,
* kieruje rozwojem i badaniami dot. produktu,
* rozwija strategie marketingowe, planuje i ustala linie każdego produktu,
* prowadzi wymianę informacji z menedżerami poszczególnych produktów i grup produktów w celu rozwoju wspólnej strategii sprzedaży i marketingu.
Specjalizacje
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Kosmetyka/Fryzjerstwo
Grupy
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Psychologia Sprzedaży
Grupa poświęcona praktykom, pragnącym dowiedzieć się więcej na temat sprzedaży.