Beata Rydzewska

Dyrektor handlowy, GlobalCosmed
Lublin, lubelskie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor handlowy
GlobalCosmed
przygotowuje i monitoruje budżet dla sprzedaży i marketingu,
* analizuje statystyki sprzedaży w celu ustalenia polityki sprzedaży,
* dokonuje analizy rynku, aby określić potrzeby klienta, cennik, rodzaj i znaczenie konkurencji,
* zarządza działalnością działu sprzedaży poprzez rekrutację oraz szkolenie pracowników,
* monitoruje sprzedaż w jednostkach terenowych poprzez zarządzanie menedżerami na dany region,
* współpracuje i utrzymuje relacje w zarządzaniu i podejmowaniu kluczowych decyzji w firmie,
* współpracuje z działem produktu w celu dostosowania strategii marketingowej do sytuacji rynkowej,
* kieruje rozwojem i badaniami dot. produktu,
* rozwija strategie marketingowe, planuje i ustala linie każdego produktu,
* prowadzi wymianę informacji z menedżerami poszczególnych produktów i grup produktów w celu rozwoju wspólnej strategii sprzedaży i marketingu.
Radfarm Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
menager
Prowadzi lam projekt dla nowo powstałej firmy farmaceutycznej. Wprowadziłam grupę leków er-iksowych oraz OTC na terenie Polski północno-wschodniej Zbudowałam zespół,dystrybucję numeryczną nawiązując kontakt z hurtowniami odpowiadałam za przygotowanie umów i ich negocjacje.
Eveline Cosmetics
MENAGER
Zajmowałam się rynkiem wschodnim przede wszystkim Rosją. Moim zadaniem była analiza rynku oraz wprowadzenie istotnych zmian dla poprawy cyfry sprzedażowej.
TZMO SA
dyrektor rynki zachodnie Ukraina
przygotowuje i monitoruje budżet dla sprzedaży i marketingu,
* analizuje statystyki sprzedaży w celu ustalenia polityki sprzedaży,
* dokonuje analizy rynku, aby określić potrzeby klienta, cennik, rodzaj i znaczenie konkurencji,
* zarządza działalnością działu sprzedaży poprzez rekrutację oraz szkolenie pracowników,
* monitoruje sprzedaż w jednostkach terenowych poprzez zarządzanie menedżerami na dany region,
* współpracuje i utrzymuje relacje w zarządzaniu i podejmowaniu kluczowych decyzji w firmie,
* współpracuje z działem produktu w celu dostosowania strategii marketingowej do sytuacji rynkowej,
* kieruje rozwojem i badaniami dot. produktu,
* rozwija strategie marketingowe, planuje i ustala linie każdego produktu,
* prowadzi wymianę informacji z menedżerami poszczególnych produktów i grup produktów w celu rozwoju wspólnej strategii sprzedaży i marketingu.

Edukacja

Logo
rehabilitacja, magisterskie
Akadenia Wychowania fizycznego Kraków

Specjalizacje

Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Kosmetyka/Fryzjerstwo

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Psychologia Sprzedaży
Psychologia Sprzedaży
Grupa poświęcona praktykom, pragnącym dowiedzieć się więcej na temat sprzedaży.