Języki
niemiecki
biegły
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
koordynator/ kierownik działu administracji
- zarządzanie kilkuosobowym zespołem
- nadzór na procesem naliczania płac zleceniobiorców
- nadzór nad procesem fakturowania sprzedaży usług
- windykacja należności
- obsługa reklamacji
- opisywanie faktur zakupowych i kontrola budżetu
- nadzór nad procesem obiegu korespondencji i faktur oraz archiwizacji dokumentów
- opracowywanie procedur i instrukcji
- opiniowanie i wdrażanie usprawnień organizacyjnych
- współpraca z działem prawnym, księgowością i działem operacyjnym
- nadzór na procesem naliczania płac zleceniobiorców
- nadzór nad procesem fakturowania sprzedaży usług
- windykacja należności
- obsługa reklamacji
- opisywanie faktur zakupowych i kontrola budżetu
- nadzór nad procesem obiegu korespondencji i faktur oraz archiwizacji dokumentów
- opracowywanie procedur i instrukcji
- opiniowanie i wdrażanie usprawnień organizacyjnych
- współpraca z działem prawnym, księgowością i działem operacyjnym
wystawiono
Beata Rogozińska jest osobą ambitną, która chętnie się uczy i jest otwarta na nowe wyzwania. Z nałożonych zadań służbowych wywiązuje się sprawnie i terminowo. Wyróżnia się umiejętnością podejmowania szybkich i trafnych decyzji. Praca z tak doświadczonym i utalentowanym pracownikiem to czysta przyjemność.
właściciel
- opracowanie koncepcji funkcjonowania hostelu Baza 15 (biznesplan, oferta, standardy obsługi klienta, organizacja pracy)
- opracowanie i realizacja działań marketingowych poprzedzających uruchomienie hostelu
- współudział w działaniach marketingowych, współpraca z portalami turystycznymi
- prowadzenie bieżących spraw spółki
- dbanie o sprawną obsługę klienta
- analiza wyników sprzedaży i podejmowanie działań mających na celu rozwój firmy
- opracowanie i realizacja działań marketingowych poprzedzających uruchomienie hostelu
- współudział w działaniach marketingowych, współpraca z portalami turystycznymi
- prowadzenie bieżących spraw spółki
- dbanie o sprawną obsługę klienta
- analiza wyników sprzedaży i podejmowanie działań mających na celu rozwój firmy
Dyrektor ds organizacyjnych i koordynacji
- zarządzanie personelem sprzedaży
- nadzór merytoryczny kontraktów zawartych z najemcami oraz kluczowymi zleceniobiorcami świadczącymi usługi na rzecz Spółki
- opiniowanie i wdrażanie usprawnień organizacyjnych proponowanych przez najemców i zleceniobiorców działających na terenie obiektu
- reprezentacja firmy na zewnątrz
- nadzór merytoryczny kontraktów zawartych z najemcami oraz kluczowymi zleceniobiorcami świadczącymi usługi na rzecz Spółki
- opiniowanie i wdrażanie usprawnień organizacyjnych proponowanych przez najemców i zleceniobiorców działających na terenie obiektu
- reprezentacja firmy na zewnątrz
wystawiono
Na każdym z zajmowanych w spółce stanowisk Beata Rogozińska była wybitnym organizatorem, umiejącym przekonać do swoich argumentów zarówno podwładnych, jak i przełożonych. Ciepłem, serdecznością i umiejętnością nie tylko artykułowania własnych racji, ale też wysłuchania innych, potrafiła rozwiązać każdą sytuację konfliktową, niezależnie od tego, czy przyczyną jej były spory między pracownikami, czy postawa tzw. „trudnego klienta”.
Jej zaangażowanie, rzetelność i odpowiedzialność, a także biegłość w operacyjnym zarządzaniu pracą współpracowników i umiejętność efektywnego reagowania na zmieniającą się sytuację, stanowiły ogromne oparcie dla dyrekcji i zarządu spółki.
Z całą odpowiedzialnością polecam przyszłemu pracodawcy Beatę Rogozińską, jako pracownika, któremu śmiało można powierzyć odpowiedzialne i trudne zadania, mając gwarancję, że uczyni wszystko, by zostały zrealizowane skutecznie, a jednocześnie z poszanowaniem obowiązujących przepisów i zasad współżycia społecznego.
Jej zaangażowanie, rzetelność i odpowiedzialność, a także biegłość w operacyjnym zarządzaniu pracą współpracowników i umiejętność efektywnego reagowania na zmieniającą się sytuację, stanowiły ogromne oparcie dla dyrekcji i zarządu spółki.
Z całą odpowiedzialnością polecam przyszłemu pracodawcy Beatę Rogozińską, jako pracownika, któremu śmiało można powierzyć odpowiedzialne i trudne zadania, mając gwarancję, że uczyni wszystko, by zostały zrealizowane skutecznie, a jednocześnie z poszanowaniem obowiązujących przepisów i zasad współżycia społecznego.
Kierownik Działu Kas i Recepcji
- opracowanie koncepcji funkcjonowania zespołu kas i recepcji (struktura zatrudnienia, standardy obsługi klienta, organizacja pracy)
- stworzenie zespołu kasjerów (rekrutacja, instruktaż stanowiskowy, przygotowanie zespołu do obsługi klienta w pierwszych dniach funkcjonowania obiektu)
- zarządzanie pracą podległego zespołu
- dbanie o sprawną obsługę klienta
- tworzenie raportów i zestawień na potrzeby działu księgowości i Zarządu
- stworzenie zespołu kasjerów (rekrutacja, instruktaż stanowiskowy, przygotowanie zespołu do obsługi klienta w pierwszych dniach funkcjonowania obiektu)
- zarządzanie pracą podległego zespołu
- dbanie o sprawną obsługę klienta
- tworzenie raportów i zestawień na potrzeby działu księgowości i Zarządu
Asystentka Zarządu
- obsługa administracyjna i biurowa spółki
- tłumaczenie korespondencji spółki oraz spotkań organizowanych w siedzibie spółki z języka niemieckiego na język polski oraz z języka polskiego na język niemiecki
- obsługa organizacyjno-biurowa posiedzeń Organów Spółki
- archiwizacja dokumentów
- tłumaczenie korespondencji spółki oraz spotkań organizowanych w siedzibie spółki z języka niemieckiego na język polski oraz z języka polskiego na język niemiecki
- obsługa organizacyjno-biurowa posiedzeń Organów Spółki
- archiwizacja dokumentów
recepcjonistka/kierownik recepcji
- przyjmowanie rezerwacji
- bezpośrednia obsługa klienta
- wykonywanie operacji kasjerskich
- obsługa centrali telefonicznej
- prowadzenie korespondencji z klientami (również w języku niemieckim i angielskim)
- przygotowywanie raportów dla działu księgowości i dyrekcji
- organizacja i kontrola pracy podległego zespołu
- współpraca z biurami podróży
- współudział w tworzeniu procedur w zakresie funkcjonowania recepcji
- bezpośrednia obsługa klienta
- wykonywanie operacji kasjerskich
- obsługa centrali telefonicznej
- prowadzenie korespondencji z klientami (również w języku niemieckim i angielskim)
- przygotowywanie raportów dla działu księgowości i dyrekcji
- organizacja i kontrola pracy podległego zespołu
- współpraca z biurami podróży
- współudział w tworzeniu procedur w zakresie funkcjonowania recepcji
Szkolenia i kursy
"Przegląd zmian i nowości w prawie pracy - instruktaż dla praktyków"
"MS Excel poziom średniozaawansowany"
"Zmiany w rozstrzyganiu zbiegów ubezpieczeniowych po wprowadzeniu minimalnej stawki godzinowej"
"Prawo pracy w 2016-2017 w praktyce"
"Prawo pracy w 2015 r. - wybrane zagadnienia"
"Zarządzanie efektywnością personelu w firmie uwzględniające różnorodność wiekową"
„System zarządzania jakością w hotelarstwie i gastronomii”
„Informatyka w usługach hotelarskich i gastronomicznych”
„Nowoczesny menedżer usług hotelarskich i gastronomicznych”
„Marketing w hotelarstwie i gastronomii”
„Regulacje prawne oraz rozwiązania organizacyjne dotyczące zapewnienia bezpieczeństwa grupom zorganizowanym na terenie pływalni”
„Profesjonalna obsługa klienta”
„EURO nowa waluta” prowadzony przez Dolnośląski Ośrodek Doskonalenia Zawodowego
kurs kasjera walutowego organizowany przez Zakład Szkolenia i Ekspertyz PTE
prawo jazdy kategorii B
"MS Excel poziom średniozaawansowany"
"Zmiany w rozstrzyganiu zbiegów ubezpieczeniowych po wprowadzeniu minimalnej stawki godzinowej"
"Prawo pracy w 2016-2017 w praktyce"
"Prawo pracy w 2015 r. - wybrane zagadnienia"
"Zarządzanie efektywnością personelu w firmie uwzględniające różnorodność wiekową"
„System zarządzania jakością w hotelarstwie i gastronomii”
„Informatyka w usługach hotelarskich i gastronomicznych”
„Nowoczesny menedżer usług hotelarskich i gastronomicznych”
„Marketing w hotelarstwie i gastronomii”
„Regulacje prawne oraz rozwiązania organizacyjne dotyczące zapewnienia bezpieczeństwa grupom zorganizowanym na terenie pływalni”
„Profesjonalna obsługa klienta”
„EURO nowa waluta” prowadzony przez Dolnośląski Ośrodek Doskonalenia Zawodowego
kurs kasjera walutowego organizowany przez Zakład Szkolenia i Ekspertyz PTE
prawo jazdy kategorii B
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Zainteresowania
triathlon, biegi długodystansowe, kolarstwo
Grupy
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Biznes a zdrowie
Dosyć rzadko mówi się o zdrowiu w naszym kraju. Moda na zdrowy styl życia jest jeszcze bardzo mało rozpowszechniona wśród ludzi robiących karierę czy budujących własny kapitał. Myślę jednak, że warto
Coworking
Tablica ogłoszeń dla ludzi chcących pracować w systemie coworkingu. Chcesz wiedzieć czym jest coworking? Zapraszam na grupę.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
SAMOZATRUDNIENI
Grupa dla samozatrudnionych jak i zainteresowanych tą formą zarobkowania; dla tych którzy nie boją się wziąć sprawy w swoje ręce i kierować własną karierą jak i dla tych którym samozatrudnienie "zapro
Szkolenia językowe dobrym sposobem motywacji pracowników
szkolenia językowe dla firm, wyjazdy językowe.
Uniwersytet Wrocławski
Grupa przeznaczona dla wszystkich studentów oraz absolwentów Uniwersytetu Wrocławskiego