Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Zadowolenie klienta
Prognozowanie
Zarządzanie zapasami
Zarządzanie kluczowymi klientami
Logistyka
marketing produktu
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie łańcuchem dostaw
wycenianie
Obsługa klienta
Doświadczenie zawodowe
Senior Customer Service Specialist Esselte Polska
Profesjonalna obsługa kluczowych klientów firmy, sprzedaż bezpośrednia, prowadzenie szkoleń produktowych oraz prezentacji handlowych.
Aktywna współpraca z działem marketingu w zakresie marketingu produktu oraz marketingu on-line, współpraca z działem logistyki w zakresie dystrybucji produktów, z działem produkcji w zakresie zarządzania produktem, z działem zaopatrzenia w zakresie prognozowania oraz z działem księgowości - rozliczanie należności.
Udział we wdrożeniu norm ISO 14001 i 9001 oraz FSC
Udział w warsztatach KAIZEN - zwiększanie efektywności oraz jakości pracy.
Aktywna współpraca z działem marketingu w zakresie marketingu produktu oraz marketingu on-line, współpraca z działem logistyki w zakresie dystrybucji produktów, z działem produkcji w zakresie zarządzania produktem, z działem zaopatrzenia w zakresie prognozowania oraz z działem księgowości - rozliczanie należności.
Udział we wdrożeniu norm ISO 14001 i 9001 oraz FSC
Udział w warsztatach KAIZEN - zwiększanie efektywności oraz jakości pracy.
Edukacja
Zainteresowania
język angielski - w stopniu dobrym
język rosyjski - komunikatywny
prawo jazdy kat. B
język rosyjski - komunikatywny
prawo jazdy kat. B
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Uniwersytet Warszawski Wydział Zarządzania
Grupa osób związana z WZ UW na ul. Szturmowej w Warszawie.