Beata Robak

, Esselte Polska

Umiejętności

Zarządzanie klientami B2B Zadowolenie klienta Prognozowanie Zarządzanie zapasami Zarządzanie kluczowymi klientami Logistyka marketing produktu Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie łańcuchem dostaw wycenianie Obsługa klienta

Doświadczenie zawodowe

ESSELTE POLSKA SP. Z O.O.
Senior Customer Service Specialist Esselte Polska
Profesjonalna obsługa kluczowych klientów firmy, sprzedaż bezpośrednia, prowadzenie szkoleń produktowych oraz prezentacji handlowych.
Aktywna współpraca z działem marketingu w zakresie marketingu produktu oraz marketingu on-line, współpraca z działem logistyki w zakresie dystrybucji produktów, z działem produkcji w zakresie zarządzania produktem, z działem zaopatrzenia w zakresie prognozowania oraz z działem księgowości - rozliczanie należności.
Udział we wdrożeniu norm ISO 14001 i 9001 oraz FSC
Udział w warsztatach KAIZEN - zwiększanie efektywności oraz jakości pracy.

Edukacja

Logo
Zarządzanie dla Menedżerów Sprzedaży, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Ekonomia, magisterskie
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie
Logo
, magisterskie
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa w Warszawie

Zainteresowania

język angielski - w stopniu dobrym
język rosyjski - komunikatywny
prawo jazdy kat. B

Grupy

Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Uniwersytet Warszawski Wydział Zarządzania
Uniwersytet Warszawski Wydział Zarządzania
Grupa osób związana z WZ UW na ul. Szturmowej w Warszawie.
Warszawa
Warszawa
Grupa dla osob mieszkajacych / studiujacych / pracujacych w Warszawie