Umiejętności
Fotografia handlowa
zarządzanie treścią
Content Marketing
Copywriting
Digital Marketing
Fotografia eventów
Facebook
Facebook Fan Page Creation
Facebook Fan Page Strategies
Facebook Marketing
Fotografia artystyczna
Pisanie tekstów na zlecenie
Instagram
Dziennikarstwo
Komunikacja Marketingowa
Fotografia
Social Media
Social Media Marketing
Fotografia ślubna
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. e-marketingu
RST Software Masters
Całościowo dbam o wizerunek firmy w internecie.
- opracowałam strategię działań w social media, prowadzę profile RST oraz RST Meethub na fb i instagramie, szukam nowych możliwości promocji
- prowadzę kampanie FB Ads i Google Adwords w zakresie rekrutacji, analizuję skuteczność reklam i pilnuję, by reklamy docierały do kogo trzeba :)
- wspieram employer branding i komunikację wewnętrzną
- częściowo wspieram organizację wydarzeń wewnętrznych i zewnętrznych w RST: organizowałam warsztaty Geek Girls Carrots z SQL, promuję nasz cykl spotkań RST CodeMeetings
- dbam o budżety
- fotografuję, wspieram produkcje wideo
W kampaniach RST stawiamy na pokazanie realnych ludzi, którzy u nas pracują i identyfikują się z firmą. Dlatego bohaterami naszych kreacji są nasi pracownicy. Nie kupujemy zdjęć ze stocków i nie wynajmujemy modeli, sesje zdjęciowe oraz tworzenie grafik realizujemy własnymi siłami.
Częściowo zajmuję się również media relations oraz zakupem powierzchni reklamowych offline.
- opracowałam strategię działań w social media, prowadzę profile RST oraz RST Meethub na fb i instagramie, szukam nowych możliwości promocji
- prowadzę kampanie FB Ads i Google Adwords w zakresie rekrutacji, analizuję skuteczność reklam i pilnuję, by reklamy docierały do kogo trzeba :)
- wspieram employer branding i komunikację wewnętrzną
- częściowo wspieram organizację wydarzeń wewnętrznych i zewnętrznych w RST: organizowałam warsztaty Geek Girls Carrots z SQL, promuję nasz cykl spotkań RST CodeMeetings
- dbam o budżety
- fotografuję, wspieram produkcje wideo
W kampaniach RST stawiamy na pokazanie realnych ludzi, którzy u nas pracują i identyfikują się z firmą. Dlatego bohaterami naszych kreacji są nasi pracownicy. Nie kupujemy zdjęć ze stocków i nie wynajmujemy modeli, sesje zdjęciowe oraz tworzenie grafik realizujemy własnymi siłami.
Częściowo zajmuję się również media relations oraz zakupem powierzchni reklamowych offline.
specjalista ds. social media & contentu
Komunikuję w social mediach projekt Koalicja Miast - http://koalicjamiast.www.wroclaw2016.pl
Facebook: https://www.facebook.com/koalicjamiastdlakultury/
Twitter: https://twitter.com/koalicjamiast
Instagram: https://www.instagram.com/koalicjamiast/
Stworzyłam strategię działań w SM, współpracuję z instytucjami kultury z innych miast w Polsce, które biorą udział w projekcie, zajmuję się płatnymi kampaniami FB Ads, edytuję teksty, fotografuję.
Facebook: https://www.facebook.com/koalicjamiastdlakultury/
Twitter: https://twitter.com/koalicjamiast
Instagram: https://www.instagram.com/koalicjamiast/
Stworzyłam strategię działań w SM, współpracuję z instytucjami kultury z innych miast w Polsce, które biorą udział w projekcie, zajmuję się płatnymi kampaniami FB Ads, edytuję teksty, fotografuję.
communication services
Social media manager
- tworzę strategie działań w social mediach dla klientów agencji (m.in. Politechnika Wrocławska, Biuro Promocji Miasta Wrocławia)
- tworzę treści i strategie SM do ofert konkursowych, w których bierze udział agencja
- testuję nowe kanały w kampaniach - Snapchat, Periscope, Instagram, Tinder, szukam możliwości wykorzystania tych mediów w kampaniach dla klientów
- współtworzę kampanie z użyciem Facebook Ads, nadzoruję prace podwykonawców przy Google AdWords
- raportuję działania klientom i dbam o "spinanie" budżetów
Jako social media manager prowadziłam przez trzy lata z rzędu kampanię rekrutacyjną Politechniki Wrocławskiej - od stworzenia strategii SM, aż po prowadzenie profilu i kontakt z userami. Od blisko 4 lat prowadzę również kanały social media dla Biura Promocji Miasta Wrocławia - dla serwisów SmakiWroclawia.pl, Krasnale.pl, WroclawNadOdra.pl. Tworzyłam również kampanie reklamowe dla wydarzeń kulturalnych.
Content specialist
- tworzę treści do serwisów klientów (m.in. Biuro Promocji Miasta Wrocławia, Politechnika Wrocławska, Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej), współtworzę teksty specjalistyczne i redaguję materiały autorów zewnętrznych (m.in. dla BZ WBK)
- redaguję materiały zamieszczane na stronach klientów
- piszę branżowe artykuły na firmowego bloga (w języku angielskim)
Od początku do końca brałam udział w tworzeniu kampanii "Na studia wybieram Wrocław" - wroclawskiindeks.pl. Napisałam wszystkie artykuły na stronie, zrobiłam zdjęcia użyte w kampanii, dbałam o fanpage akcji. Co roku prowadzę również fanpage oraz stronę Dnia Życzliwości (dzienzyczliwosci.pl), organizowanego przez Biuro Promocji Miasta Wrocławia. Działania obejmują pisanie tekstów i redagowanie zapowiedzi, prowadzenie profilu na Facebooku oraz płatne działania w social mediach (Facebook, Instagram).
Pozostałe
- rekrutowanie pracowników i współpracowników do działu communication services
- fotografia reporterska na potrzeby wydarzeń klientów agencji
- tworzę strategie działań w social mediach dla klientów agencji (m.in. Politechnika Wrocławska, Biuro Promocji Miasta Wrocławia)
- tworzę treści i strategie SM do ofert konkursowych, w których bierze udział agencja
- testuję nowe kanały w kampaniach - Snapchat, Periscope, Instagram, Tinder, szukam możliwości wykorzystania tych mediów w kampaniach dla klientów
- współtworzę kampanie z użyciem Facebook Ads, nadzoruję prace podwykonawców przy Google AdWords
- raportuję działania klientom i dbam o "spinanie" budżetów
Jako social media manager prowadziłam przez trzy lata z rzędu kampanię rekrutacyjną Politechniki Wrocławskiej - od stworzenia strategii SM, aż po prowadzenie profilu i kontakt z userami. Od blisko 4 lat prowadzę również kanały social media dla Biura Promocji Miasta Wrocławia - dla serwisów SmakiWroclawia.pl, Krasnale.pl, WroclawNadOdra.pl. Tworzyłam również kampanie reklamowe dla wydarzeń kulturalnych.
Content specialist
- tworzę treści do serwisów klientów (m.in. Biuro Promocji Miasta Wrocławia, Politechnika Wrocławska, Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej), współtworzę teksty specjalistyczne i redaguję materiały autorów zewnętrznych (m.in. dla BZ WBK)
- redaguję materiały zamieszczane na stronach klientów
- piszę branżowe artykuły na firmowego bloga (w języku angielskim)
Od początku do końca brałam udział w tworzeniu kampanii "Na studia wybieram Wrocław" - wroclawskiindeks.pl. Napisałam wszystkie artykuły na stronie, zrobiłam zdjęcia użyte w kampanii, dbałam o fanpage akcji. Co roku prowadzę również fanpage oraz stronę Dnia Życzliwości (dzienzyczliwosci.pl), organizowanego przez Biuro Promocji Miasta Wrocławia. Działania obejmują pisanie tekstów i redagowanie zapowiedzi, prowadzenie profilu na Facebooku oraz płatne działania w social mediach (Facebook, Instagram).
Pozostałe
- rekrutowanie pracowników i współpracowników do działu communication services
- fotografia reporterska na potrzeby wydarzeń klientów agencji
redaktor Interaktywnie.com
- przygotowywanie codziennych, autorskich materiałów do serwisu
- współpraca z autorami zewnętrznymi
- koordynowanie comiesięcznych publikacji obszernych raportów branżowych (przykładowe tematy: E-commerce, Mobile marketing, Agencje interaktywne, E-mail marketing, Social Media)
- pomoc w działaniach PR serwisu, opieka nad stażystami
- wymiana treści w ramach grupy Money.pl
- współpraca z autorami zewnętrznymi
- koordynowanie comiesięcznych publikacji obszernych raportów branżowych (przykładowe tematy: E-commerce, Mobile marketing, Agencje interaktywne, E-mail marketing, Social Media)
- pomoc w działaniach PR serwisu, opieka nad stażystami
- wymiana treści w ramach grupy Money.pl
Redaktor Media2.pl
- prowadzenie jednego z największych polskich serwisów o mediach, internecie i telekomunikacji
- kierowanie dwuosobowym zespołem redakcyjnym i współpraca z autorami zewnętrznymi
- rozwijanie serwisu - nowe funkcje, wdrożenie działu „Badania”
- przygotowywanie raportów branżowych, analizy danych dotyczących rynku mediów, reklamy online, statystyk (Megapanel)
- kierowanie dwuosobowym zespołem redakcyjnym i współpraca z autorami zewnętrznymi
- rozwijanie serwisu - nowe funkcje, wdrożenie działu „Badania”
- przygotowywanie raportów branżowych, analizy danych dotyczących rynku mediów, reklamy online, statystyk (Megapanel)
wystawiono
Współpraca z Beatą przez ostatnie dwa lata były dla mnie wielką przyjemnością. Pomocna, jako szefowa otwarta na nowe pomysły "podwładnych" i dbająca o to, by wszystko "się kręciło", gdy inni zawiodą ;-). Z powodzeniem wdrażała w życie nowe projekty, skutecznie współpracowała z zewnętrznymi partnerami. Z uśmiechem na ustach, oddana swojej pasji - fotografii.
wystawiono
Z Panią Beatą współpracuję w ramach tworzenia reportaży na antenę POLSKIEGO RADIA (dotyczących nowych technologii oraz technologii internetowych).
Odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu. Zawsze uśmiechnięta, sumienna, życzliwa i pomocna, ale nade wszystko KOMPETENTNA we wszystkim co robi.
Doskonale sprawdza się współpracując z innymi mediami...!
Takiego pracownika życzę każdemu pracodawcy!
Odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu. Zawsze uśmiechnięta, sumienna, życzliwa i pomocna, ale nade wszystko KOMPETENTNA we wszystkim co robi.
Doskonale sprawdza się współpracując z innymi mediami...!
Takiego pracownika życzę każdemu pracodawcy!
wydawca online
- przygotowywanie autorskich materiałów dziennikarskich dotyczących miasta (Warszawa)
- redagowanie materiałów nadsyłanych przez użytkowników
- obsługa foto/video, obróbka, podstawy montażu
- prowadzenie dyżurów redakcyjnych
- współprowadzenie wewnętrznych szkoleń dot. SEO, tworzenia tekstów
- redagowanie materiałów nadsyłanych przez użytkowników
- obsługa foto/video, obróbka, podstawy montażu
- prowadzenie dyżurów redakcyjnych
- współprowadzenie wewnętrznych szkoleń dot. SEO, tworzenia tekstów
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Zainteresowania
fotografia
tanie podróżowanie
Dolny Śląsk
teatr
nowe technologie
tanie podróżowanie
Dolny Śląsk
teatr
nowe technologie
Inne
Freelancer - pisanie krótkich tekstów dla serwisów kobiecych. Tematyka: zdrowie, uroda, lifestyle.
Ponadto krótki epizod przy przeprowadzaniu badań typu mystery shopping.
Ponadto krótki epizod przy przeprowadzaniu badań typu mystery shopping.
Grupy
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
Dolnoślązacy w Warszawie
Dla wszystkich dolnoślązaków, których nauka, kariera, miłość...wywiała do Warszawy. Nie jesteście sami :)
Dziennikarstwo internetowe
Grupa dla pracowników mediów internetowych, blogerów i pasjonatów internetu.
dziennikarze po godzinach
dziennikarze po godzinach - nadal przed komputerem ;) jednak tym razem o rzeczywistości z przymrużeniem oka ;)