Beata Pe
"Może się zdarzyć, że urodziłaś się bez skrzydeł, ale najważniejsze, żebyś nie przeszkadzała im wyrosnąć." Coco Chanel
Kraków,
małopolskie
Umiejętności
bankowość
procesy biznesowe
Coaching
CRM
Szkolenia pracowników
Finanse
Ocena pracy
Kierowanie ludźmi
Zarządzanie
Motywacja
Negocjacje
Jakość obsługi
Rekrutacja
Raportowanie i analizy
E-mail marketing
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
CE Exposition Specialist
- Budowa w Centrum Ekspozycyjnym wzorcowej ekspozycji zgodnie z zasadami display center, w ramach przeglądu asortymentowego Range Review dla sklepów Grupy Tesco Central Europe (Polska, Węgry, Czechy, Słowacja). Dobór najlepszych asortymentowo produktów na rynku wg poszczególnych segmentów.
- Zarządzanie wybranymi kategoriami w Grupie CE grocery non food: cosmetics, baby care, pet, household.
- Koordynacja kluczowych projektów w ramach Grupy CE.
- Aktualizacja planogramów o linie nowe i wycofywane – weryfikacja cotygodniowa.
- Analiza zapasów oraz sprzedaży produktów w celu zapewnienia odpowiedniej ekspozycji.
- Tworzenie niestandardowych planogramów dla nowootwieranych sklepów dla Grupy CE.
- Współpraca z dostawcami oraz kupcami w celu zapewnienia klientom odpowiednich produktów w odpowiednim czasie, w odpowiedniej ilości.
- Współpraca ze sklepami Grupy CE, rozwiązywanie problemów zgłaszanych ze sklepów.
- Współpraca międzynarodowa w Grupie CE
- Zarządzanie wybranymi kategoriami w Grupie CE grocery non food: cosmetics, baby care, pet, household.
- Koordynacja kluczowych projektów w ramach Grupy CE.
- Aktualizacja planogramów o linie nowe i wycofywane – weryfikacja cotygodniowa.
- Analiza zapasów oraz sprzedaży produktów w celu zapewnienia odpowiedniej ekspozycji.
- Tworzenie niestandardowych planogramów dla nowootwieranych sklepów dla Grupy CE.
- Współpraca z dostawcami oraz kupcami w celu zapewnienia klientom odpowiednich produktów w odpowiednim czasie, w odpowiedniej ilości.
- Współpraca ze sklepami Grupy CE, rozwiązywanie problemów zgłaszanych ze sklepów.
- Współpraca międzynarodowa w Grupie CE
Specjalista ds. planowania powierzchni sprzedaży
- Przygotowywanie planów standardowych sklepów na poziomie DRG dla wszystkich sklepów w trakcie procesu przeglądu asortymentu
- Przygotowywanie zapotrzebowania na brakujące planogramy potrzebne do publikacji zgodne z wymaganiami systemowymi
- Publikacja planów refitów oraz otwarć nowych sklepów
- Zarządzanie procesem rozpatrzenia wniosków ze sklepów, który dotyczy próśb związanych z bieżącymi zmianami powierzchni sprzedaży
- Przygotowywanie analizy i rekomendacje dotyczące powierzchni sprzedaży
- Współpraca z zespołem roboczym ds. przeglądu asortymentu
- Współpraca z zespołem HSC
- Przygotowywanie zapotrzebowania na brakujące planogramy potrzebne do publikacji zgodne z wymaganiami systemowymi
- Publikacja planów refitów oraz otwarć nowych sklepów
- Zarządzanie procesem rozpatrzenia wniosków ze sklepów, który dotyczy próśb związanych z bieżącymi zmianami powierzchni sprzedaży
- Przygotowywanie analizy i rekomendacje dotyczące powierzchni sprzedaży
- Współpraca z zespołem roboczym ds. przeglądu asortymentu
- Współpraca z zespołem HSC
Specjalista ds. ekspozycji w Sekcji Ekspozycji i Planogramów Food
-Planowanie optymalnej ekspozycji spełniającej wymogi handlowe i operacyjne
-Tworzenie planogramów w systemie Space Planning, aktualizacja planogramów o linie nowe i wycofywane – weryfikacja comiesięczna
-Udział w procesie planowania powierzchni sprzedaży
-Budowa w Centrum Ekspozycyjnym wzorcowego planogramu zgodnie z zasadami display center, w ramach przeglądu asortymentowego Range Review
-Ścisła współpraca z Działem Zakupów
-Terminowe przygotowanie i komunikowanie planogramów do sklepów
-Weryfikacja poprawności wdrożenia w sklepach
-Tworzenie planogramów w systemie Space Planning, aktualizacja planogramów o linie nowe i wycofywane – weryfikacja comiesięczna
-Udział w procesie planowania powierzchni sprzedaży
-Budowa w Centrum Ekspozycyjnym wzorcowego planogramu zgodnie z zasadami display center, w ramach przeglądu asortymentowego Range Review
-Ścisła współpraca z Działem Zakupów
-Terminowe przygotowanie i komunikowanie planogramów do sklepów
-Weryfikacja poprawności wdrożenia w sklepach
Opiekun Klienta
- realizacja planów sprzedażowych w obszarze klientów detalicznych, z wykorzystaniem telemarketingu oraz sprzedaży bezpośredniej
- pozyskiwanie nowych klientów
- sprzedaż produktów bankowych
- sprzedaż produktów kredytowych (gotówkowych, ratalnych, konsolidacyjnych),
- sprzedaż produktów inwestycyjnych, strukturyzowanych
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- budowanie długotrwałych relacji z klientem
- obsługa bieżąca
- obsługa posprzedażowa
- profesjonalne doradztwo finansowe obejmujące także dywersyfikację portfela klienta
- budowanie i dbanie o pozytywny wizerunek Banku
- obsługa kasowo – dysponencka klientów detalicznych
- archiwizacja dokumentów
- obsługa reklamacji
- pozyskiwanie nowych klientów
- sprzedaż produktów bankowych
- sprzedaż produktów kredytowych (gotówkowych, ratalnych, konsolidacyjnych),
- sprzedaż produktów inwestycyjnych, strukturyzowanych
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- budowanie długotrwałych relacji z klientem
- obsługa bieżąca
- obsługa posprzedażowa
- profesjonalne doradztwo finansowe obejmujące także dywersyfikację portfela klienta
- budowanie i dbanie o pozytywny wizerunek Banku
- obsługa kasowo – dysponencka klientów detalicznych
- archiwizacja dokumentów
- obsługa reklamacji
Kierownik Grupy Sprzedaży Telefonicznej
Nadzór nad grupą konsultantów w zakresie:
- wyznaczanie miesięcznych i kwartalnych celów sprzedażowych
- kontrola wyników pracy podległych pracowników
- monitoring rozmów
- motywowanie i szkolenie członków grupy z zakresu oferty jak i technik sprzedażowych
- coachingi
* indywidualne
* grupowe
* life
* autocoachingi
- przygotowanie prezentacji szkoleniowych
- prowadzenie szkoleń z zakresu technik sprzedażowych, elementów składających się na rozmowę sprzedażową, komunikacji, typu klientów, podstaw NLP
- organizacja zebrań oraz spotkań indywidualnych
- przeprowadzanie rozmów kwartalnych, rocznych z pracownikami
- prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z wynikami pracy członków grupy
- pomoc merytoryczna i techniczna pracownikom
- ścisła współpraca z innymi sekcjami BOKu (m.in. Back Office, Sekcja Obsługi Klienta, Sekcja Reklamacji, inne)
- współpraca z innymi sektorami firmy (m.in. dział techniczny, IT, logistyka, marketing, e-shop, monitoring, inne)
- kontakt z firmami współpracującymi z Sekcją Sprzedaży Telefonicznej
- tworzenie procedur, procesów i standardów obowiązujących w SST
- współpraca przy tworzeniu oraz koordynowanie systemów motywacyjnych
- opracowywanie planów pracy oraz kart oceny jakości pracy podwładnych
- przygotowywanie analiz i raportów dotyczących wyników pracowników
- rekrutacja nowych pracowników do SST oraz pomoc przy rekrutacji pracowników do innych sekcji- rozmowy indywidualne oraz AC
- wykonywanie testów UAT
- nadzorowanie spraw kadrowych
- kontrola odbieralności połączeń, service level
- wyznaczanie miesięcznych i kwartalnych celów sprzedażowych
- kontrola wyników pracy podległych pracowników
- monitoring rozmów
- motywowanie i szkolenie członków grupy z zakresu oferty jak i technik sprzedażowych
- coachingi
* indywidualne
* grupowe
* life
* autocoachingi
- przygotowanie prezentacji szkoleniowych
- prowadzenie szkoleń z zakresu technik sprzedażowych, elementów składających się na rozmowę sprzedażową, komunikacji, typu klientów, podstaw NLP
- organizacja zebrań oraz spotkań indywidualnych
- przeprowadzanie rozmów kwartalnych, rocznych z pracownikami
- prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z wynikami pracy członków grupy
- pomoc merytoryczna i techniczna pracownikom
- ścisła współpraca z innymi sekcjami BOKu (m.in. Back Office, Sekcja Obsługi Klienta, Sekcja Reklamacji, inne)
- współpraca z innymi sektorami firmy (m.in. dział techniczny, IT, logistyka, marketing, e-shop, monitoring, inne)
- kontakt z firmami współpracującymi z Sekcją Sprzedaży Telefonicznej
- tworzenie procedur, procesów i standardów obowiązujących w SST
- współpraca przy tworzeniu oraz koordynowanie systemów motywacyjnych
- opracowywanie planów pracy oraz kart oceny jakości pracy podwładnych
- przygotowywanie analiz i raportów dotyczących wyników pracowników
- rekrutacja nowych pracowników do SST oraz pomoc przy rekrutacji pracowników do innych sekcji- rozmowy indywidualne oraz AC
- wykonywanie testów UAT
- nadzorowanie spraw kadrowych
- kontrola odbieralności połączeń, service level
wystawiono
Beata jest osobą, która kojarzy się z mocnym zmotywowaniem na realizację postawionych jej celów. Jeśli na drodze do ich osiągnięcia napotka problemy, rozwiązuje je, bądź znajduje nowe pomysły na polepszenie wyników. Przy prowadzonych projektach przekazuje konkretne wymagania biznesowe, jasno określając nie tylko potrzeby, ale również wpływ i zasadę wyznaczonych KPI.
Doskonale radzi sobie z budowaniem równości z podwładnymi pomiędzy koleżeństwem, a zarządzaniem.
Doskonale radzi sobie z budowaniem równości z podwładnymi pomiędzy koleżeństwem, a zarządzaniem.
wystawiono
Mówiąc o Beacie można śmiało mówić o osobie oddanej pracy, wiedzącej co należy do jej obowiązków i skrupulatnie się z nich wywiązującej. Jej duże zdolności interpersonalne oraz umiejętności dostrojenia się do poszczególnych osób pozwalają spokojnie zarządzać całą grupą, przy maksymalizacji wyników tak poszczególnych konsultantów jak i całego zespołu. Swoje wcześniejsze doświadczenie na stanowisku konsultanta świetnie wykorzystuje w pracy kierownika zespołu, co przekłada się z bardzo dobre relacje z podwładnymi. Jej trafne osądy i wybory pokazują wiedzę na temat dynamiki call center w którym często zmienia się sytuacja, a zespół musi szybko na nią reagować. Właśnie dzięki temu grupa pod jej kierownictwem osiąga ponad planowe wyniki.
wystawiono
Beata dała się poznać jako świetny koordynator swojej pracy oraz podległych jej pracowników. Z obowiązków jakimi ją obdarzono wywiązuje się wzorowo, a ponadto wyróżnia się umiejętnością logicznego myślenia, dociekliwością oraz oddaniem pracodawcy. Mówiąc o Beacie można również dodać, iż podejmowanie szybkich oraz trafnych decyzji dla rozwoju firmy i realizacji założeń jest na porządku dziennym.
Jej pracę charakteryzuje niezwykłe oddanie sprawom służbowym, dążenie do ponad planowych wyników oraz niezwykła życzliwość względem kolegów i koleżanek z pracy. Przejawia inicjatywę i zaangażowanie w nowych rozwiązaniach, które przyczyniają się do rozwoju przedsiębiorstwa i osiągnięcia przez firmę pozycji lidera w branży.
Jej pracę charakteryzuje niezwykłe oddanie sprawom służbowym, dążenie do ponad planowych wyników oraz niezwykła życzliwość względem kolegów i koleżanek z pracy. Przejawia inicjatywę i zaangażowanie w nowych rozwiązaniach, które przyczyniają się do rozwoju przedsiębiorstwa i osiągnięcia przez firmę pozycji lidera w branży.
Konsultant ds. obsługi klienta
Telefoniczna obsługa Klienta w ruchu przychodzącym i wychodzącym oraz obsługa mailowa w zakresie:
- udzielanie informacji na temat ofert firmy i rachunków,
- aktywacja i dezaktywacja usług,
- pomaganie Abonentom w rozwiązywaniu problemów związanych z korzystaniem z usług i produktów,
- telefoniczna sprzedaż i dosprzedaż usług i produktów,
- utrzymanie Abonenta
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych: grupowych i indywidualnych
- Dbanie o dobre relacje z Klientami oraz wizerunek Firmy
- sprzedaż usług prepaid i postpaid
- udzielanie informacji na temat ofert firmy i rachunków,
- aktywacja i dezaktywacja usług,
- pomaganie Abonentom w rozwiązywaniu problemów związanych z korzystaniem z usług i produktów,
- telefoniczna sprzedaż i dosprzedaż usług i produktów,
- utrzymanie Abonenta
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych: grupowych i indywidualnych
- Dbanie o dobre relacje z Klientami oraz wizerunek Firmy
- sprzedaż usług prepaid i postpaid
Szkolenia i kursy
- Szkolenie "Profesjonalna sprzedaż, motywowanie zespołu" Robert Dziatkowski
- Szkolenie "Filozofia Profesjonalnej Sprzedaży" prowadzone przez Certyfikowanego Trenera Polskiego Stowarzyszenia NLP Dariusza Króla "Egopolis"
- Szkolenie "Akademia menadżera: zarządzanie zmianą"
- Warsztat szkoleniowy "Warsztat rekrutacyjny dla menedżerów BOK"
- Szkolenie "Coaching menedżerski w praktyce"
- Warsztat szkoleniowy "Zarządzanie zespołem i motywowanie podwładnych"
- Szkolenie "Akademia menedżera: Zarządzanie zespołem"
- Szkolenie "Prawo pracy dla osób kierujących pracownikami"
- Szkole z zakresu IKS, PPPP oraz polityki bezpieczeństwa Banku
- Kurs kasjera złotowo- walutowego
- Szkolenia produktowe- kredyty, ubezpieczenia, inwestycje, struktury
- Szkolenie "Filozofia Profesjonalnej Sprzedaży" prowadzone przez Certyfikowanego Trenera Polskiego Stowarzyszenia NLP Dariusza Króla "Egopolis"
- Szkolenie "Akademia menadżera: zarządzanie zmianą"
- Warsztat szkoleniowy "Warsztat rekrutacyjny dla menedżerów BOK"
- Szkolenie "Coaching menedżerski w praktyce"
- Warsztat szkoleniowy "Zarządzanie zespołem i motywowanie podwładnych"
- Szkolenie "Akademia menedżera: Zarządzanie zespołem"
- Szkolenie "Prawo pracy dla osób kierujących pracownikami"
- Szkole z zakresu IKS, PPPP oraz polityki bezpieczeństwa Banku
- Kurs kasjera złotowo- walutowego
- Szkolenia produktowe- kredyty, ubezpieczenia, inwestycje, struktury
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie
Zainteresowania
- reklama, fotografia
- techniki sprzedaży, NLP
- sport: siatkówka
- muzyka, film, książka
- fryzjerstwo, malarstwo, rysunek, moda, stylizacja i wizaż
- techniki sprzedaży, NLP
- sport: siatkówka
- muzyka, film, książka
- fryzjerstwo, malarstwo, rysunek, moda, stylizacja i wizaż
Inne
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, znajomość programów (Pakiet Office –bardzo dobrze Word, Excel, PowerPoint. Dobra znajomość programu Corel Draw, praca na SO Windows)
- Bardzo dobra znajomość programów do pracy z klientami CRM
- Dobra znajomość z zakresu fotografii cyfrowej (obsługa aparatów fotograficznych, edycja zdjęć)
- Bardzo dobra znajomość technik sprzedaży, rozpoznawania typów klientów, podstawy NLP, potwierdzone ukończonymi szkoleniami
- Znajomość zasad zarządzania grupą, wprowadzania zmian oraz przeprowadzania rekrutacji, potwierdzone ukończonymi szkoleniami
- Zdolności negocjacyjne, organizacyjne, komunikacyjne i handlowe
- Duże zdolności manualne
- Obsługa urządzeń biurowych
- Znajomość kasy fiskalnej
- Prawo jazdy kat. B
- Bardzo dobra znajomość programów do pracy z klientami CRM
- Dobra znajomość z zakresu fotografii cyfrowej (obsługa aparatów fotograficznych, edycja zdjęć)
- Bardzo dobra znajomość technik sprzedaży, rozpoznawania typów klientów, podstawy NLP, potwierdzone ukończonymi szkoleniami
- Znajomość zasad zarządzania grupą, wprowadzania zmian oraz przeprowadzania rekrutacji, potwierdzone ukończonymi szkoleniami
- Zdolności negocjacyjne, organizacyjne, komunikacyjne i handlowe
- Duże zdolności manualne
- Obsługa urządzeń biurowych
- Znajomość kasy fiskalnej
- Prawo jazdy kat. B
Grupy
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Anioł Biznesu
Inicjatywa wspierająca polski biznes, kulturę i sztukę, łącząca animatorów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środowiska artystyczne, środowiska biznesowe, media..
Baza najlepszych firm szkoleniowych
Lista najlepszych i renomowanych firm szkoleniowych, doradczych, HR i konsultingowych.
Tu można dyskutować i zareklamować swoje usługi oraz ofertę. Grupa otwarta dla tych co szkolą i tych co chcą się
Career coaching
Coach, Coaching = dla osób, które prowadzą lub będą prowadziły coaching, coaching kariery, jak również dla wszystkich tych, którzy uważają, że coaching jest pomocnym narzędziem w odkrywaniu i planowan
Coaching na obcasach
Grupa zrzeszająca Kobiety- Coach oraz dla wszystkich Kobiet biznesu i nie tylko.....
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
e-learning
Elearning jest wyzwaniem dla trenerow, nauczycieli i uczacych sie. Tutaj podyskutujemy o wszystkich za i przeciw.
Forum Call Center
Forum Call Center to miejsce spotkania profesjonalistów branży Customer Contact Center. Forum zostało powołane jako odpowiedź na potrzeby zarówno samej branży - firm świadczących usługi komunikacji z
Kraków
Dla osób mieszkających, studiujących, pracujących lub zamierzających pracować/mieszkać/studiować*) w Krakowie lub okolicach
*)niepotrzebne skreśl