Beata Piotrowska

Asystentka działu obsługi klienta, działu sprzedaży i recepcji, Lego Polska
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Office program sap

Języki

angielski
dobry
niemiecki
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

LEGO Polska Sp. z o.o.
Asystentka działu obsługi klienta, działu sprzedaży i recepcji
wpisywanie w programie SAP zamówień na towary, obsługa biurowa działu customer service, prowadzenie umów z klientami w dziale Sprzedaży, praca na zastępstwo w recepcji firmy Lego i wypełnianie wszelkich z tym związanych prac biurowych i organizacyjnych.
Pałac Młodzieży w Warszawie
Kierownik biura
wszelkie prace związane z działalnością sekretariatu. Obecnie jestem zatrudniana na czasowe zastępstwa na recepcji, w dziale sprzedaży i obsługi klienta w jednej z większych firm korporacyjnych w Warszawie. Na tych stanowiskach wykazuję się starannością, dobrą organizacją pracy, umiejętnością załatwiania wielu spraw wynikających z powierzonych obowiązków.

Projekty

tematyczne prace ceramiczne
realizacja projektów ceramicznych dla dzielnicy Warszawy-Żoliborz związanych z uczczeniem walk powstańczych w 1944 roku na Żoliborzu.

Szkolenia i kursy

Ukończenie 2-letniej Szkoły Masażu Leczniczego,Relaksacyjnego i Sportowego " DARING"
w Warszawie i zdobycie certyfikatu "technik masażu leczniczego"

Edukacja

Logo
projektowanie reklamy, licencjackie
Wyższa Szkoła Humanistyczna im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja

Zainteresowania

Uczestniczę w zajęciach ceramiki artystycznej w Pracowni "Ogród sztuk" w Warszawie.