Umiejętności
Strategia biznesowa
Marketing bezpośredni
Inbound Marketing
Lead Generation
zarządzanie marketingiem
Online Lead Generation
Zarządzanie zespołem
Doświadczenie zawodowe
Prezes Zarządu, Współwłaściciel
Direct Point Sp. z o.o.
1) Badania i audyty jakości obsługi Klienta
2) Doradztwo w zakresie strategii obsługi Klienta oraz wsparcia sprzedaży z wykorzystaniem narzędzi direct
3) pełne wdrożenia wewnętrznych contact center w firmach, także w MSP , w modelu SaaS
4) Szkolenia i nadzór na skutecznością wdrożeń
Jeżeli Twoja firma jest zbyt mała, aby stać się partnerem dla dużego outsourcingowego call center, a chcesz i musisz w sposób profesjonalny zorganizować sprzedaż aktywną z wykorzystaniem narzędzi call center - Direct Point oddaje do Twojej dyspozycji ponad 10 letnie doświadczenie swojej kadry.
2) Doradztwo w zakresie strategii obsługi Klienta oraz wsparcia sprzedaży z wykorzystaniem narzędzi direct
3) pełne wdrożenia wewnętrznych contact center w firmach, także w MSP , w modelu SaaS
4) Szkolenia i nadzór na skutecznością wdrożeń
Jeżeli Twoja firma jest zbyt mała, aby stać się partnerem dla dużego outsourcingowego call center, a chcesz i musisz w sposób profesjonalny zorganizować sprzedaż aktywną z wykorzystaniem narzędzi call center - Direct Point oddaje do Twojej dyspozycji ponad 10 letnie doświadczenie swojej kadry.
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
BPOSparrow
BPOSparrow – Centrum outsourcingu usług Contact Center. Zaprojektowane by spełniać oczekiwania, stworzone by trwać i zaspakajać najbardziej wymagających Klientów. Wspólnie dolecimy
Forum Call Center
Forum Call Center to miejsce spotkania profesjonalistów branży Customer Contact Center. Forum zostało powołane jako odpowiedź na potrzeby zarówno samej branży - firm świadczących usługi komunikacji z
HILLWAY Training and Consulting
Mikroblog towarzyszący grupie Hillway Szkolenia biznesowe i doradztwo dla firm
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.
Porozmawiajmy o nowoczesnym telemarketingu
Napiszmy wspólnie coś , co pozwoli ludziom uczyć się rzemiosła szybciej.
Telemarketing nie jest ani nudny ani byle jaki. POtrafi być bardzo skuteczny, kiedy wiemy jak należy go stosować.
szkolenia w telemarketingu
Forum dla zainteresowanych podnoszeniem kompetencji osób pracujących w telemarketingu.