Umiejętności
Reklama
E-commerce
Event Management
Zarządzanie
Analiza rynku
Marketing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Reklama online
Public Relations
SEM
SEO
Social Media Marketing
Planowanie strategiczne
Zarządzanie czasem
Web Development
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Trener/Konsultant
B&D
- prowadzenie szkoleń z zakresu marketingu i PR,
- doradztwo marketingowe i biznesowe,
- usługi marketingowe (przygotowywanie strategii marketingowych, kampanii reklamowych, e-marketing),
- usługi PRowe (działania z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, media relations, e-PR).
- doradztwo marketingowe i biznesowe,
- usługi marketingowe (przygotowywanie strategii marketingowych, kampanii reklamowych, e-marketing),
- usługi PRowe (działania z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, media relations, e-PR).
Specjalista ds. PR
- przygotowanie strategii firmy z obszarów: marketing, PR, Employer branding, Social Media, komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna,
- planowanie i prowadzenie działań marketingowych i PRowych,
- planowanie i prowadzenie działań z zakresu e-marketingu i e-PR,
- planowanie i prowadzenie działań z zakresu Employer Branding oraz komunikacji wewnętrznej.
- planowanie i prowadzenie działań marketingowych i PRowych,
- planowanie i prowadzenie działań z zakresu e-marketingu i e-PR,
- planowanie i prowadzenie działań z zakresu Employer Branding oraz komunikacji wewnętrznej.
wystawiono
Beata to profesjonalistka w swojej dziedzinie. Jest jedną z tych osób, które trzymają się faktów, realizują założone plany i dotrzymują słowa. PR i marketing to zarówno jej praca jak i hobby. Daje jej to niesamowitą siłę do działania. Zdolności komunikacyjne Beaty pozwalają jej na współpracę z osobami na każdym szczeblu organizacji, dzięki czemu jej praca jest skuteczniejsza. Beata podczas realizacji projektów bierze pod uwagę wszystkie aspekty organizacji. Chętnie zrealizowałabym jeszcze kilka projektów we współpracy z Beatą. Śmiało mogę polecić Beatę jako świetnego współpracownika i skutecznego realizatora projektów z zakresu PR i marketingu.
Z-ca Dyrektora ds. Marketingu i PR
- organizacja i koordynacja pracy sekcji wchodzących w skład Działu Marketingu i PR: marketingu, PRu, graficznej, emisji i analizy reklam oraz handlowej,
- zarządzanie współpracą i komunikacją działu z innymi działami w firmie NetArt,
- planowanie i koordynacja prac z zakresu szeroko pojętego marketingu i sprzedaży,
- odpowiedzialność za wdrażanie nowych usług/produktów, ich współtworzenie oraz promocję.
- zarządzanie współpracą i komunikacją działu z innymi działami w firmie NetArt,
- planowanie i koordynacja prac z zakresu szeroko pojętego marketingu i sprzedaży,
- odpowiedzialność za wdrażanie nowych usług/produktów, ich współtworzenie oraz promocję.
Współpracownik
- odpowiedzialność za przygotowanie i realizację strategii firmy na rok 2012 w obszarach: marketing, PR, obsługa klienta, sprzedaż,
- opracowywanie materiałów reklamowych na potrzeby firmy i jej klientów
(m.in. copywriting, naming),
- opracowywanie strategii marketingowych-PRowych-sprzedażowych na potrzeby wybranych klientów firmy.
- opracowywanie materiałów reklamowych na potrzeby firmy i jej klientów
(m.in. copywriting, naming),
- opracowywanie strategii marketingowych-PRowych-sprzedażowych na potrzeby wybranych klientów firmy.
Kierownik Sekcji PR
- koordynacja działań PRowych firmy,
- budowa działu PR i kierowanie pracami zespołu,
- koordynacja współpracy z innymi działami, m.in.: marketingu, handlowym, szkoleń, kreatywnym oraz BOK,
- funkcja rzecznika prasowego,
- dbałość o pozytywne relacje z mediami,
- reprezentowanie firmy na targach, konferencjach,
- nadzór działań brandingowych,
- odpowiedzialność za tworzenie oraz modyfikacje firmowych stron WWW,
- koordynacja działań promocyjnych firmy w zakresie Social Media,
- planowanie i wdrażanie projektów związanych z komunikacją wewnętrzną oraz employer brandingiem.
- budowa działu PR i kierowanie pracami zespołu,
- koordynacja współpracy z innymi działami, m.in.: marketingu, handlowym, szkoleń, kreatywnym oraz BOK,
- funkcja rzecznika prasowego,
- dbałość o pozytywne relacje z mediami,
- reprezentowanie firmy na targach, konferencjach,
- nadzór działań brandingowych,
- odpowiedzialność za tworzenie oraz modyfikacje firmowych stron WWW,
- koordynacja działań promocyjnych firmy w zakresie Social Media,
- planowanie i wdrażanie projektów związanych z komunikacją wewnętrzną oraz employer brandingiem.
Starszy Specjalista ds. Marketingu i Public Relations
- koordynacja działań PR-owych firmy,
- "przygotowanie gruntu" pod budowę sekcji PR,
- nawiązywanie współpracy z dziennikarzami,
- tworzenie tekstów na temat działań oraz produktów firmy NetArt,
- tworzenie raportów rynkowych,
- koordynacja projektów wydawniczych,
- planowanie oraz tworzenie kampanii brandingowych.
- "przygotowanie gruntu" pod budowę sekcji PR,
- nawiązywanie współpracy z dziennikarzami,
- tworzenie tekstów na temat działań oraz produktów firmy NetArt,
- tworzenie raportów rynkowych,
- koordynacja projektów wydawniczych,
- planowanie oraz tworzenie kampanii brandingowych.
Specjalista ds. Marketingu
- tworzenie materiałów reklamowych (książeczki, ulotki, kupony, itp.),
- projektowanie i zamawianie gadżetów reklamowych (kubki, koszulki, plecaki, itp.),
- współtworzenie kampanii reklamowych produktów firmy (domeny, serwery),
- kontrola emisji reklam, tworzenie statystyk, optymalizacja kampanii,
- wyszukiwanie nowych miejsc i form emisji reklam, zakup powierzchni reklamowej,
- współtworzenie kampanii w wyszukiwarkach,
- udział w tworzeniu oraz wdrożeniu nowych wersji stron nazwa.pl i serwery.pl,
- tworzenie tekstów na potrzeby reklamowe oraz PR-owe firmy.
- projektowanie i zamawianie gadżetów reklamowych (kubki, koszulki, plecaki, itp.),
- współtworzenie kampanii reklamowych produktów firmy (domeny, serwery),
- kontrola emisji reklam, tworzenie statystyk, optymalizacja kampanii,
- wyszukiwanie nowych miejsc i form emisji reklam, zakup powierzchni reklamowej,
- współtworzenie kampanii w wyszukiwarkach,
- udział w tworzeniu oraz wdrożeniu nowych wersji stron nazwa.pl i serwery.pl,
- tworzenie tekstów na potrzeby reklamowe oraz PR-owe firmy.
Współpracownik/Freelancer
Serwis knajpy.krakow.pl
- tworzenie oraz realizacja akcji reklamowych (planowanie, koordynacja działań, tworzenie materiałów promocyjnych, kontrola realizacji akcji),
- planowanie strategii marketingowej serwisu,
- nawiązywanie kontaktów z mediami kulturalnymi,
- kontakt z firmami współpracującymi z serwisem,
- dbanie o wizerunek firmy.
- planowanie strategii marketingowej serwisu,
- nawiązywanie kontaktów z mediami kulturalnymi,
- kontakt z firmami współpracującymi z serwisem,
- dbanie o wizerunek firmy.
Business Consultant
- kontrola wpisów firm z zewnątrz oraz nadzór agregacji wewnętrznej,
- szkolenie nowych pracowników z zakresu programów do agregacji firm,
- telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientami serwisu,
- sprzedaż produktów z oferty serwisu (katalogi produktów, serwisy WWW, linki sponsorowane),
- reprezentowanie firmy na targach i wystawach branżowych,
- uczestnictwo w tworzeniu strategii marketingowej firmy.
- szkolenie nowych pracowników z zakresu programów do agregacji firm,
- telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientami serwisu,
- sprzedaż produktów z oferty serwisu (katalogi produktów, serwisy WWW, linki sponsorowane),
- reprezentowanie firmy na targach i wystawach branżowych,
- uczestnictwo w tworzeniu strategii marketingowej firmy.
Szkolenia i kursy
- The Coach's Mindset - szkolenie w ramach Academy of Inspiring People,
- Budowanie Kompetencji Menadżerskich - szkolenie organizowane przez TIM Szkolenia,
- Zaangażowanie pracowników narzędziem Employer Brandingu - szkolenie w ramach Employer Branding School,
- PR - Nowe Media - szkolenie organizowane przez Centrum IB,
- Planowanie i zarządzanie czasem – szkolenie organizowane przez firmę Archipelag Rozwoju,
- Grafika komputerowa – szkolenie organizowane przez AEGEE, dotyczące podstaw obsługi programu PhotoShop,
- Podstawy telefonicznego kontaktu z klientem – szkolenie wewnętrzne firmy NetArt,
- Kampanie AdWords – szkolenie prowadzone przez CubeGroup, dotyczące kampanii w wyszukiwarce Google,
- Szkolenia Google Adwords: Mobile Marketing - docieranie do klientów za pomocą telefonów komórkowych, Jak zwiększyć skuteczność kampanii?, Sezonowość sprzedaży - jak ją zauważyć i jak się przygotować?;
- Szkolenia wewnętrzne firmy VSoft lub organizowane na rzecz firmy: Podstawy metodyki Kanban, Zarządzanie czasem, Myślenie poboczne (lateralne), Efektywność i zarządzanie sobą w czasie, Trening asertywności, Akademia trenerów wewnętrznych (Trening interpersonalny, Andragogika i budowanie programów szkoleniowych, Projektowanie i prowadzenie szkoleń, Narzędzia aktywizacji grupy w praktyce);
- Zarządzanie projektami w metodologii PRINCE2 zakończone egzaminem certyfikacyjnym na poziomie Foundation.
- Budowanie Kompetencji Menadżerskich - szkolenie organizowane przez TIM Szkolenia,
- Zaangażowanie pracowników narzędziem Employer Brandingu - szkolenie w ramach Employer Branding School,
- PR - Nowe Media - szkolenie organizowane przez Centrum IB,
- Planowanie i zarządzanie czasem – szkolenie organizowane przez firmę Archipelag Rozwoju,
- Grafika komputerowa – szkolenie organizowane przez AEGEE, dotyczące podstaw obsługi programu PhotoShop,
- Podstawy telefonicznego kontaktu z klientem – szkolenie wewnętrzne firmy NetArt,
- Kampanie AdWords – szkolenie prowadzone przez CubeGroup, dotyczące kampanii w wyszukiwarce Google,
- Szkolenia Google Adwords: Mobile Marketing - docieranie do klientów za pomocą telefonów komórkowych, Jak zwiększyć skuteczność kampanii?, Sezonowość sprzedaży - jak ją zauważyć i jak się przygotować?;
- Szkolenia wewnętrzne firmy VSoft lub organizowane na rzecz firmy: Podstawy metodyki Kanban, Zarządzanie czasem, Myślenie poboczne (lateralne), Efektywność i zarządzanie sobą w czasie, Trening asertywności, Akademia trenerów wewnętrznych (Trening interpersonalny, Andragogika i budowanie programów szkoleniowych, Projektowanie i prowadzenie szkoleń, Narzędzia aktywizacji grupy w praktyce);
- Zarządzanie projektami w metodologii PRINCE2 zakończone egzaminem certyfikacyjnym na poziomie Foundation.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Marketing
Komunikacja marketingowa
Zainteresowania
Sport: pływanie, jazda na rowerze, tenis.
Literatura: XXwiek zwłaszcza w Polsce.
Prasa: Przekrój, Press.
Muzyka: Smolik, Novika, Portishead, Basement Jaxx.
Literatura: XXwiek zwłaszcza w Polsce.
Prasa: Przekrój, Press.
Muzyka: Smolik, Novika, Portishead, Basement Jaxx.
Grupy
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
eMarketing
biznes, e-marketing, interaktywna komunikacja marketingowa, e-commerce, nowoczesne strategie marketingowe, sprzedaż i wsparcie sprzedaży oraz ciekawe dyskusje na inne tematy powiązane
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
Facebooketing
Facebook w marketingu. Grupa dla wszytskich, dla których facebook jest narzędziem marketingowym, prowadzacych facebook'owe strony firmowe, piszacych facebook'owe aplikacje i nie tylko.
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Kraków
Dla osób mieszkających, studiujących, pracujących lub zamierzających pracować/mieszkać/studiować*) w Krakowie lub okolicach
*)niepotrzebne skreśl