Beata Mosór-Szyszka

Marketing / PR / Komunikacja
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Reklama E-commerce Event Management Zarządzanie Analiza rynku Marketing Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Reklama online Public Relations SEM SEO Social Media Marketing Planowanie strategiczne Zarządzanie czasem Web Development

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Sabre Polska Sp. z o. o.
Senior Marketing Communications
Lunar Logic
PR&Marketing Manager
Logo
Trener/Konsultant
B&D
- prowadzenie szkoleń z zakresu marketingu i PR,
- doradztwo marketingowe i biznesowe,
- usługi marketingowe (przygotowywanie strategii marketingowych, kampanii reklamowych, e-marketing),
- usługi PRowe (działania z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, media relations, e-PR).
Inspiring People
Ekspert ds. PR i marketingu/ PR&Marketing Manager
VSoft SA
Specjalista ds. PR
- przygotowanie strategii firmy z obszarów: marketing, PR, Employer branding, Social Media, komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna,
- planowanie i prowadzenie działań marketingowych i PRowych,
- planowanie i prowadzenie działań z zakresu e-marketingu i e-PR,
- planowanie i prowadzenie działań z zakresu Employer Branding oraz komunikacji wewnętrznej.
Aleksandra Z.
Aleksandra Z. · współpracownik
wystawiono
Beata to profesjonalistka w swojej dziedzinie. Jest jedną z tych osób, które trzymają się faktów, realizują założone plany i dotrzymują słowa. PR i marketing to zarówno jej praca jak i hobby. Daje jej to niesamowitą siłę do działania. Zdolności komunikacyjne Beaty pozwalają jej na współpracę z osobami na każdym szczeblu organizacji, dzięki czemu jej praca jest skuteczniejsza. Beata podczas realizacji projektów bierze pod uwagę wszystkie aspekty organizacji. Chętnie zrealizowałabym jeszcze kilka projektów we współpracy z Beatą. Śmiało mogę polecić Beatę jako świetnego współpracownika i skutecznego realizatora projektów z zakresu PR i marketingu.
nazwa.pl
Z-ca Dyrektora ds. Marketingu i PR
- organizacja i koordynacja pracy sekcji wchodzących w skład Działu Marketingu i PR: marketingu, PRu, graficznej, emisji i analizy reklam oraz handlowej,
- zarządzanie współpracą i komunikacją działu z innymi działami w firmie NetArt,
- planowanie i koordynacja prac z zakresu szeroko pojętego marketingu i sprzedaży,
- odpowiedzialność za wdrażanie nowych usług/produktów, ich współtworzenie oraz promocję.
nazwa.pl
p.o. Zastępcy Dyrektora ds. Marketingu i PR
Analogiczne jak w przypadku stanowiska Zastępca Dyrektora ds. Marketingu i PR.
Agencja Interaktywna Warski
Współpracownik
- odpowiedzialność za przygotowanie i realizację strategii firmy na rok 2012 w obszarach: marketing, PR, obsługa klienta, sprzedaż,
- opracowywanie materiałów reklamowych na potrzeby firmy i jej klientów
(m.in. copywriting, naming),
- opracowywanie strategii marketingowych-PRowych-sprzedażowych na potrzeby wybranych klientów firmy.
nazwa.pl
Kierownik Sekcji PR
- koordynacja działań PRowych firmy,
- budowa działu PR i kierowanie pracami zespołu,
- koordynacja współpracy z innymi działami, m.in.: marketingu, handlowym, szkoleń, kreatywnym oraz BOK,
- funkcja rzecznika prasowego,
- dbałość o pozytywne relacje z mediami,
- reprezentowanie firmy na targach, konferencjach,
- nadzór działań brandingowych,
- odpowiedzialność za tworzenie oraz modyfikacje firmowych stron WWW,
- koordynacja działań promocyjnych firmy w zakresie Social Media,
- planowanie i wdrażanie projektów związanych z komunikacją wewnętrzną oraz employer brandingiem.
nazwa.pl
Starszy Specjalista ds. Marketingu i Public Relations
- koordynacja działań PR-owych firmy,
- "przygotowanie gruntu" pod budowę sekcji PR,
- nawiązywanie współpracy z dziennikarzami,
- tworzenie tekstów na temat działań oraz produktów firmy NetArt,
- tworzenie raportów rynkowych,
- koordynacja projektów wydawniczych,
- planowanie oraz tworzenie kampanii brandingowych.
nazwa.pl
Specjalista ds. Marketingu
- tworzenie materiałów reklamowych (książeczki, ulotki, kupony, itp.),
- projektowanie i zamawianie gadżetów reklamowych (kubki, koszulki, plecaki, itp.),
- współtworzenie kampanii reklamowych produktów firmy (domeny, serwery),
- kontrola emisji reklam, tworzenie statystyk, optymalizacja kampanii,
- wyszukiwanie nowych miejsc i form emisji reklam, zakup powierzchni reklamowej,
- współtworzenie kampanii w wyszukiwarkach,
- udział w tworzeniu oraz wdrożeniu nowych wersji stron nazwa.pl i serwery.pl,
- tworzenie tekstów na potrzeby reklamowe oraz PR-owe firmy.
Logo
Współpracownik/Freelancer
Serwis knajpy.krakow.pl
- tworzenie oraz realizacja akcji reklamowych (planowanie, koordynacja działań, tworzenie materiałów promocyjnych, kontrola realizacji akcji),
- planowanie strategii marketingowej serwisu,
- nawiązywanie kontaktów z mediami kulturalnymi,
- kontakt z firmami współpracującymi z serwisem,
- dbanie o wizerunek firmy.
YellowPages Sp. z o.o.
Business Consultant
- kontrola wpisów firm z zewnątrz oraz nadzór agregacji wewnętrznej,
- szkolenie nowych pracowników z zakresu programów do agregacji firm,
- telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientami serwisu,
- sprzedaż produktów z oferty serwisu (katalogi produktów, serwisy WWW, linki sponsorowane),
- reprezentowanie firmy na targach i wystawach branżowych,
- uczestnictwo w tworzeniu strategii marketingowej firmy.

Szkolenia i kursy

- The Coach's Mindset - szkolenie w ramach Academy of Inspiring People,
- Budowanie Kompetencji Menadżerskich - szkolenie organizowane przez TIM Szkolenia,
- Zaangażowanie pracowników narzędziem Employer Brandingu - szkolenie w ramach Employer Branding School,
- PR - Nowe Media - szkolenie organizowane przez Centrum IB,
- Planowanie i zarządzanie czasem – szkolenie organizowane przez firmę Archipelag Rozwoju,
- Grafika komputerowa – szkolenie organizowane przez AEGEE, dotyczące podstaw obsługi programu PhotoShop,
- Podstawy telefonicznego kontaktu z klientem – szkolenie wewnętrzne firmy NetArt,
- Kampanie AdWords – szkolenie prowadzone przez CubeGroup, dotyczące kampanii w wyszukiwarce Google,
- Szkolenia Google Adwords: Mobile Marketing - docieranie do klientów za pomocą telefonów komórkowych, Jak zwiększyć skuteczność kampanii?, Sezonowość sprzedaży - jak ją zauważyć i jak się przygotować?;
- Szkolenia wewnętrzne firmy VSoft lub organizowane na rzecz firmy: Podstawy metodyki Kanban, Zarządzanie czasem, Myślenie poboczne (lateralne), Efektywność i zarządzanie sobą w czasie, Trening asertywności, Akademia trenerów wewnętrznych (Trening interpersonalny, Andragogika i budowanie programów szkoleniowych, Projektowanie i prowadzenie szkoleń, Narzędzia aktywizacji grupy w praktyce);
- Zarządzanie projektami w metodologii PRINCE2 zakończone egzaminem certyfikacyjnym na poziomie Foundation.

Edukacja

Logo
Zarządzanie wiedzą i innowacjami w biznesie, licencjackie
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. J. Tischnera w Krakowie
Logo
Filologia Polska - Komparatystyka, licencjackie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Marketing
Komunikacja marketingowa

Zainteresowania

Sport: pływanie, jazda na rowerze, tenis.
Literatura: XXwiek zwłaszcza w Polsce.
Prasa: Przekrój, Press.
Muzyka: Smolik, Novika, Portishead, Basement Jaxx.

Grupy

Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Agencje interaktywne
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
eMarketing
eMarketing
biznes, e-marketing, interaktywna komunikacja marketingowa, e-commerce, nowoczesne strategie marketingowe, sprzedaż i wsparcie sprzedaży oraz ciekawe dyskusje na inne tematy powiązane
Employer Branding
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
euroKobieta
euroKobieta
eurokobieta.pl to portal dla kobiet
Facebooketing
Facebooketing
Facebook w marketingu. Grupa dla wszytskich, dla których facebook jest narzędziem marketingowym, prowadzacych facebook'owe strony firmowe, piszacych facebook'owe aplikacje i nie tylko.
Google Plus
Google Plus
Google+ portal społecznościowy Google
IAB Polska
IAB Polska
Grupa dla osób związanych z IAB Polska ([url]www.iabpolska.pl[/url])
Kino
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Kraków
Kraków
Dla osób mieszkających, studiujących, pracujących lub zamierzających pracować/mieszkać/studiować*) w Krakowie lub okolicach *)niepotrzebne skreśl