Beata Molska

Head of HR & Social responsibity, nauczyciel akademicki, działaczka społeczna
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Assessment Center Strategia biznesowa Szkolenia pracowników Employer Branding Rekrutacje wysokiego szczebla HR Transformation Negocjacje Zarządzanie personelem Zarządzanie zespołem Rekrutacje IT Outsourcing personalny consulting HR psychoedukacja Coaching managerski Coaching Zespołów restrukturyzacje Warsztaty rozwoju osobistego

Języki

angielski
biegły
czeski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Xella Polska Sp. z o.o.
Head of HR & Social responsibility
HR Accelerate
Dyrektor Zarządzający
Interim HR Management
Rekrutacja i executive search
Outsourcing funkcji personalnej
Executive coaching i team coaching
Szkolenia biznesowe
HR& Sales & business consulting
DPD Polska Sp. z o.o.
Human Resources Manager (HR Manager)
Rekrutacja i rozwój pracowników
Talent Management
Job grading
Employer Branding
Nestle Waters Polska
HR Director
Strategia HR, HR transformation, Interim Management
Inter Partner Assistance Polska S.A.
HR Director ( Interim Manager)
wdrażanie strategii personalnej i standardów HR w regionie CEE
budowa SSC w Ostravie
zarządzanie zespołem HR w 3 lokalizacjach
szkolenia i rozwój
talent management
rekrutacja i executive search
Coface
Dyrektor ds Personalnych
wdrażanie strategii personalnej
szkolenia i rozwój pracowników
zarządzenie projektami dofinansowanym z PO KL EFS - Akademia Coface, Coface w procesie zmian
rekrutacja
zarządzanie talentami
executive coaching
ING Bank Śląski SA
HR Manager
wdrożenie strategii personalnej spójnej z celami biznesowymi firmy, doradztwo przy planowaniu działań Zarządu w obszarze rozwoju, rekrutacji i wynagradzania pracowników oraz prawa pracy
obowiązki na stanowisku Kierownika Działu Zarządzania Zasobami Ludzkimi:
-raportowanie do Prezesa Spółki
-kierowanie zespołem 3 osób oraz współpraca z firmą zewnętrzną zajmującą się administracją personalną i płacami
-nadzór nad tworzeniem i realizacją planów szkoleń (analiza potrzeb szkoleniowych pracowników, wybór zewnętrznych firm szkoleniowych, prowadzenie szkoleń z umiejętności miękkich, ewidencja i ewaluacja szkoleń,)
-tworzenie i realizacja budżetu kosztowego działu HR
-wsparcie w planowaniu rozbudowy struktur sprzedażowych i wdrażanie standardów obsługi klienta
-tworzenie planów rekrutacji zgodnych z terminarzami ekspansji sieci/strategią rozwoju firmy
-proponowanie i wdrażanie rozwiązań w zakresie oceniania, motywowania, wynagradzania
i premiowania pracowników
-prowadzenie i nadzorowanie procesów rekrutacji na stanowiska specjalistyczne
i managerskie (wywiady psychologiczne, AC, ocena kompetencji przy użyciu narzędzi psychometrycznych, raporty i rekomendacje)
-organizacja szkoleń językowych z wybraną firmą szkoleniową (wdrożenie systemu blended-learning)
-nadzór nad organizacją corocznych wyjazdów integracyjnych i imprez okolicznościowych (team building)
-zarządzanie procesem wyłaniania talentów w organizacji w ramach tworzenia ścieżek kariery i rozwoju (nowoczesne badanie kompetencji metodą 360 stopni).
-tworzenie procedur, instrukcji, regulaminów (dot. rekrutacji, wynagradzania, premiowania, szkoleń
-współpraca z innymi spółkami z grupy w ramach projektów rekrutacyjnych i szkoleniowych (ING Lease Polska i Car Lease)
Fortis Bank Polska S.A.
Trener w Departamencie Zarządzania Zasobami Ludzkimi
-prowadzenie szkoleń miękkich zgodnie z ustalonym harmonogramem
-projektowanie nowych szkoleń zgodnie z ujawnionymi potrzebami

-nadzór nad przygotowywaniem materiałów szkoleniowych

obowiązki na stanowisku Trener umiejętności sprzedażowych w Zespole Zarządzania Sprzedażą
-współtworzenie standardów obsługi Klienta (dla pracowników Oddziałów, Call Center, Handlowców)
-coaching pracowników front-office i handlowców z Oddziałów w całej Polsce, analiza efektywności sprzedaży
-współpraca z Departamentem Marketingu w zakresie akcji promocyjnych (targi mieszkaniowe) oraz szkoleń produktowych, organizacja konkursów i rankingu handlowców
-prowadzenie szkoleń z Technik Sprzedaży, Obsługi Klienta itp
obowiązki na stanowisku Business Developer
-sprzedaż produktów bankowych i kredytowych dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz ich właścicieli
( w tym także kredytów hipotecznych)
-budowanie i zwiększanie zyskowności portfela poprzez profesjonalną obsługę firm oraz crosseling na już pozyskanych Klientach
-wstępna analiza zdolności kredytowej przedsiębiorstwa

Szkolenia i kursy

2007 ICC certyfikat coacha
2007 Efektywne systemy wynagradzania – Wyg International - Inwestycja w Kadry II
2006 Strategiczne Zarządzanie Zasobami Ludzkimi –
Wyg International - Inwestycja w Kadry I
2006 Seminarium Psychologia dla Trenerów Grupa Trop
20062006 Profesjonalna rekrutacja z wykorzystaniem systemu Profile XTTM – BIGRAM S.A.
2005 Dynamika procesu grupowego (dwudniowy warsztat) – UW
Trening Interpersonalny (5 dni) – UW

Edukacja

Logo
MBA dla HR, MBA
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Podyplomowe Studium Terapii i Treningu Grupowego, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Psychologia Biznesu, magisterskie
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR

Zainteresowania

psychologia biznesu, change management, psychologia społeczna (procesy grupowe)
psychologia różnic indywidualnych, poznawanie różnych kultur

Organizacje

ICC, Izba Coachingu

Grupy

16 wszystkich wypowiedzi
4 plusy
Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Absolwenci WSPiZ im. Koźmińskiego
Absolwenci WSPiZ im. Koźmińskiego
Absolwenci Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Akademia Lean
Akademia Lean
Akademia Lean to grupa profesjonalistów, którzy chcą podzielić się praktycznymi sposobami wykorzystania nowoczesnej metodyki zarządzania Lean Management.
ALK MBA HR
ALK MBA HR
Najlepsza grupa MBA na ALK ever!
Anioł Biznesu
Anioł Biznesu
Inicjatywa wspierająca polski biznes, kulturę i sztukę, łącząca animatorów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środowiska artystyczne, środowiska biznesowe, media..
Arena Biznesu
Arena Biznesu
Grupa dla młodych i starszych :-) przedsiębiorców, którzy chcą w innowacyjny sposób promować swoją firmę.
Asesorzy
Asesorzy
Grupa zrzesza osoby zainteresowane tematyka oceny kompetencji przy zastosowaniu procedur Assessment / Development Centre
Asysta Ekspercka
Asysta Ekspercka
Forum powstało po to, aby Ci którzy potrzebują informacji mogli uzyskać je od tych, którzy takie informacje posiadają. Tematy dotyczą szeroko pojętych dziedzin takich jak szkolenia, statystyka, psycho
Bank, bankowość i wszystko co sie wokół tego kręci...
Bank, bankowość i wszystko co sie wokół tego kręci...
Zapraszam do dyskusji na temat naszych polskich banków. Czy na dzień dzisiejszy są one dobrze zorganizowane?