Umiejętności
Building Customer Loyalty
E-commerce
Google Adwords
Google Analytics
Google Webmaster Tools
Internet
Microsoft Excel
Microsoft Office
Zarządzanie partnerami
Picasa
Adobe Photoshop
Sprzedaż
Analiza biznesowa
Marketing internetowy
media społecznościowe
Reklama Online
Estetyczność wykonywanej pracy
start up
Partner Performance
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Web Shops Specialist
- Współtworzenie i realizacja akcji promocyjnych
- Koordynacja realizacji kampanii w systemie cyklicznym i ad-hoc
- Raportowanie i analiza danych sprzedażowych
- Współpraca z agencjami reklamowymi
- Cross i Up selling
- Znajomość rynku FMCG
- Zarządzanie asortymentem
- Współpraca z działem handlowym
- Analiza działań promocyjnych
- Analiza działań konkurencji
- Poszukiwanie nowych rozwiązań w obszarze e-commerce
- Rekomendacja mechanizmów promocyjnych
- Współpraca z dostawcami i ustalanie działań promocyjnych w kanale online
- Optymalizacja kosztów i procesu sprzedażowego
- Koordynacja realizacji kampanii w systemie cyklicznym i ad-hoc
- Raportowanie i analiza danych sprzedażowych
- Współpraca z agencjami reklamowymi
- Cross i Up selling
- Znajomość rynku FMCG
- Zarządzanie asortymentem
- Współpraca z działem handlowym
- Analiza działań promocyjnych
- Analiza działań konkurencji
- Poszukiwanie nowych rozwiązań w obszarze e-commerce
- Rekomendacja mechanizmów promocyjnych
- Współpraca z dostawcami i ustalanie działań promocyjnych w kanale online
- Optymalizacja kosztów i procesu sprzedażowego
Partner Performance Specialist
- Raportowanie i analiza danych w obszarze sprzedaży online i offline (Excel, Power Point)
- Realizacja kampanii marketingowych online i mobile
- Dbanie o aktualność danych w wyznaczonym obszarze na www (CMS)
- Opieka nad grupą partnerów Programu, na prowadzonym rynku
- Cykliczne spotkania ze strategicznymi partnerami biznesowymi
- Ustalanie działań marketingowych z partnerami
- Codzienna, ścisła współpraca z działem sprzedaży
- Ofertowanie i ewentualna dosprzedaż działań marketingowych do partnerów Programu
- Kontrola nad finansami i realizacją zobowiązań dla partnerów w obrębie prowadzonego rynku
- Ciągłe podnoszenie i utrzymywanie wysokiego poziomu korzyści z Programu u partnerów
- Ścisła, codzienna współpraca międzydziałowa, w szczególności w obszarach: sprzedaży, analiz, marketingowym, finansowym, prawnym
- Realizacja kampanii marketingowych online i mobile
- Dbanie o aktualność danych w wyznaczonym obszarze na www (CMS)
- Opieka nad grupą partnerów Programu, na prowadzonym rynku
- Cykliczne spotkania ze strategicznymi partnerami biznesowymi
- Ustalanie działań marketingowych z partnerami
- Codzienna, ścisła współpraca z działem sprzedaży
- Ofertowanie i ewentualna dosprzedaż działań marketingowych do partnerów Programu
- Kontrola nad finansami i realizacją zobowiązań dla partnerów w obrębie prowadzonego rynku
- Ciągłe podnoszenie i utrzymywanie wysokiego poziomu korzyści z Programu u partnerów
- Ścisła, codzienna współpraca międzydziałowa, w szczególności w obszarach: sprzedaży, analiz, marketingowym, finansowym, prawnym
Koordynator ds. e-commerce
Igaleria
- Kompleksowe prowadzenie sklepu internetowego:
- Zamieszczanie i aktualizacja produktów
- Pozycjonowanie sklepu
- Social media – prowadzenie funpage’a w serwisie Facebook - akcje promocyjne, kampanie
reklamowe
- kampanie Google Adwords
- biegłość w korzystaniu z narzędzia w Google Analytics
- Obróbka graficzna zdjęć produktów
- Obsługa klienta i realizacja zamówień
- Przygotowanie pełnej dokumentacji związanej z otwarciem sklepu
i rejestracją w GIODO – rejestracja zbiorów danych osobowych,
polityka bezpieczeństwa informacji, instrukcja zarządzania systemem informatycznym
- Zamieszczanie i aktualizacja produktów
- Pozycjonowanie sklepu
- Social media – prowadzenie funpage’a w serwisie Facebook - akcje promocyjne, kampanie
reklamowe
- kampanie Google Adwords
- biegłość w korzystaniu z narzędzia w Google Analytics
- Obróbka graficzna zdjęć produktów
- Obsługa klienta i realizacja zamówień
- Przygotowanie pełnej dokumentacji związanej z otwarciem sklepu
i rejestracją w GIODO – rejestracja zbiorów danych osobowych,
polityka bezpieczeństwa informacji, instrukcja zarządzania systemem informatycznym
Konsultant ds. telefonicznej sprzedaży reklamy internetowej
- efektywna, telefoniczna sprzedaż powierzchni reklamowej w Internecie
- tworzenie ofert reklamowych
- analiza działań konkurencji
- realizowanie planów sprzedażowych
- diagnoza potrzeb klienta
- szukanie i wybieranie korzystnych dla klienta rozwiązań reklamowych
- nawiązywanie i podtrzymywanie długofalowych relacji biznesowych
- negocjacje handlowe
- poszerzanie i wykorzystywanie wiedzy na temat rynku w Polsce
- sprawowanie kontroli nad przekazaną dokumentacją
- e-mailowa korespondencja z klientami
- udział w licznych szkoleniach sprzedażowych i produktowych oraz coachingach
- tworzenie ofert reklamowych
- analiza działań konkurencji
- realizowanie planów sprzedażowych
- diagnoza potrzeb klienta
- szukanie i wybieranie korzystnych dla klienta rozwiązań reklamowych
- nawiązywanie i podtrzymywanie długofalowych relacji biznesowych
- negocjacje handlowe
- poszerzanie i wykorzystywanie wiedzy na temat rynku w Polsce
- sprawowanie kontroli nad przekazaną dokumentacją
- e-mailowa korespondencja z klientami
- udział w licznych szkoleniach sprzedażowych i produktowych oraz coachingach
wystawiono
Dobrego pracownika powinna cechować przede wszytskiim sumienność i uczciwość. Beata na każdym kroku wykazywała się tymi cechami i zawsze można było na niej polegać.
Jej zaangażowanie w pracę i bardzo dobry kontakt z klientem zawsze przekładał się na super wyniki w pracy.
Zdecydowanie jest godna polecenia każdemu pracodawcy. Pozdrawiam i życzę Beatko wiele sukcesów w życiu prywatnym, jak również zawodowym .
Jej zaangażowanie w pracę i bardzo dobry kontakt z klientem zawsze przekładał się na super wyniki w pracy.
Zdecydowanie jest godna polecenia każdemu pracodawcy. Pozdrawiam i życzę Beatko wiele sukcesów w życiu prywatnym, jak również zawodowym .
wystawiono
Beatka jest bardzo rzetelnym i sumiennym pracownikiem. Potrafi sprostać zadaniom jakie stawia pracodawca. Zawsze dąży do osiągnięcia najwyższych celów i niegdy się nie poddaje. Jest zaangażowana w pracę do samego końca i niegdy się nie poddaje przed czasem. Bardzo dobrze komunikuje się w pracy z innymi współpracownikami. Dobrze organizuje swoją pracę. Jest kontaktowa i koleżeńska i zawsze można liczyć na pomoc ze strony Beatki. Nikomu nie odmawiała pomocy a zwłaszcza w trudnych sytuacjach. Miła,wesoła, zawsze uśmiechnięta. Bardzo dobrze współpracuje się z Beatką.
wystawiono
Wspòłpracowałem z Beatą niespełna dwa lata i po tym czasie mogę śmiało stwierdzić, że jest to osoba w pełni zaangażowana w stosunku do powierzonych jej obowiązkòw. Stosunek Beaty do pracy przekłada się na osiąganę przez nią rezultaty co w zupełności zaspokaja oczekiwania wymagającego pracodawcy.
Praktykantka w dziale Public Relations
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie
- korzystanie z Internetu w celach promocyjnych, research informacji
- tworzenie ofert i bazy danych
- współudział w opracowywaniu materiałów marketingowych
- pozyskiwanie nowych klientów, wstępne rozmowy telefoniczne
- tworzenie ofert i bazy danych
- współudział w opracowywaniu materiałów marketingowych
- pozyskiwanie nowych klientów, wstępne rozmowy telefoniczne
Praca w departamencie Administracji, Dział Kancelarii i Archiwizacji
- zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą
- współpraca z działami Banku w sprawie obiegu korespondencji i dokumentacji
- dokonywanie kontroli w zakresie kompletności dokumentacji
- sprawowanie kontroli nad przekazaną dokumentacją Bankową zgodnie z przepisami
wewnętrznymi i Ustawie o Ochronie Danych Osobowych
- zarządzanie zestawieniami dla klientów firmy
- ewidencjonowanie umów kredytowych, archiwizowanie dokumentów Bankowych
- współpraca z działami Banku w sprawie obiegu korespondencji i dokumentacji
- dokonywanie kontroli w zakresie kompletności dokumentacji
- sprawowanie kontroli nad przekazaną dokumentacją Bankową zgodnie z przepisami
wewnętrznymi i Ustawie o Ochronie Danych Osobowych
- zarządzanie zestawieniami dla klientów firmy
- ewidencjonowanie umów kredytowych, archiwizowanie dokumentów Bankowych
Asystentka Zespołu Finansowo - Księgowego
- ewidencjonowanie i sortowanie korespondencji w systemie
- kompletowanie i ewidencjonowanie ofert szkoleniowych
- bezpośrednia współpraca z kadrą zarządzającą
- obsługa działu zgodnie z obowiązującymi standardami
- rejestracja umów o dofinansowanie w systemie
- współpraca z działam Agencji w zakresie obiegu dokumentów wewnętrznych
- współpraca z kancelarią Agencji, łączenie rozmów telefonicznych
- kompletowanie i ewidencjonowanie ofert szkoleniowych
- bezpośrednia współpraca z kadrą zarządzającą
- obsługa działu zgodnie z obowiązującymi standardami
- rejestracja umów o dofinansowanie w systemie
- współpraca z działam Agencji w zakresie obiegu dokumentów wewnętrznych
- współpraca z kancelarią Agencji, łączenie rozmów telefonicznych
Szkolenia i kursy
- Efektywne zarządzanie ceną podstawą budowania sprzedaży - w eCommerce i nie tylko
- SAS Visual Analytics
- Lojalność w eCommerce
- Excel - poziom średniozaawansowany
- Komunikacja marketingowa w internecie - aspekty prawne
- Projektowanie innowacji
- Zarządzanie projektami
- Marka, czyli walka o serca i umysły konsumentów
- Proaktywny, czyli jaki ?
- Skuteczne techniki sprzedaży
- Negocjacje
- SAS Visual Analytics
- Lojalność w eCommerce
- Excel - poziom średniozaawansowany
- Komunikacja marketingowa w internecie - aspekty prawne
- Projektowanie innowacji
- Zarządzanie projektami
- Marka, czyli walka o serca i umysły konsumentów
- Proaktywny, czyli jaki ?
- Skuteczne techniki sprzedaży
- Negocjacje
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
- Ochrona i psychologia zwierząt
- Reklama
- Internet
- Reklama
- Internet
Inne
Znajomość:
- Pakiet MS Office (Word, Power Point, Excel) - poziom bardzo dobry
- Photoshop
- Picasa
- Google Analytics
- Google Adwords
- SPSS
- Facebook jako narzędzie do budowania wizerunku marki
- Pakiet MS Office (Word, Power Point, Excel) - poziom bardzo dobry
- Photoshop
- Picasa
- Google Analytics
- Google Adwords
- SPSS
- Facebook jako narzędzie do budowania wizerunku marki
Grupy
b2b EXPORT IMPORT, Pułapki i błędy
To forum sluzy do dyskusji i wymiany informacji nt handlu miedzynarodowego. Glownym zalozeniem jest wymiana doswiadczen dla unikniecia bledow i oszustw, bedacych powszechnym elementem handlu w dobie I
kordis
Kordis Sp. z o.o. jest młodą i nowoczesną firmą oferującą profesjonalne rozwiązania z zakresu rekrutacji pracowników, leasingu pracowniczego oraz pracy tymczasowej.
Ludzie kochający zwierzaki
Dla wszystkich, którzy kochają zwierzęta, biorą czynny udział w ich wychowaniu jak również tych którzy chcieliby mieć kogoś tak bliskiego i wdzięcznego
Pomóżmy zwierzętom znaleźć dom
Dla wszystkich, którzy kochają zwierzęta i mają dobre serca, chętne do pomocy.
Psychologia społeczna
Psychologia społeczna bada w jaki sposób ludzie wywierają wpływ na myśli, zachowania i uczucia innych ludzi.
Rozwój osobisty i psychologia rozwoju
Jak wyznaczyć i osiągnąć swoje cele ? Czego można nauczyć się z książek, a co pomaga w praktyce?
Jest wiele rzeczy, które można poznać, aby osiągnąć w życiu wiele. Można też osiągnąć świadomość tego,
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie
Studenci i wykładowcy Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie, łączcie się!