Beata Małek

Specjalista ds. Marketingu, freelancer, redaktor, koordynator ds. marketingu
Jasieniec, mazowieckie

Umiejętności

Komunikacja Negocjacje Pisanie Wiadomości Social Media Sound Forge Pisanie Adobe Photoshop pr

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Komandor S.A.
koordynator ds marketingu
- budowanie i przygotowywanie do działań handlowych sieci dealerskiej;
- współorganizacja szkoleń;
- opracowywanie i wdrażanie kampanii marketingowych;
- opracowywanie i nadzorowanie kampanii sprzedażowych;
- ścisła współpraca z dyrektorem sprzedaży;
- kontakty z agencjami PR i mediami;
- wprowadzanie na rynek nowych produktów;
- kontakty z firmami partnerskimi;
- zarządzanie wewnętrznym systemem CMS;
- współtworzenie nowoczesnej, responsywnej strony internetowej;
- pisanie tekstów pod pozycjonowanie, publikację w mediach branżowych
Komandor S.A.
Specjalista ds. Marketingu
- zarządzanie współpracą z agencją PR-ową (nadzór nad tematyką i dystrybucją materiałów content marketingowych, ich korekta, dbałość o wizerunek firmy)
- prowadzenie profilu Facebooka firmowego
- zarządzanie kampaniami reklamowymi na Facebooku
- koordynacja przygotowań cyklicznego Newslettera
- opracowywanie projektów graficznych
- współtworzenie nowej, responsywnej i nowoczesnej strony internetowej
- budowa firmowego bloga tematycznego (redakcja tekstów, przygotowywanie grafik)
- koordynacja akcji sprzedażowej w całej sieci (współpraca z firmą zewnętrzną, promocja materiału objętego akcją sprzedażową)
- raportowanie wyników kampanii i działań promocyjnych
- kreacja haseł kampanii promocyjnych: wizerunkowych i sprzedażowych
- konsultacja przy tworzeniu spotów radiowych oraz slajderów stron internetowych oraz bannerów promocyjnych
- negocjacje z firmami zewnętrznymi
- dbałość o wizerunek firmy, kontakty z wymagającymi klientami
Komandor S.A.
Referent ds. Marketingu
- zarządzanie współpracą z agencją PR-ową (nadzór nad tematyką i dystrybucją materiałów content marketingowych, ich korekta, dbałość o wizerunek firmy)
- praca nad narzędziami kreującymi wizerunek marki - korekta dokumentów identyfikacji wizualnej i zasad obsługi
- prowadzenie profilu Facebooka firmowego
- współtworzenie kampanii promocyjnej ,,Pokochaj Komandora": nadzorowanie sesji zdjęciowej, nakręcania dwóch filmów promocyjnych, spotu sponsoringowego, konsultacje form graficznych, negocjacje zakupu mediów oraz CPL, PR kampanii
Radio Hobby
copywriter
- tworzenie tekstów reklamowych do emisji dla firm;
- tworzenie tekstów promocyjnych radia w celach handlowych;
- tworzenie promosów radiowych
Logo
koordynator projektów
Stowarzyszenie W.A.R.K.A.
- pisanie wniosków o przyznanie funduszy na realizację konkursów;
- sprawozdawczość w zakresie merytorycznym projektów;
- monitorowanie wdrażania projektów z Działaj Lokalnie, kontakt
z Grantobiorcami;
- koordynowanie działań związanych z Lokalnym Funduszem Stypendialnym: fundraising, rekrutacja, kontakt z młodzieżą, współorganizowanie gali inauguracyjnej;
- koordynator lokalnej rekrutacji Stypendiów Pomostowych;
- współadministrowanie strony internetowej stowarzyszenia, pisanie artykułów i relacji;
- planowanie kampanii społecznych;
- kontakty z instytucjami publicznymi i prywatnymi przedsiębiorcami;
- kontakty z mediami lokalnymi, promocja projektów;
- współpraca z ogólnopolskimi fundacjami;
- szkolenia z zakresu realizowanych projektów;
- prowadzenie spotkań z grupami docelowymi projektów
Radio Mazowsze
handlowiec, dziennikarz
Dział Handlowy- zadania:
- współpraca oraz pozyskiwanie reklamodawców;
- zawiązywanie umów z reklamodawcami, czuwanie nad stroną formalną;
- przygotowywanie ofert i kampanii, tworzenie treści spotów reklamowych;
- montaż reklam: techniczna praca z materiałem, dobór ścieżki dźwiękowej
i lektora, pisanie tekstów reklamowych

Praktyka Dziennikarska- zadania:
- współprowadzenie audycji;
- wywiady z osobami z branży rozrywkowej oraz świata polityki;
- relacjonowanie ważnych wydarzeń;
- tworzenie wiadomości lokalnych;
- uzupełnianie strony internetowej;
- tworzenie promosów radiowych
- montowanie materiałów radiowych (Sound Forge)
Logo
redaktor
lokalny serwis informacyjny
Zadania:
- redagowanie lokalnego serwisu informacyjnego;
- przygotowywanie treści informacyjnych oraz szaty graficznej;
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z instytucjami i organizacjami;
Logo
pośrednik pracy
Ochotnicze Hufce Pracy (Punkt Pośrednictwa Pracy)
Zadania:
- samodzielna organizacja zadań Punktu Pośrednictwa Pracy OHP;
- wykonywanie zadań w zakresie projektu ”OHP jako realizator usług rynku
pracy”, realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w tym:
• Aktywna współpraca z osobami bezrobotnymi/poszukującymi pracy;
• Przeprowadzanie szkoleń kierowanych do uczestników projektu;
• Sporządzanie analiz i badań dot. uczestników;
• Zarządzanie dokumentacją projektową;
• Lokalna promocja projektu;
• Raportowanie wyników bezpośredniemu przełożonemu
Logo
pomoc organizacyjna
Klub Studio
Nieodpłatna pomoc w prowadzeniu klubu, organizowaniu imprez tematycznych. Kontakty z managerami zespołów muzycznych. Pomoc w pozyskiwaniu dodatkowych funduszy i dotacji na prowadzenie działalności, porządkowanie faktur oraz przyjmowanie dostaw. Okresowo prowadzenie list uczestników kursów tanecznych, pozyskiwanie nowych klientów.
Umożliwiło mi to poznanie specyfiki prowadzenia warsztatów tanecznych oraz klubu. Nauczyło dbałości o szczegóły oraz dało możliwość przyswojenia zasad rządzących reklamą. Pozwoliło rozwinąć umiejętność myślenia twórczego oraz racjonalnego gospodarowania zasobami.
Logo
pomoc administracyjna
Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
Prowadzenie sekretariatu, kontakty zarówno z klientami Powiatowego Urzędu Pracy jak i przedstawicielami jednostek współpracujących. Udzielanie informacji dot. działalności urzędu, przekierowywanie do poszczególnych działów. Sortowanie i rozdzielanie korespondencji przychodzącej, dokumentacji wewnętrznej jak i zewnętrznej. Pomoc w przygotowywaniach posiedzeń Powiatowej Rady Zatrudnienia jak i dbałość o inne sprawy organizacyjno-administracyjne m.in. sprawdzanie stanu zaopatrzenia w artykuły biurowe czy zdawanie dokumentów do archiwum.
Logo
freelancer
Życie Grójca
Pisanie artykułów, minifelietonów i esejów. Rozmowy na ich potrzeby m.in z prezesami wolontariatów, warsztatów terapii zajęciowych.
Umożliwiło mi to wykształcenie umiejętność słuchania z równoczesnym okazywaniem zrozumienia potrzeb i intencji rozmówcy. Uczuliło na zachowanie szczególnej dbałości o słowa, dostosowywanie tonu rozmowy do sytuacji i oczekiwań. Pozwoliło rozwinąć horyzonty i oddać się pasji pisarskiej.

Projekty

Uprzedmiatawianie kobiet
Zespołowy projekt badawczy zajmujący się tematyką berluskonizacji polskich mediów, omawiany na przykładzie popularnego programu rozrywkowego jednej z komercyjnych stacji TV.
Zakres obowiązków
Współtworzenie części teoretycznej oraz badawczej.

Szkolenia i kursy

2010r. – ,,Asystentka biurowa” organizowane przez Ośrodek Szkoleniowy ,,Tomrad”
2010r. – ,,Sytuacja kryzysowa jako konsekwencja zmian na rynku pracy” Europejskie Centrum Kształcenia „Eureka”
2017r. - ,,Grafika Komputerowa" Europejska Akademia Certyfikacji Informatycznej

Edukacja

Logo
Socjologia, magisterskie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Logo
socjologia; otrzymanie Nagrody Rektora za wyniki w nauce na II roku studiów, licencjackie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

marketing, edytorstwo, poezja, literatura,
bieganie, trendy w modzie, wnętrzarstwie i kosmetyce

Inne

- obsługa urządzeń biurowych
- obsługa pakietu Microsoft Office
- Adobe Photoshop
- Sound Forge
- Redmine
-CMS
- typo3
- łatwość nawiązywania kontaktów
- znajomość podstaw psychologii społecznej
- prawo jazdy kategorii B

Grupy

sggw
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Design
Design
czyli grafika komputerowa szeroko pojęta. Grupa dla wszysktich webdesignerów, operatorów DTP, projektantów.
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.