Umiejętności
Komunikacja
Negocjacje
Pisanie Wiadomości
Social Media
Sound Forge
Pisanie
Adobe Photoshop
pr
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
koordynator ds marketingu
- budowanie i przygotowywanie do działań handlowych sieci dealerskiej;
- współorganizacja szkoleń;
- opracowywanie i wdrażanie kampanii marketingowych;
- opracowywanie i nadzorowanie kampanii sprzedażowych;
- ścisła współpraca z dyrektorem sprzedaży;
- kontakty z agencjami PR i mediami;
- wprowadzanie na rynek nowych produktów;
- kontakty z firmami partnerskimi;
- zarządzanie wewnętrznym systemem CMS;
- współtworzenie nowoczesnej, responsywnej strony internetowej;
- pisanie tekstów pod pozycjonowanie, publikację w mediach branżowych
- współorganizacja szkoleń;
- opracowywanie i wdrażanie kampanii marketingowych;
- opracowywanie i nadzorowanie kampanii sprzedażowych;
- ścisła współpraca z dyrektorem sprzedaży;
- kontakty z agencjami PR i mediami;
- wprowadzanie na rynek nowych produktów;
- kontakty z firmami partnerskimi;
- zarządzanie wewnętrznym systemem CMS;
- współtworzenie nowoczesnej, responsywnej strony internetowej;
- pisanie tekstów pod pozycjonowanie, publikację w mediach branżowych
Specjalista ds. Marketingu
- zarządzanie współpracą z agencją PR-ową (nadzór nad tematyką i dystrybucją materiałów content marketingowych, ich korekta, dbałość o wizerunek firmy)
- prowadzenie profilu Facebooka firmowego
- zarządzanie kampaniami reklamowymi na Facebooku
- koordynacja przygotowań cyklicznego Newslettera
- opracowywanie projektów graficznych
- współtworzenie nowej, responsywnej i nowoczesnej strony internetowej
- budowa firmowego bloga tematycznego (redakcja tekstów, przygotowywanie grafik)
- koordynacja akcji sprzedażowej w całej sieci (współpraca z firmą zewnętrzną, promocja materiału objętego akcją sprzedażową)
- raportowanie wyników kampanii i działań promocyjnych
- kreacja haseł kampanii promocyjnych: wizerunkowych i sprzedażowych
- konsultacja przy tworzeniu spotów radiowych oraz slajderów stron internetowych oraz bannerów promocyjnych
- negocjacje z firmami zewnętrznymi
- dbałość o wizerunek firmy, kontakty z wymagającymi klientami
- prowadzenie profilu Facebooka firmowego
- zarządzanie kampaniami reklamowymi na Facebooku
- koordynacja przygotowań cyklicznego Newslettera
- opracowywanie projektów graficznych
- współtworzenie nowej, responsywnej i nowoczesnej strony internetowej
- budowa firmowego bloga tematycznego (redakcja tekstów, przygotowywanie grafik)
- koordynacja akcji sprzedażowej w całej sieci (współpraca z firmą zewnętrzną, promocja materiału objętego akcją sprzedażową)
- raportowanie wyników kampanii i działań promocyjnych
- kreacja haseł kampanii promocyjnych: wizerunkowych i sprzedażowych
- konsultacja przy tworzeniu spotów radiowych oraz slajderów stron internetowych oraz bannerów promocyjnych
- negocjacje z firmami zewnętrznymi
- dbałość o wizerunek firmy, kontakty z wymagającymi klientami
Referent ds. Marketingu
- zarządzanie współpracą z agencją PR-ową (nadzór nad tematyką i dystrybucją materiałów content marketingowych, ich korekta, dbałość o wizerunek firmy)
- praca nad narzędziami kreującymi wizerunek marki - korekta dokumentów identyfikacji wizualnej i zasad obsługi
- prowadzenie profilu Facebooka firmowego
- współtworzenie kampanii promocyjnej ,,Pokochaj Komandora": nadzorowanie sesji zdjęciowej, nakręcania dwóch filmów promocyjnych, spotu sponsoringowego, konsultacje form graficznych, negocjacje zakupu mediów oraz CPL, PR kampanii
- praca nad narzędziami kreującymi wizerunek marki - korekta dokumentów identyfikacji wizualnej i zasad obsługi
- prowadzenie profilu Facebooka firmowego
- współtworzenie kampanii promocyjnej ,,Pokochaj Komandora": nadzorowanie sesji zdjęciowej, nakręcania dwóch filmów promocyjnych, spotu sponsoringowego, konsultacje form graficznych, negocjacje zakupu mediów oraz CPL, PR kampanii
koordynator projektów
Stowarzyszenie W.A.R.K.A.
- pisanie wniosków o przyznanie funduszy na realizację konkursów;
- sprawozdawczość w zakresie merytorycznym projektów;
- monitorowanie wdrażania projektów z Działaj Lokalnie, kontakt
z Grantobiorcami;
- koordynowanie działań związanych z Lokalnym Funduszem Stypendialnym: fundraising, rekrutacja, kontakt z młodzieżą, współorganizowanie gali inauguracyjnej;
- koordynator lokalnej rekrutacji Stypendiów Pomostowych;
- współadministrowanie strony internetowej stowarzyszenia, pisanie artykułów i relacji;
- planowanie kampanii społecznych;
- kontakty z instytucjami publicznymi i prywatnymi przedsiębiorcami;
- kontakty z mediami lokalnymi, promocja projektów;
- współpraca z ogólnopolskimi fundacjami;
- szkolenia z zakresu realizowanych projektów;
- prowadzenie spotkań z grupami docelowymi projektów
- sprawozdawczość w zakresie merytorycznym projektów;
- monitorowanie wdrażania projektów z Działaj Lokalnie, kontakt
z Grantobiorcami;
- koordynowanie działań związanych z Lokalnym Funduszem Stypendialnym: fundraising, rekrutacja, kontakt z młodzieżą, współorganizowanie gali inauguracyjnej;
- koordynator lokalnej rekrutacji Stypendiów Pomostowych;
- współadministrowanie strony internetowej stowarzyszenia, pisanie artykułów i relacji;
- planowanie kampanii społecznych;
- kontakty z instytucjami publicznymi i prywatnymi przedsiębiorcami;
- kontakty z mediami lokalnymi, promocja projektów;
- współpraca z ogólnopolskimi fundacjami;
- szkolenia z zakresu realizowanych projektów;
- prowadzenie spotkań z grupami docelowymi projektów
handlowiec, dziennikarz
Dział Handlowy- zadania:
- współpraca oraz pozyskiwanie reklamodawców;
- zawiązywanie umów z reklamodawcami, czuwanie nad stroną formalną;
- przygotowywanie ofert i kampanii, tworzenie treści spotów reklamowych;
- montaż reklam: techniczna praca z materiałem, dobór ścieżki dźwiękowej
i lektora, pisanie tekstów reklamowych
Praktyka Dziennikarska- zadania:
- współprowadzenie audycji;
- wywiady z osobami z branży rozrywkowej oraz świata polityki;
- relacjonowanie ważnych wydarzeń;
- tworzenie wiadomości lokalnych;
- uzupełnianie strony internetowej;
- tworzenie promosów radiowych
- montowanie materiałów radiowych (Sound Forge)
- współpraca oraz pozyskiwanie reklamodawców;
- zawiązywanie umów z reklamodawcami, czuwanie nad stroną formalną;
- przygotowywanie ofert i kampanii, tworzenie treści spotów reklamowych;
- montaż reklam: techniczna praca z materiałem, dobór ścieżki dźwiękowej
i lektora, pisanie tekstów reklamowych
Praktyka Dziennikarska- zadania:
- współprowadzenie audycji;
- wywiady z osobami z branży rozrywkowej oraz świata polityki;
- relacjonowanie ważnych wydarzeń;
- tworzenie wiadomości lokalnych;
- uzupełnianie strony internetowej;
- tworzenie promosów radiowych
- montowanie materiałów radiowych (Sound Forge)
pośrednik pracy
Ochotnicze Hufce Pracy (Punkt Pośrednictwa Pracy)
Zadania:
- samodzielna organizacja zadań Punktu Pośrednictwa Pracy OHP;
- wykonywanie zadań w zakresie projektu ”OHP jako realizator usług rynku
pracy”, realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w tym:
• Aktywna współpraca z osobami bezrobotnymi/poszukującymi pracy;
• Przeprowadzanie szkoleń kierowanych do uczestników projektu;
• Sporządzanie analiz i badań dot. uczestników;
• Zarządzanie dokumentacją projektową;
• Lokalna promocja projektu;
• Raportowanie wyników bezpośredniemu przełożonemu
- samodzielna organizacja zadań Punktu Pośrednictwa Pracy OHP;
- wykonywanie zadań w zakresie projektu ”OHP jako realizator usług rynku
pracy”, realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w tym:
• Aktywna współpraca z osobami bezrobotnymi/poszukującymi pracy;
• Przeprowadzanie szkoleń kierowanych do uczestników projektu;
• Sporządzanie analiz i badań dot. uczestników;
• Zarządzanie dokumentacją projektową;
• Lokalna promocja projektu;
• Raportowanie wyników bezpośredniemu przełożonemu
pomoc organizacyjna
Klub Studio
Nieodpłatna pomoc w prowadzeniu klubu, organizowaniu imprez tematycznych. Kontakty z managerami zespołów muzycznych. Pomoc w pozyskiwaniu dodatkowych funduszy i dotacji na prowadzenie działalności, porządkowanie faktur oraz przyjmowanie dostaw. Okresowo prowadzenie list uczestników kursów tanecznych, pozyskiwanie nowych klientów.
Umożliwiło mi to poznanie specyfiki prowadzenia warsztatów tanecznych oraz klubu. Nauczyło dbałości o szczegóły oraz dało możliwość przyswojenia zasad rządzących reklamą. Pozwoliło rozwinąć umiejętność myślenia twórczego oraz racjonalnego gospodarowania zasobami.
Umożliwiło mi to poznanie specyfiki prowadzenia warsztatów tanecznych oraz klubu. Nauczyło dbałości o szczegóły oraz dało możliwość przyswojenia zasad rządzących reklamą. Pozwoliło rozwinąć umiejętność myślenia twórczego oraz racjonalnego gospodarowania zasobami.
pomoc administracyjna
Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
Prowadzenie sekretariatu, kontakty zarówno z klientami Powiatowego Urzędu Pracy jak i przedstawicielami jednostek współpracujących. Udzielanie informacji dot. działalności urzędu, przekierowywanie do poszczególnych działów. Sortowanie i rozdzielanie korespondencji przychodzącej, dokumentacji wewnętrznej jak i zewnętrznej. Pomoc w przygotowywaniach posiedzeń Powiatowej Rady Zatrudnienia jak i dbałość o inne sprawy organizacyjno-administracyjne m.in. sprawdzanie stanu zaopatrzenia w artykuły biurowe czy zdawanie dokumentów do archiwum.
freelancer
Życie Grójca
Pisanie artykułów, minifelietonów i esejów. Rozmowy na ich potrzeby m.in z prezesami wolontariatów, warsztatów terapii zajęciowych.
Umożliwiło mi to wykształcenie umiejętność słuchania z równoczesnym okazywaniem zrozumienia potrzeb i intencji rozmówcy. Uczuliło na zachowanie szczególnej dbałości o słowa, dostosowywanie tonu rozmowy do sytuacji i oczekiwań. Pozwoliło rozwinąć horyzonty i oddać się pasji pisarskiej.
Umożliwiło mi to wykształcenie umiejętność słuchania z równoczesnym okazywaniem zrozumienia potrzeb i intencji rozmówcy. Uczuliło na zachowanie szczególnej dbałości o słowa, dostosowywanie tonu rozmowy do sytuacji i oczekiwań. Pozwoliło rozwinąć horyzonty i oddać się pasji pisarskiej.
Projekty
Szkolenia i kursy
2010r. – ,,Asystentka biurowa” organizowane przez Ośrodek Szkoleniowy ,,Tomrad”
2010r. – ,,Sytuacja kryzysowa jako konsekwencja zmian na rynku pracy” Europejskie Centrum Kształcenia „Eureka”
2017r. - ,,Grafika Komputerowa" Europejska Akademia Certyfikacji Informatycznej
2010r. – ,,Sytuacja kryzysowa jako konsekwencja zmian na rynku pracy” Europejskie Centrum Kształcenia „Eureka”
2017r. - ,,Grafika Komputerowa" Europejska Akademia Certyfikacji Informatycznej
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
marketing, edytorstwo, poezja, literatura,
bieganie, trendy w modzie, wnętrzarstwie i kosmetyce
bieganie, trendy w modzie, wnętrzarstwie i kosmetyce
Inne
- obsługa urządzeń biurowych
- obsługa pakietu Microsoft Office
- Adobe Photoshop
- Sound Forge
- Redmine
-CMS
- typo3
- łatwość nawiązywania kontaktów
- znajomość podstaw psychologii społecznej
- prawo jazdy kategorii B
- obsługa pakietu Microsoft Office
- Adobe Photoshop
- Sound Forge
- Redmine
-CMS
- typo3
- łatwość nawiązywania kontaktów
- znajomość podstaw psychologii społecznej
- prawo jazdy kategorii B
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Design
czyli grafika komputerowa szeroko pojęta. Grupa dla wszysktich webdesignerów, operatorów DTP, projektantów.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.