Beata Leja

ekspert ds. komunikacji marketingowej
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Współpraca Zaangażowanie Negocjacje komunikaty prasowe Trade Marketing Otwartość Organizowanie eventów orientacja na cel komunikowanie=zapewnienie otwartego i efektywnego przepływu informacji media relation Spotkania biznesowe z klientami

Doświadczenie zawodowe

Bnp Paribas Bank Polska S.A.
ekspert ds. komunikacji marketingowej - Departament Komunikacji Marketingowej
Realizacja projektów ogólnopolskich - Zespół ds. Trade Marketingu i Innowacji.

Wsparcie sprzedaży - stanowisko samodzielne - (marketing, sponsoring, CSR, PR, komunikacja wewnętrzna) w regionach:
1. Bankowości Detalicznej i Biznesowej WROCŁAW
2. SME WROCŁAW, KATOWICE, ŁÓDŹ
3. WEALTH MANAGEMENT WROCŁAW (koordynacja działań w całej sieci)

Tworzenie i realizacja kampanii wspierających akcje ogólnopolskie; planowanie, realizacja i rozliczanie działań marketingowych; wdrażanie i nadzorowanie standardów wizualizacyjnych; koordynowanie regionalnej reklamy wydawniczej; kompleksowa organizacja konferencji oraz spotkań relacyjnych dla kilkuset klientów; planowanie i przeprowadzanie kampanii wspierających otwarcia nowych placówek bankowych; przygotowywanie konkursów sprzedażowych; podział i nadzorowanie budżetu marketingowego.

Realizacja działań sponsoringowych związanych z lokalnymi turniejami tenisowymi; sponsorowanie najważniejszych wydarzeń kulturalnych i biznesowych oraz przedsięwzięć istotnych dla lokalnej społeczności .

Realizacja działań z zakresu patronatów prasowych i PR; współpraca z agencjami reklamowymi i agencjami PR; strategia marki; promocja reputacji.

Organizacja spotkań biznesowych dla TOP klientów oraz spotkań integracyjnych dla pracowników.
Bank BNP Paribas
ekspert ds. komunikacji marketingowej - Departament Strategii Marki
Stanowisko samodzielne - (marketing, sponsoring, CSR, PR, komunikacja wewnętrzna) w regionach:
1. Bankowości Detalicznej i Biznesowej WROCŁAW
2. SME KATOWICE
3. PB KATOWICE

Tworzenie i realizacja kampanii wspierających akcje ogólnopolskie; planowanie, realizacja i rozliczanie działań marketingowych; wdrażanie i nadzorowanie standardów wizualizacyjnych; koordynowanie regionalnej reklamy wydawniczej; kompleksowa organizacja konferencji oraz spotkań relacyjnych dla kilkuset klientów; planowanie i przeprowadzanie kampanii wspierających otwarcia nowych placówek bankowych; przygotowywanie konkursów sprzedażowych; podział i nadzorowanie budżetu marketingowego.

Realizacja działań sponsoringowych związanych z lokalnymi imprezami tenisowymi; sponsorowanie najważniejszych wydarzeń kulturalnych oraz przedsięwzięć istotnych dla lokalnej społeczności .

Realizacja działań z zakresu patronatów prasowych i PR; współpraca z agencjami reklamowymi i agencjami PR; strategia marki; promocja reputacji.

Organizacja spotkań integracyjnych dla pracowników.
Bank BNP Paribas
ekspert ds. trade marketingu - Departament Komunikacji Marketingowej i Strategii Marki
Stanowisko samodzielne - (marketing, sponsoring, CSR, PR, komunikacja wewnętrzna) w regionach:
1. Bankowości Detalicznej i Biznesowej WROCŁAW
2. SME KATOWICE
3. PB KATOWICE
Bank BNP Paribas
Specjalista III stopnia ds. Marketingu, Departament Komunikacji Marketingowej i Strategii Marki
Bank BNP Paribas
Sepcjalista ds. Marketingu, Bank BGŻ, Centrum Regionu we Wrocławiu
Polskie Radio S.A
dziennikarz
wydawca serwisów informacyjnych, reporter, lektor, wywiady, reportaże, informatory kulturalne
Logo
dziennikarz
Muzyczne Radio Jelenia Góra
wydawca serwisów informacyjnych, lektor

Szkolenia i kursy

1. Warsztaty marketingowe FORTE - DOOR Training&Consulting
2. Kalkulowanie potencjału lokalnego i luki popytowej – Instytut Rozwoju Biznesu
3. Segmentacja na rynku lokalnym – Instytut Rozwoju Biznesu
4. Strategie promocyjne i reklamowe – Akademia Marketingu ATRIUM
5. Psychologia reklamy w mediach w usługach finansowych – Akademia Marketingu ATRIUM
6. Od idei do wyników: jak mierzyć i komunikować CSR – CSRinfo
7. Mediacje i negocjacje – Biznes jest kobietą
8. Wizerunek podstawową wartością firmy – MRM Momentum
9. Efektywne planowanie mediów w skali lokalnej/regionalnej – INITIATIVE
10. Strategia komunikacji wewnętrznej – RRCC
11. Narzędzia marketingu bezpośredniego – Acxion Poland
12. Strategii zintegrowanej komunikacji – Grupa MC Ericssson
13. Techniki kreowania wizerunku banku - DOOR Training&Consulting
14. Strategia zwiększenia lojalności klientów - DOOR Training&Consulting
15. Racjonalne i emocjonalne motywy podejmowania decyzji przez klientów - DOOR Poland
16. Analiza zachowań reklamowych – Media TAK
17. Zrównoważony rozwój biznesu
18. Zarządzanie konfliktami interesów
19. Zarządzanie ryzykiem operacyjnym i bezpieczeństwo danych

Edukacja

Logo
ekonomika i organizacja przedsiębiorstw, magisterskie
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Public Relations
Zewnętrzny PR
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Kreacja

Zainteresowania

teatr, dziennikarstwo, książki, historia sztuki, góry

Inne

Praca magisterska pod kierunkiem profesor filozofii „Świadomość etyczna pracowników instytucji wspierających rozwój biznesu”.