Umiejętności
Współpraca
Zaangażowanie
Negocjacje
komunikaty prasowe
Trade Marketing
Otwartość
Organizowanie eventów
orientacja na cel
komunikowanie=zapewnienie otwartego i efektywnego przepływu informacji
media relation
Spotkania biznesowe z klientami
Doświadczenie zawodowe
ekspert ds. komunikacji marketingowej - Departament Komunikacji Marketingowej
Realizacja projektów ogólnopolskich - Zespół ds. Trade Marketingu i Innowacji.
Wsparcie sprzedaży - stanowisko samodzielne - (marketing, sponsoring, CSR, PR, komunikacja wewnętrzna) w regionach:
1. Bankowości Detalicznej i Biznesowej WROCŁAW
2. SME WROCŁAW, KATOWICE, ŁÓDŹ
3. WEALTH MANAGEMENT WROCŁAW (koordynacja działań w całej sieci)
Tworzenie i realizacja kampanii wspierających akcje ogólnopolskie; planowanie, realizacja i rozliczanie działań marketingowych; wdrażanie i nadzorowanie standardów wizualizacyjnych; koordynowanie regionalnej reklamy wydawniczej; kompleksowa organizacja konferencji oraz spotkań relacyjnych dla kilkuset klientów; planowanie i przeprowadzanie kampanii wspierających otwarcia nowych placówek bankowych; przygotowywanie konkursów sprzedażowych; podział i nadzorowanie budżetu marketingowego.
Realizacja działań sponsoringowych związanych z lokalnymi turniejami tenisowymi; sponsorowanie najważniejszych wydarzeń kulturalnych i biznesowych oraz przedsięwzięć istotnych dla lokalnej społeczności .
Realizacja działań z zakresu patronatów prasowych i PR; współpraca z agencjami reklamowymi i agencjami PR; strategia marki; promocja reputacji.
Organizacja spotkań biznesowych dla TOP klientów oraz spotkań integracyjnych dla pracowników.
Wsparcie sprzedaży - stanowisko samodzielne - (marketing, sponsoring, CSR, PR, komunikacja wewnętrzna) w regionach:
1. Bankowości Detalicznej i Biznesowej WROCŁAW
2. SME WROCŁAW, KATOWICE, ŁÓDŹ
3. WEALTH MANAGEMENT WROCŁAW (koordynacja działań w całej sieci)
Tworzenie i realizacja kampanii wspierających akcje ogólnopolskie; planowanie, realizacja i rozliczanie działań marketingowych; wdrażanie i nadzorowanie standardów wizualizacyjnych; koordynowanie regionalnej reklamy wydawniczej; kompleksowa organizacja konferencji oraz spotkań relacyjnych dla kilkuset klientów; planowanie i przeprowadzanie kampanii wspierających otwarcia nowych placówek bankowych; przygotowywanie konkursów sprzedażowych; podział i nadzorowanie budżetu marketingowego.
Realizacja działań sponsoringowych związanych z lokalnymi turniejami tenisowymi; sponsorowanie najważniejszych wydarzeń kulturalnych i biznesowych oraz przedsięwzięć istotnych dla lokalnej społeczności .
Realizacja działań z zakresu patronatów prasowych i PR; współpraca z agencjami reklamowymi i agencjami PR; strategia marki; promocja reputacji.
Organizacja spotkań biznesowych dla TOP klientów oraz spotkań integracyjnych dla pracowników.
ekspert ds. komunikacji marketingowej - Departament Strategii Marki
Stanowisko samodzielne - (marketing, sponsoring, CSR, PR, komunikacja wewnętrzna) w regionach:
1. Bankowości Detalicznej i Biznesowej WROCŁAW
2. SME KATOWICE
3. PB KATOWICE
Tworzenie i realizacja kampanii wspierających akcje ogólnopolskie; planowanie, realizacja i rozliczanie działań marketingowych; wdrażanie i nadzorowanie standardów wizualizacyjnych; koordynowanie regionalnej reklamy wydawniczej; kompleksowa organizacja konferencji oraz spotkań relacyjnych dla kilkuset klientów; planowanie i przeprowadzanie kampanii wspierających otwarcia nowych placówek bankowych; przygotowywanie konkursów sprzedażowych; podział i nadzorowanie budżetu marketingowego.
Realizacja działań sponsoringowych związanych z lokalnymi imprezami tenisowymi; sponsorowanie najważniejszych wydarzeń kulturalnych oraz przedsięwzięć istotnych dla lokalnej społeczności .
Realizacja działań z zakresu patronatów prasowych i PR; współpraca z agencjami reklamowymi i agencjami PR; strategia marki; promocja reputacji.
Organizacja spotkań integracyjnych dla pracowników.
1. Bankowości Detalicznej i Biznesowej WROCŁAW
2. SME KATOWICE
3. PB KATOWICE
Tworzenie i realizacja kampanii wspierających akcje ogólnopolskie; planowanie, realizacja i rozliczanie działań marketingowych; wdrażanie i nadzorowanie standardów wizualizacyjnych; koordynowanie regionalnej reklamy wydawniczej; kompleksowa organizacja konferencji oraz spotkań relacyjnych dla kilkuset klientów; planowanie i przeprowadzanie kampanii wspierających otwarcia nowych placówek bankowych; przygotowywanie konkursów sprzedażowych; podział i nadzorowanie budżetu marketingowego.
Realizacja działań sponsoringowych związanych z lokalnymi imprezami tenisowymi; sponsorowanie najważniejszych wydarzeń kulturalnych oraz przedsięwzięć istotnych dla lokalnej społeczności .
Realizacja działań z zakresu patronatów prasowych i PR; współpraca z agencjami reklamowymi i agencjami PR; strategia marki; promocja reputacji.
Organizacja spotkań integracyjnych dla pracowników.
Szkolenia i kursy
1. Warsztaty marketingowe FORTE - DOOR Training&Consulting
2. Kalkulowanie potencjału lokalnego i luki popytowej – Instytut Rozwoju Biznesu
3. Segmentacja na rynku lokalnym – Instytut Rozwoju Biznesu
4. Strategie promocyjne i reklamowe – Akademia Marketingu ATRIUM
5. Psychologia reklamy w mediach w usługach finansowych – Akademia Marketingu ATRIUM
6. Od idei do wyników: jak mierzyć i komunikować CSR – CSRinfo
7. Mediacje i negocjacje – Biznes jest kobietą
8. Wizerunek podstawową wartością firmy – MRM Momentum
9. Efektywne planowanie mediów w skali lokalnej/regionalnej – INITIATIVE
10. Strategia komunikacji wewnętrznej – RRCC
11. Narzędzia marketingu bezpośredniego – Acxion Poland
12. Strategii zintegrowanej komunikacji – Grupa MC Ericssson
13. Techniki kreowania wizerunku banku - DOOR Training&Consulting
14. Strategia zwiększenia lojalności klientów - DOOR Training&Consulting
15. Racjonalne i emocjonalne motywy podejmowania decyzji przez klientów - DOOR Poland
16. Analiza zachowań reklamowych – Media TAK
17. Zrównoważony rozwój biznesu
18. Zarządzanie konfliktami interesów
19. Zarządzanie ryzykiem operacyjnym i bezpieczeństwo danych
2. Kalkulowanie potencjału lokalnego i luki popytowej – Instytut Rozwoju Biznesu
3. Segmentacja na rynku lokalnym – Instytut Rozwoju Biznesu
4. Strategie promocyjne i reklamowe – Akademia Marketingu ATRIUM
5. Psychologia reklamy w mediach w usługach finansowych – Akademia Marketingu ATRIUM
6. Od idei do wyników: jak mierzyć i komunikować CSR – CSRinfo
7. Mediacje i negocjacje – Biznes jest kobietą
8. Wizerunek podstawową wartością firmy – MRM Momentum
9. Efektywne planowanie mediów w skali lokalnej/regionalnej – INITIATIVE
10. Strategia komunikacji wewnętrznej – RRCC
11. Narzędzia marketingu bezpośredniego – Acxion Poland
12. Strategii zintegrowanej komunikacji – Grupa MC Ericssson
13. Techniki kreowania wizerunku banku - DOOR Training&Consulting
14. Strategia zwiększenia lojalności klientów - DOOR Training&Consulting
15. Racjonalne i emocjonalne motywy podejmowania decyzji przez klientów - DOOR Poland
16. Analiza zachowań reklamowych – Media TAK
17. Zrównoważony rozwój biznesu
18. Zarządzanie konfliktami interesów
19. Zarządzanie ryzykiem operacyjnym i bezpieczeństwo danych
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Public Relations
Zewnętrzny PR
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Kreacja
Zainteresowania
teatr, dziennikarstwo, książki, historia sztuki, góry
Inne
Praca magisterska pod kierunkiem profesor filozofii „Świadomość etyczna pracowników instytucji wspierających rozwój biznesu”.