Beata Grzesiak

specjalista ds controllingu w firmie Torpol SA

Umiejętności

Budżety Microsoft Excel Microsoft Word Project Management Planowanie projektów Planowanie strategiczne

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. Kontroli Kosztów
GLM Tramwaj sc
Sporządzanie raportów o wynikach spółki dla Zarządu i Właścicieli
Tworzenie planów finansowych rocznych i wieloletnich
Analiza kosztów budowy, przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby Zarządu i pozostałych komórek
Osiągnięcia:
Wdrażanie systemu sprawozdawczości w oparciu o system IFS
Logo
Kierownik Sekcji Analiz i Sprawozdawczości
Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. w. Degi w Poznaniu
Sporządzanie zestawień i analiz dla Dyrekcji Szpitala
Współpraca z Agencją Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji
Przygotowywanie projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej
Osiągnięcia:
Przygotowanie od strony finansowej projektu Rehabilitacja dzieci z MPD
TORPOL S.A.
specjalista ds controllingu
Główne obowiązki:
• Miesięczne zestawienia i analiza kosztów stałych Spółki i Grupy Kapitałowej,
• Sporządzanie raportów o wynikach Spółki i Grupy Kapitałowej dla Zarządu i Rady Nadzorczej,
• Sporządzanie zestawień i analiza rentowności poszczególnych budów,
• Udział w tworzeniu planów finansowych Spółki i Grupy Kapitałowej.
Osiągnięcia:
• Kierowanie projektem wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów w Spółce,
Inetum Polska Sp. z o. o.
analityk finansowy
Główne obowiązki:
• Przygotowywanie rocznych i wieloletnich budżetów przychodów oraz analiza ich realizacji,
• Przygotowywanie informacji zarządczej dla Dyrektora Finansowego i Zarządu firmy oraz tworzenie raportów kontrolingowych do Centrali w Szwajcarii,
• Ścisła współpraca z działem handlowym w zakresie tworzenia i rozliczania planów sprzedaży,
• Wsparcie Kierowników Projektów w rozliczaniu i ocenie stopnia zaawansowania projektów informatycznych z wykorzystaniem Microsoft Project Server 2010 oraz ocena ich rentowności,
Osiągnięcia:
• Udział w projekcie ujednolicenia sposobu do oceny zaawansowania projektów informatycznych i wprowadzenie systemu Microsoft Project Server 2010.
VFP Communications
Kierownik Działu Analiz
Główne obowiązki:
• Tworzenie planów finansowych rocznych i wieloletnich oraz bieżąca analiza ich wykonania,
• Tworzenie raportów finansowych do Centrali w Niemczech, ścisła współpraca z działem Kontrolingu Centrali,
• Analiza rachunku wyników i bilansu oraz przygotowywanie informacji dla Zarządu,
• Przygotowywanie dokumentacji dla banków i innych instytucji finansowych oraz bieżąca współpraca z nimi,
• Analiza rentowności produktów, przepływów pieniężnych
i zapotrzebowania na gotówkę,
• Analiza stanu należności, współpraca z zewnętrznymi firmami windykacyjnymi.
Osiągnięcia:
• Stworzenie i wprowadzenie nowego systemu sprawozdawczości finansowej spółki przejętej w wyniku fuzji,

Szkolenia i kursy

• Matematyka finansowa - wartość pieniądza w czasie,
• Sprawozdania z przepływów finansowych,
• Analiza sprawozdań finansowych,
• Planowanie i zakup mediów,
• Trening pamięci i koncentracji uwagi,
• Funkcjonalny rachunek kosztów.

Edukacja

Logo
Studia Podyplomowe dla Kontrolerów Finansowych, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczosci i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Studia Podyplomowe Analityków Finansowych, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie
Logo
Cybernetyka ekonomiczna i informatyka, magisterskie
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Kontroling
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą