Umiejętności
Budżety
Microsoft Excel
Microsoft Word
Project Management
Planowanie projektów
Planowanie strategiczne
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Kontroli Kosztów
GLM Tramwaj sc
Sporządzanie raportów o wynikach spółki dla Zarządu i Właścicieli
Tworzenie planów finansowych rocznych i wieloletnich
Analiza kosztów budowy, przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby Zarządu i pozostałych komórek
Osiągnięcia:
Wdrażanie systemu sprawozdawczości w oparciu o system IFS
Tworzenie planów finansowych rocznych i wieloletnich
Analiza kosztów budowy, przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby Zarządu i pozostałych komórek
Osiągnięcia:
Wdrażanie systemu sprawozdawczości w oparciu o system IFS
Kierownik Sekcji Analiz i Sprawozdawczości
Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. w. Degi w Poznaniu
Sporządzanie zestawień i analiz dla Dyrekcji Szpitala
Współpraca z Agencją Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji
Przygotowywanie projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej
Osiągnięcia:
Przygotowanie od strony finansowej projektu Rehabilitacja dzieci z MPD
Współpraca z Agencją Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji
Przygotowywanie projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej
Osiągnięcia:
Przygotowanie od strony finansowej projektu Rehabilitacja dzieci z MPD
specjalista ds controllingu
Główne obowiązki:
• Miesięczne zestawienia i analiza kosztów stałych Spółki i Grupy Kapitałowej,
• Sporządzanie raportów o wynikach Spółki i Grupy Kapitałowej dla Zarządu i Rady Nadzorczej,
• Sporządzanie zestawień i analiza rentowności poszczególnych budów,
• Udział w tworzeniu planów finansowych Spółki i Grupy Kapitałowej.
Osiągnięcia:
• Kierowanie projektem wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów w Spółce,
• Miesięczne zestawienia i analiza kosztów stałych Spółki i Grupy Kapitałowej,
• Sporządzanie raportów o wynikach Spółki i Grupy Kapitałowej dla Zarządu i Rady Nadzorczej,
• Sporządzanie zestawień i analiza rentowności poszczególnych budów,
• Udział w tworzeniu planów finansowych Spółki i Grupy Kapitałowej.
Osiągnięcia:
• Kierowanie projektem wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów w Spółce,
analityk finansowy
Główne obowiązki:
• Przygotowywanie rocznych i wieloletnich budżetów przychodów oraz analiza ich realizacji,
• Przygotowywanie informacji zarządczej dla Dyrektora Finansowego i Zarządu firmy oraz tworzenie raportów kontrolingowych do Centrali w Szwajcarii,
• Ścisła współpraca z działem handlowym w zakresie tworzenia i rozliczania planów sprzedaży,
• Wsparcie Kierowników Projektów w rozliczaniu i ocenie stopnia zaawansowania projektów informatycznych z wykorzystaniem Microsoft Project Server 2010 oraz ocena ich rentowności,
Osiągnięcia:
• Udział w projekcie ujednolicenia sposobu do oceny zaawansowania projektów informatycznych i wprowadzenie systemu Microsoft Project Server 2010.
• Przygotowywanie rocznych i wieloletnich budżetów przychodów oraz analiza ich realizacji,
• Przygotowywanie informacji zarządczej dla Dyrektora Finansowego i Zarządu firmy oraz tworzenie raportów kontrolingowych do Centrali w Szwajcarii,
• Ścisła współpraca z działem handlowym w zakresie tworzenia i rozliczania planów sprzedaży,
• Wsparcie Kierowników Projektów w rozliczaniu i ocenie stopnia zaawansowania projektów informatycznych z wykorzystaniem Microsoft Project Server 2010 oraz ocena ich rentowności,
Osiągnięcia:
• Udział w projekcie ujednolicenia sposobu do oceny zaawansowania projektów informatycznych i wprowadzenie systemu Microsoft Project Server 2010.
Kierownik Działu Analiz
Główne obowiązki:
• Tworzenie planów finansowych rocznych i wieloletnich oraz bieżąca analiza ich wykonania,
• Tworzenie raportów finansowych do Centrali w Niemczech, ścisła współpraca z działem Kontrolingu Centrali,
• Analiza rachunku wyników i bilansu oraz przygotowywanie informacji dla Zarządu,
• Przygotowywanie dokumentacji dla banków i innych instytucji finansowych oraz bieżąca współpraca z nimi,
• Analiza rentowności produktów, przepływów pieniężnych
i zapotrzebowania na gotówkę,
• Analiza stanu należności, współpraca z zewnętrznymi firmami windykacyjnymi.
Osiągnięcia:
• Stworzenie i wprowadzenie nowego systemu sprawozdawczości finansowej spółki przejętej w wyniku fuzji,
• Tworzenie planów finansowych rocznych i wieloletnich oraz bieżąca analiza ich wykonania,
• Tworzenie raportów finansowych do Centrali w Niemczech, ścisła współpraca z działem Kontrolingu Centrali,
• Analiza rachunku wyników i bilansu oraz przygotowywanie informacji dla Zarządu,
• Przygotowywanie dokumentacji dla banków i innych instytucji finansowych oraz bieżąca współpraca z nimi,
• Analiza rentowności produktów, przepływów pieniężnych
i zapotrzebowania na gotówkę,
• Analiza stanu należności, współpraca z zewnętrznymi firmami windykacyjnymi.
Osiągnięcia:
• Stworzenie i wprowadzenie nowego systemu sprawozdawczości finansowej spółki przejętej w wyniku fuzji,
Szkolenia i kursy
• Matematyka finansowa - wartość pieniądza w czasie,
• Sprawozdania z przepływów finansowych,
• Analiza sprawozdań finansowych,
• Planowanie i zakup mediów,
• Trening pamięci i koncentracji uwagi,
• Funkcjonalny rachunek kosztów.
• Sprawozdania z przepływów finansowych,
• Analiza sprawozdań finansowych,
• Planowanie i zakup mediów,
• Trening pamięci i koncentracji uwagi,
• Funkcjonalny rachunek kosztów.
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą